Sondaż CBOS: PO - 41 proc., PiS - 21 proc., SLD - 11 proc.

Data: 2010-12-16 15:39:53
Autor: Azor jest pedałem
Sondaż CBOS: PO - 41 proc., PiS - 21 proc., SLD - 11 proc.
Gdyby wybory parlamentarne odbyły się w połowie grudnia, PO mogłaby liczyć na poparcie 41 proc. osób deklaruj±cych pewny udział w głosowaniu. PiS uzyskałoby 21 proc. głosów, SLD - 11 proc. - wynika z sondażu CBOS przekazanego PAP w czwartek.

W Sejmie znalazłoby się jeszcze PSL z 6-procentowym poparciem.

Jednoprocentowe poparcie uzyskały: Liga Polskich Rodzin, Partia Demokratyczna demokraci.pl, Partia Kobiet, Polska Jest Najważniejsza oraz Samoobrona RP.

Na kogo nikt nie chciał głosować

Nikt nie chciał głosować na: Unię Polityki Realnej, Krajow± Partię Emerytów i Rencistów, Polsk± Partię Pracy, Prawicę Rzeczypospolitej, Ruch Poparcia (ugrupowanie Janusza Palikota), Socjaldemokrację Polsk±, Stronnictwo Demokratyczne, Wolno¶ć i Praworz±dno¶ć oraz Unię Pracy.

Ponadto 2 proc. respondentów zadeklarowało, że chce oddać głos na inn± partię niż wymienione w badaniu.

14 proc. Polaków nie jest jeszcze zdecydowanych, któr± partię poprzeć.

Sondaż przeprowadzono na podstawie dwóch badań, które odbyły się w krótkim odstępie czasu. Badanie "Aktualne problemy i wydarzenia" przeprowadzono w dniach 7-14 grudnia na reprezentatywnej próbie losowej 879 dorosłych mieszkańców Polski. Badanie "Omnibus" przeprowadzono w dniach od 30 listopada do 8 grudnia 2010 roku na reprezentatywnej próbie losowej 981 dorosłych mieszkańców Polski.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8828406,Sondaz_CBOS__PO___41_proc___PiS___21_proc___SLD__.html#ixzz18HlzDydC

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwaj±cej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroĽniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu cał± władzę i pozbawia wła¶nie ostatnich medialnych okienek na ¶wiat."

Data: 2010-12-16 15:45:18
Autor: Tomek
Sondaż CBOS: PO - 41 proc., PiS - 21 proc., SLD - 11 proc.

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:ied8bp$50u$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dzwonili do mnie.
Powiedziałem, że zagłosowałbym na PO - niech się idioci ciesz± z kolejnych słupków w sondażach. :-)
Tomek

Data: 2010-12-16 15:51:15
Autor: Azor jest pedałem
Sondaż CBOS: PO - 41 proc., PiS - 21 proc., SLD - 11 proc.
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d0a25f8$0$22813$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Niemożliwe. Do mnie też dzwonili i twierdzili, że do idiotów nie dzwoni±.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-16 21:21:12
Autor: Tomy M.
SondaĹĽ CBOS: PO - 41 proc., PiS - 21 proc., SLD - 11 proc.
W dniu 2010-12-16 15:51, Azor jest pedałem pisze:

NiemoĹĽliwe. Do mnie teĹĽ dzwonili i twierdzili, ĹĽe do idiotĂłw nie dzwoniÄ….

Sam widzisz. Komuszki-kłamczuszki

--

Tomy M.

"Patriotyzm nie ma nic wspólnego z konserwatyzmem. Co więcej jest on przeciwieństwem konserwatyzmu. Patriotyzm jest pomostem łączącym przeszłość i przyszłość. Żaden prawdziwy rewolucjonista nie był internacjonalistą" — George Orwell

Data: 2010-12-16 15:51:40
Autor: K.S.
wniosek
[...]

Zatem opinia ludu jest taka:
"Było dobrze, jest lepiej, będzie jeszcze lepiej"
"Najlepsi s± starzy, wypróbowani towarzysze"

Data: 2010-12-16 19:17:42
Autor: >he®sk>
Sondaż CBOS: PO - 41 proc., PiS - 21 proc., SLD - 11 proc.
On Thu, 16 Dec 2010 15:39:53 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

 tyle razy ci tlumacze, ze sondaze sa dla maluczkich, a ty swoje.

Data: 2010-12-16 19:37:22
Autor: rAzor
SondaĹĽ CBOS: PO - 41 proc., PiS - 21 proc., SLD - 11 proc.
Darz bór! Użytkownik... he he - ">he®sk>" raczył napisać:
pisem@...pl>  wrote:

Gdyby wybory parlamentarne odbyły się w połowie grudnia, PO mogłaby liczyć
na poparcie 41 proc. osób deklarujących pewny udział w głosowaniu. PiS

Zal mi ciebie, Heniu. Staryś, a głupiś.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-17 08:33:52
Autor: Wasz Dobrodziej
SondaĹĽ CBOS: PO - 41 proc., PiS - 21 proc., SLD - 11 proc.

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomo¶ci news:iedm90$82n$2news.onet.pl...
pisem@...pl>  wrote:

[...]

Słyszałem, że Heniu zerżn±ł ci kobitę i musisz wychowywać jego dzieciaka. Prawda to czy plotka?

d.

Data: 2010-12-17 08:33:00
Autor: Wasz Dobrodziej
Sondaż CBOS: PO - 41 proc., PiS - 21 proc., SLD - 11 proc.

Użytkownik "">heRsk>"" <samebigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:solkg6p8d30jrs6omrtjjnr00fsgap2gdf4ax.com...
pisem@...pl> wrote:

[...]

Azor podnieca się procentami! Ciekaw jestem czy osi±ga przy tym orgazm?

d.

Sondaż CBOS: PO - 41 proc., PiS - 21 proc., SLD - 11 proc.