Sondaż: Platforma najsilniejsza od roku. "To fenomen".

Data: 2010-12-22 17:30:59
Autor: zinek
Sondaż: Platforma najsilniejsza od roku. "To fenomen".

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iet91a$do9$1inews.gazeta.pl...
PRZEGLĄD PRASY. Poparcie dla partii Donalda Tuska osiągnęło nienotowane od dawna rozmiary

taaa znamy te sondaze sprzedane.
a jak sa wybory to roznica miedzy po a pis to 9 proc...
SCIEMA

Data: 2010-12-22 17:35:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:iet9f2$28r$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iet91a$do9$1inews.gazeta.pl...
PRZEGLĄD PRASY. Poparcie dla partii Donalda Tuska osiągnęło nienotowane od dawna rozmiary

Jaaaaaasne. W końcowym efekcie zawsze PiS wygrywa. Tak było ostatnio. Wybory samorządowe wygrał przecież PiS, pozostawiając pozostałe ugrupowania daleko w tyle.
Pożyjemy, zobaczymy.

Data: 2010-12-23 09:23:47
Autor: Tomek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d1228b4$0$2424$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Prawdopodobnie będzie sprawa w sądzie i sprawdzanie 2 mln głosów nieważnych. Na Ochocie po ponowynym przeliczeniu cudem odnalazły się głosy, które rzekomo nie były oddane na PiS...
Tomek

Data: 2010-12-22 17:47:29
Autor: u2
W dniu 2010-12-22 17:30, zinek pisze:
taaa znamy te sondaze sprzedane.
a jak sa wybory to roznica miedzy po a pis to 9 proc...

Dziwisz się ? W POlsce PO dąży do standardów białoruskich. Tam
rzeczywiście poparcie dla Łukaszenki jest wysokie :)

Data: 2010-12-22 18:49:17
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Ale za to Łukaszenka nie jest zdrajcą.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-22 19:02:28
Autor: u2
W dniu 2010-12-22 18:49, Grzegorz Z. pisze:
taaa znamy te sondaze sprzedane.
> rzeczywiście poparcie dla Łukaszenki jest wysokie :)
Ale za to Łukaszenka nie jest zdrajcą.

Trudno krytykować Łukaszenkę. Rządzi w suwerennym kraju, niezbyt
demokratycznym, ale demokracją ludzie się nie wyżywią, zwłaszcza pod
rządami złodziejskich "kapitulistów".

Data: 2010-12-22 17:49:44
Autor: Azor jest pedałem
Sondaż: Platforma najsilniejsza od roku. "To fenomen".

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał

taaa znamy te sondaze sprzedane.

GfK Polonia dla
"Rzeczpospolitej".

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-22 18:48:36
Autor: Grzegorz Z.
zinek napisał:

[...]

Ściema, i dziwne że za każdym razem Jaruś jest zwycięzcą wyborów jedynie
moralnym.