Sondaż NOB - pełowskie pomiotła spadają na pysk z wielkim hukiem!!! :DDD

Data: 2009-11-13 11:37:33
Autor: Antenka
Sondaż NOB - pełowskie pomiotła spadają na pysk z wielkim hukiem!!! :DDD
Według sondaży NOB przeprowadzonych w dniach 1-7 listopada 2009 r. na
reprezentatywnej grupie 1000 Polaków poparcie dla partii politycznych
przedstawia się następująco:

LPR -                        35,5 %
Samoobrona              20,1 %
UPR                         19,7 %
PiS                           12 ,5 %
SLD                            6,1 %
PSL                            3,5 %
PO                              2,6 %

Jak widać POpłuczyny spadły z hukiem na pysk i gdyby wybory odbyły się
w listopadzie 2009r. różowi przebierańcy nie weszliby nawet do
Parlamentu! Perejro chyba se w łeb strzeli -same trociny się
posypią! :D:D

( Źródło: NOB listopad 2009)

Antenka

Data: 2009-11-13 20:44:56
Autor: marek czaplicki
Antenka pisze:
[...]

co to jest NOB? akoś nie znam. proszę o rozszyfrowanie skrótu, ewentualnie link.

Data: 2009-11-13 11:56:07
Autor: Antenka
On 13 Lis, 20:44, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> ( Źródło: NOB listopad 2009)

> Antenka

co to jest NOB? akoś nie znam. proszę o rozszyfrowanie skrótu,
ewentualnie link.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Niezależny Ośrodek Badawczy.

Data: 2009-11-13 21:03:28
Autor: marek czaplicki
Antenka pisze:
Niezależny Ośrodek Badawczy.
przegooglałem. każdy ośrodek badawczy określa się jako niezależny.

Data: 2009-11-13 21:05:05
Autor: pluton
Sondaż NOB - pełowskie pomiotła spadają na pysk z wielkim hukiem!!! :DDD

Niezależny Ośrodek Badawczy.

Niezalezny od czego ?

Nullification

Data: 2009-11-13 13:59:48
Autor: Marek
On 13 Lis, 21:05, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Niezależny Ośrodek Badawczy.

Niezalezny od czego ?

Niezalezny od testosteronu...

Data: 2009-11-13 20:39:04
Autor: zbig
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> Niezależny Ośrodek Badawczy.

Niezalezny od czego ?

Najpewniej, niezależny od rozumu...

Data: 2009-11-13 22:02:52
Autor: pluton
Sondaż NOB - pełowskie pomiotła spadają na pysk z wielkim hu

> Niezalezny od czego ?

Najpewniej, niezależny od rozumu...

Juz myslalem, ze nikt tego nie zauwazy...

Nullification

Data: 2009-11-13 21:11:18
Autor: Jadrys
pluton pisze:
Niezależny Ośrodek Badawczy.

Niezalezny od czego ?

Prawdopodobnie od kapitalistycznej propagandy..

Data: 2009-11-13 12:33:54
Autor: Antenka
On 13 Lis, 21:11, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
pluton pisze:

> Niezalezny od czego ?

Prawdopodobnie od kapitalistycznej propagandy..

Tak m.in. ale przede wszystkim niezależny od sprzedajnych mediów ;-)

Antenka

Data: 2009-11-14 08:19:41
Autor: Jadrys

pluton pisze:

[...]

A więc to musi być nasz Poznański (Wielkopolski) ośrodek. :-\

Data: 2009-11-14 11:56:17
Autor: cirrus
pluton pisze:
Niezależny Ośrodek Badawczy.
Niezalezny od czego ?
Prawdopodobnie od kapitalistycznej propagandy..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..
Tak m.in. ale przede wszystkim niezależny od sprzedajnych mediów ;-)
Antenka
A więc to musi być nasz Poznański (Wielkopolski) ośrodek. :-\

Pewnie jeszcze i elpeerowski.

--
stevep

Data: 2009-11-14 17:10:21
Autor: jadrys

pluton pisze:

[...]

Możliwe.. Na dzień dzisiejszy LPR jest znacznie bardziej wiarygodny niż ta sprzedajna hołota przy korycie..

Data: 2009-11-14 05:08:41
Autor: cirrus
Antenka pisze:
[...]

Niezależny od kogo?

--
stevep

Data: 2009-11-13 20:45:35
Autor: Jadrys
Antenka pisze:
[...]

E, to chyba jakiś szwindel - a gdzie PPS Piotra Ikonowicza? ;-)

Data: 2009-11-13 21:13:10
Autor: bicz Prawdy
[...]

Antena, coś ty wymyśliła?Przecież to Narodowa Organizacja Bojowa! :D

Data: 2009-11-13 12:22:41
Autor: Antenka
On 13 Lis, 21:13, "bicz Prawdy" <bicz.prawdyWYTNI...@onet.pl> wrote:
> [...]

> ( Źródło: NOB listopad 2009)

> Antenka

Antena, coś ty wymyśliła?Przecież to Narodowa Organizacja Bojowa! :D

Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Nie, to Niezależny Ośrodek Badawczy - najprawdziwszy na świecie.

Antenka

Data: 2009-11-14 17:13:35
Autor: Tzva Adpnai
Sondaż NOB - pełowskiepomiotłaspadają na pysk z wielkim hukiem!!! :DDD
Według sondaży NOB przeprowadzonych w dniach 1-7 listopada 2009 r.

Ten sondaż przeprowadzano w siedzibach LPR i Samoobrony, albo w szpitalu dla
obłąkanych...

--

Sondaż NOB - pełowskie pomiotła spadają na pysk z wielkim hukiem!!! :DDD