Sondaż: Platforma najsilniejsza od roku. "To fenomen".

Data: 2010-12-22 17:29:29
Autor: Azor jest pedałem
Sondaż: Platforma najsilniejsza od roku. "To fenomen".
PRZEGLĄD PRASY. Poparcie dla partii Donalda Tuska osiągnęło nienotowane od dawna rozmiary - wynika z najnowszych badań GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej".

Na PO zamierza głosować aż 54 proc. badanych, co dałoby tej partii 261 mandatów w Sejmie. To najlepszy wynik PO w tym roku. Na drugim miejscu jest PiS z poparciem 26 proc. badanych, o 1 proc. większym niż w poprzednim badaniu. W przyszłym Sejmie PiS miałby 124 posłów.

- To jest swoisty fenomen. Rząd ma kłopoty z sytuacją na kolei, ekonomiści krytykują go za zadłużanie państwa, a poparcie dla PO wciąż rośnie - mówi gazecie Jacek Kloczkowski, politolog z krakowskiego Ośrodka Myśli Politycznej. Zastrzega jednak, że te wyniki PO mogą być przeszacowane, gdyż na Platformę modnie jest głosować. - Wypada się przyznawać, że się na nią głosuje, ale przy urnach tych głosów może być mniej - dodaje.

Z kolei dr Rafał Chwedoruk z UW prognozuje, że jeśli w przyszłym roku nie dojdzie do jakiegoś załamania gospodarczego lub nie wyjdzie na jaw jakaś olbrzymia afera, to Platforma może już się czuć zwycięzcą najbliższych wyborów parlamentarnych.

Według badania SLD może liczyć na 10 proc. poparcie (spadek o 1 proc.), a PSL na 6 proc. (bez zmian). Sondaż nie daje nadziei nowym formacjom. Polska Jest Najważniejsza kolejny raz może liczyć na 2 proc. głosów, a Ruch Poparcia Janusza Palikota na 1 proc.

Sondaż GfK Polonia przeprowadzono na zlecenie "Rz" w dniach 16 - 19 grudnia metodą wywiadów ankietowych na próbie 1000 osób.

 http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80323,8854697,Sondaz__Platforma_najsilniejsza_od_roku___To_fenomen_.htmlPrzemysław Warzywny-- "Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznejrzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego.Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek naświat."

Data: 2010-12-22 17:30:59
Autor: zinek

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iet91a$do9$1inews.gazeta.pl...
PRZEGLĄD PRASY. Poparcie dla partii Donalda Tuska osiągnęło nienotowane od dawna rozmiary

taaa znamy te sondaze sprzedane.
a jak sa wybory to roznica miedzy po a pis to 9 proc...
SCIEMA

Data: 2010-12-22 17:35:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:iet9f2$28r$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iet91a$do9$1inews.gazeta.pl...
PRZEGLĄD PRASY. Poparcie dla partii Donalda Tuska osiągnęło nienotowane od dawna rozmiary

Jaaaaaasne. W końcowym efekcie zawsze PiS wygrywa. Tak było ostatnio. Wybory samorządowe wygrał przecież PiS, pozostawiając pozostałe ugrupowania daleko w tyle.
Pożyjemy, zobaczymy.

Data: 2010-12-23 09:23:47
Autor: Tomek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d1228b4$0$2424$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Prawdopodobnie będzie sprawa w sądzie i sprawdzanie 2 mln głosów nieważnych. Na Ochocie po ponowynym przeliczeniu cudem odnalazły się głosy, które rzekomo nie były oddane na PiS...
Tomek

Data: 2010-12-22 17:47:29
Autor: u2
W dniu 2010-12-22 17:30, zinek pisze:
taaa znamy te sondaze sprzedane.
a jak sa wybory to roznica miedzy po a pis to 9 proc...

Dziwisz się ? W POlsce PO dąży do standardów białoruskich. Tam
rzeczywiście poparcie dla Łukaszenki jest wysokie :)

Data: 2010-12-22 18:49:17
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Ale za to Łukaszenka nie jest zdrajcą.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-22 19:02:28
Autor: u2
W dniu 2010-12-22 18:49, Grzegorz Z. pisze:
taaa znamy te sondaze sprzedane.
> rzeczywiście poparcie dla Łukaszenki jest wysokie :)
Ale za to Łukaszenka nie jest zdrajcą.

Trudno krytykować Łukaszenkę. Rządzi w suwerennym kraju, niezbyt
demokratycznym, ale demokracją ludzie się nie wyżywią, zwłaszcza pod
rządami złodziejskich "kapitulistów".

Data: 2010-12-22 17:49:44
Autor: Azor jest pedałem
Sondaż: Platforma najsilniejsza od roku. "To fenomen".

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał

taaa znamy te sondaze sprzedane.

GfK Polonia dla
"Rzeczpospolitej".

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-22 18:48:36
Autor: Grzegorz Z.
zinek napisał:

[...]

Ściema, i dziwne że za każdym razem Jaruś jest zwycięzcą wyborów jedynie
moralnym.

