Sondaż: Platforma najsilniejsza od roku. "To fenomen".

Data: 2010-12-22 17:48:29
Autor: jadrys
Sondaż: Platforma najsilniejsza od roku. "To fenomen".
W dniu 2010-12-22 17:29, Azor jest pedałem pisze:
PRZEGLĄD PRASY. Poparcie dla partii Donalda Tuska osiągnęło nienotowane od dawna rozmiary - wynika z najnowszych badań GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej".

Musisz podawać takie hiobowe wieści przed świętami?

Data: 2010-12-22 17:51:16
Autor: u2
W dniu 2010-12-22 17:48, jadrys pisze:
[...]

Kolega, wcale nie z pełobandy spytał mnie jeśli nie PO to kto ? A ja mu
na to choćby PiS i Kaczyński :)

Data: 2010-12-22 18:13:42
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-22 17:51, u2 pisze:
[...]

I bardzo mądrze mu odpowiedziałeś.. Ja jeszcze bym wspomniał o Ikonowiczu i PPS-ie.

Data: 2010-12-22 18:38:47
Autor: u2
W dniu 2010-12-22 18:13, jadrys pisze:
[...]

Pana Ikonowicza zupełnie nie znam. PPS kojarzy mi się pozytywnie z
Piłsudskim.

Wczoraj słuchałem Pana Wenderlicha z LSD. Jego też wolę od pełobandy. Za
kompetencję.

Data: 2010-12-22 18:51:18
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-22 18:38, u2 pisze:
[...]

No szkoda, bo to chyba  jedyny czlowiek na polskiej scenie politycznej któremu nie zależy na osobistych korzyściech plynących z rządzenia.

Wczoraj słuchałem Pana Wenderlicha z LSD. Jego też wolę od pełobandy. Za
kompetencję.

SLD tak. Ale bez takich jak Zemke, Kwaśniewski, itp. kapitaliści. Póki co każdy może liczyć na mój głos, poza tymi farbowanymi lisami.

Data: 2010-12-22 19:06:39
Autor: u2
W dniu 2010-12-22 18:51, jadrys pisze:
[...]

Aby innym służyć trzeba umieć radzić sobie samemu. U nas politycy
rozumieją to opacznie jako przyzwolenie na okradanie innych.

Często jest to zwykła obca agentura.

[...]

A czym tobie się naraził Pan Zemke ? Na mnie wywiera pozytywne wrażenie.

Data: 2010-12-23 00:10:42
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-22 19:06, u2 pisze:
[...]

Co przez to chcesz powiedzieć? Że Ikonowicz nie umie zadbać o siebie?

[...]

Lizusostwem do jankesów. Ten osobnik (podobnie zresztą jak jego starzy kompani) jest lewicowcem tylko jako opozycjonista i kiedy potrzeebuje głosów lewicowego elektoratu.

Data: 2010-12-22 17:53:25
Autor: Azor jest pedałem

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ieta54$7u5$1news.onet.pl...
[...]

Dla mnie to optymistyczne wieści. Wole jednego Tuska od dziesięciu durniów organizujących pogrzeb brata z nieznaną osobą w trumnie.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-22 17:58:14
Autor: u2
W dniu 2010-12-22 17:53, Azor jest pedałem pisze:
Dla mnie to optymistyczne wieści. Wole jednego Tuska od dziesięciu
durniów organizujących pogrzeb brata z nieznaną osobą w trumnie.

Czy Pan Szkaradek na pewno podziela twoje zdanie ? :)

Data: 2010-12-22 18:13:24
Autor: jadrys
[...]

Oj, Wy w tej "warszawce" żyjecie trochę w oderwaniu od rzeczywistości. - Na prowincji na rządach Tuska ludzie nie pozostawiają suchej nitki..

Data: 2010-12-22 18:18:01
Autor: Azor jest pedałem
[...]

Skąd ci przyszło do głowy mnie kojarzyć z "warszawką"?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-22 18:40:37
Autor: u2
W dniu 2010-12-22 18:18, Azor jest pedałem pisze:

[...]

Kałecki jest z Radomia. Nieprzypadkowo wygrał tam ostatnio członek PiS
Pan Kosztowniak :)

Data: 2010-12-22 18:53:45
Autor: jadrys
[...]

No, w twoich postach idzie wyczuć warszawski akcent..

Data: 2010-12-22 19:07:43
Autor: u2
W dniu 2010-12-22 18:53, jadrys pisze:
No, w twoich postach idzie wyczuć warszawski akcent..

Radom to województwo stołeczne. Śmierdzi warszawką, oj śmierdzi :)

Sondaż: Platforma najsilniejsza od roku. "To fenomen".