Data: 2010-12-22 17:48:29
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-22 17:29, Azor jest pedałem pisze:
PRZEGLĄD PRASY. Poparcie dla partii Donalda Tuska osiągnęło nienotowane od dawna rozmiary - wynika z najnowszych badań GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej".

Musisz podawać takie hiobowe wieści przed świętami?

Data: 2010-12-22 17:51:16
Autor: u2
W dniu 2010-12-22 17:48, jadrys pisze:
[...]

Kolega, wcale nie z pełobandy spytał mnie jeśli nie PO to kto ? A ja mu
na to choćby PiS i Kaczyński :)

Data: 2010-12-22 18:13:42
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-22 17:51, u2 pisze:
[...]

I bardzo mądrze mu odpowiedziałeś.. Ja jeszcze bym wspomniał o Ikonowiczu i PPS-ie.

Data: 2010-12-22 18:38:47
Autor: u2
W dniu 2010-12-22 18:13, jadrys pisze:
[...]

Pana Ikonowicza zupełnie nie znam. PPS kojarzy mi się pozytywnie z
Piłsudskim.

Wczoraj słuchałem Pana Wenderlicha z LSD. Jego też wolę od pełobandy. Za
kompetencję.

Data: 2010-12-22 18:51:18
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-22 18:38, u2 pisze:
[...]

No szkoda, bo to chyba  jedyny czlowiek na polskiej scenie politycznej któremu nie zależy na osobistych korzyściech plynących z rządzenia.

Wczoraj słuchałem Pana Wenderlicha z LSD. Jego też wolę od pełobandy. Za
kompetencję.

SLD tak. Ale bez takich jak Zemke, Kwaśniewski, itp. kapitaliści. Póki co każdy może liczyć na mój głos, poza tymi farbowanymi lisami.

Data: 2010-12-22 19:06:39
Autor: u2
W dniu 2010-12-22 18:51, jadrys pisze:
[...]

Aby innym służyć trzeba umieć radzić sobie samemu. U nas politycy
rozumieją to opacznie jako przyzwolenie na okradanie innych.

Często jest to zwykła obca agentura.

[...]

A czym tobie się naraził Pan Zemke ? Na mnie wywiera pozytywne wrażenie.

Data: 2010-12-23 00:10:42
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-22 19:06, u2 pisze:
[...]

Co przez to chcesz powiedzieć? Że Ikonowicz nie umie zadbać o siebie?

[...]

Lizusostwem do jankesów. Ten osobnik (podobnie zresztą jak jego starzy kompani) jest lewicowcem tylko jako opozycjonista i kiedy potrzeebuje głosów lewicowego elektoratu.

Data: 2010-12-22 17:53:25
Autor: Azor jest pedałem

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ieta54$7u5$1news.onet.pl...
[...]

Dla mnie to optymistyczne wieści. Wole jednego Tuska od dziesięciu durniów organizujących pogrzeb brata z nieznaną osobą w trumnie.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-22 17:58:14
Autor: u2
W dniu 2010-12-22 17:53, Azor jest pedałem pisze:
Dla mnie to optymistyczne wieści. Wole jednego Tuska od dziesięciu
durniów organizujących pogrzeb brata z nieznaną osobą w trumnie.

Czy Pan Szkaradek na pewno podziela twoje zdanie ? :)

Data: 2010-12-22 18:13:24
Autor: jadrys
[...]

Oj, Wy w tej "warszawce" żyjecie trochę w oderwaniu od rzeczywistości. - Na prowincji na rządach Tuska ludzie nie pozostawiają suchej nitki..

Data: 2010-12-22 18:18:01
Autor: Azor jest pedałem
[...]

Skąd ci przyszło do głowy mnie kojarzyć z "warszawką"?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-22 18:40:37
Autor: u2
W dniu 2010-12-22 18:18, Azor jest pedałem pisze:

[...]

Kałecki jest z Radomia. Nieprzypadkowo wygrał tam ostatnio członek PiS
Pan Kosztowniak :)

Data: 2010-12-22 18:53:45
Autor: jadrys
[...]

No, w twoich postach idzie wyczuć warszawski akcent..

Data: 2010-12-22 19:07:43
Autor: u2
W dniu 2010-12-22 18:53, jadrys pisze:
No, w twoich postach idzie wyczuć warszawski akcent..

Radom to województwo stołeczne. Śmierdzi warszawką, oj śmierdzi :)

Data: 2010-12-23 09:23:00
Autor: heÂŽsk
Sondaż: Platforma najsilniejsza od roku. "To fenomen".
On Wed, 22 Dec 2010 17:29:29 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

PRZEGLĄD PRASY. Poparcie dla partii Donalda Tuska osiągnęło nienotowane od dawna rozmiary - wynika z najnowszych badań GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej".

 Pezes PiS sie cieszy! Kazde skopanie tylka PiS przekuje w zwyciestwo!

Sondaż: Platforma najsilniejsza od roku. "To fenomen".