Sondaż: gigantyczna przewaga PO nad PiS!

Data: 2009-09-09 09:41:41
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Sondaż: gigantyczna przewaga PO nad PiS!
"Gazeta Wyborcza": PO wciąż utrzymuje gigantyczną przewagę nad PiS-em - pokazuje sondaż PBS DGA dla gazety, przeprowadzony wśród 1057 osób, tuż po zapowiedzi znacznego zwiększenia deficytu budżetowego.
W porównaniu z sondażem sierpniowym PO utrzymała 53 proc. poparcia, PiS minimalnie stracił - z 24 do 23 proc. Dalej - ex aequo PSL i SLD (po 8 proc).

LPR i Samoobrona zebrały po 3 proc. UPR, SdPl, Demokraci.pl, SD i Prawica RP - poniżej 1 proc.

http://wiadomosci.onet.pl/2039681,11,item.html

Przemek

--

Ks. Tadeusz Rydzyk zebrał miliony na ratowanie Stoczni Gdańskiej. Ani złotówka nie trafiła do stoczniowców, choć prosili o pieniądze wielokrotnie. Nikomu nie powiodły się też próby wpłynięcia na księdza przy pomocy kościelnych zwierzchników bądź prokuratury. W końcu gdańszczanie zdecydowali się ujawnić prawdę "Gazecie"

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,63546,3170824.html

Data: 2009-09-09 09:58:46
Autor: HaMMeR
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

:))))))))))))))))))))))))))))))

Naprawde kaza ci pisac takie teksty??:))))

Data: 2009-09-09 10:30:36
Autor: konserwator

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:h87nar$da9$3newsread.aster.pl...
[...]

musza mu niezle placic za robienie z siebie kompletnego debila...

Data: 2009-09-09 10:38:47
Autor: awe

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h87pml$9e7$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
ale on nie musi z siebie robic, on jest debilem.
awe

Data: 2009-09-09 10:57:43
Autor: konserwator

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h87php$cv6$1news.onet.pl...

[...]

i nawet o tym nie wie!
wierzyc sie nie chce!
Przeciez takich to powinno sie spotykac wylacznie w szpitalach psychiatrycznych...

Data: 2009-09-09 12:58:29
Autor: ColgatesBilly
"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> wrote in message news:h87nar$da9$3newsread.aster.pl...
[...]

Nie koniecznie, ale i tez.
Po prostu propaganda i system juz calkowicie wyodrebnily sie ze spoleczenstwa
i zyja swoim zyciem, a muzom tak a propos

Kol

Data: 2009-09-09 14:24:55
Autor: CYC

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:e%Kpm.11089$La7.1064uutiset.elisa.fi...
[...]

Otoz to !.
Prawda bowiem jest calkiem inna .
PiS ma nie wiele wiecej niz 14% poparcie , czyli tyle samo co SLD .a prawdopodobnie nawet mniej .
SLD ucywilizowala sie i dzisiaj jest nowoczesna socjaldemokracja jaka w swiecie dominuje . To , ze sondaze u nas wykazuja inny jej obraz, jest podyktowane najzwyczajniejsza propaganda , ktora nakazuje podzielic polityczna scene tylko na liberalow z PO i komunistow z PiS-u bo co do tego , ze pissowcy to komunisci nikt juz nie ma watpliwosci a na dodatek sa to komunisci w stalinowskim stylu . Jedyne co ich rozni od tamtych to zaklamanie pozwalajace im odcinanie sie od komuny  i scisla wspolpraca z hierarchami . Nic wiecej . Ta sama bolszewicka obluda , ten sam model , ala Wyszynski , sprawowania wladzy , to samo oklamywanie " klasy robotniczej " , ktorej wszystko sie nalezy i ten sam cyrk z pseudoautorytetami sprawujacymi wladze absolutna, zakrawajaca na iscie stalinowski kult jednostki .

cyc

Data: 2009-09-09 14:55:00
Autor: Piotr
Dnia Wed, 9 Sep 2009 14:24:55 +0200, CYC napisał(a):

SLD ucywilizowala sie i dzisiaj jest nowoczesna socjaldemokracja jaka w swiecie dominuje .

I wylazł z ciebie czerwony akwizytor, he, he, a tak się zarzekasz.
Piotr

Data: 2009-09-09 16:26:24
Autor: CYC

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:lkjf15bkdswo.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Kazdego Pissowca posadzam o glupote ale o Tobie dotad myslalem - " wyjatek " ..
Porownywanie przez kogos dzisiejszej SLD do tej czesci komuszerii , ktora rzadzila Polska w czasach PRL- u jest dowodem na calkowita moherowosc osoby , prz czym moherowosc w tym wypadku znaczy tyle co calkowitry brak rozumu ( zreszta w kazdym innym wypadku rowniez ) .
Na socjaldemokracji opiera sie niemal caly dzisiejszy swiat i jesli cos rozni socjaldemokratow na swiecie od siebie , to tylko nazwa partii sprawujacej wladze .
Nie wisz o tym ? Powiem inaczej. Reliktem pozostalosci po PRL-u dzxisiaj nie jest SLD , tylko ukochany przez Ciebie PiSs , ba \! zeby to reliktem , to wypisz wymaluj kontunuacja najgorszych cech PRL-owskiego systemu do tego stopnia , ze traci o stalinizm !.
I Ty w swietle powyzszych faktow masz odwage napisac cos zlego o SLD , partii , ktora w porownaniu z PiSs-em jawi sie jako partia na wskros nowoczesna , godzaca liberalizm z dbaloscia o godnosc czlowieka ? .
Czlowieku opamietaj sie , kaczy scenarousz to scenariusz iscie faszystowski , czyli socjalizm z odczlowieczeniem i sprowadzeniem jednostki do roli tepej maszyny godnej zyc tylko wtedy , kiedy popiera ta jedyna , wlasciwa partie !.
Nie widzisz tego ? a wystarczyloby tylko abys posluchal dzisiejszego przesluchania Leppera w komisji sledczej ds. naciskow .......i nie tylko jego ale glownie przedstawicieli tzw. PiS-u !.
Powiedziec zenada , to byc rownie ulozonym i grzecznym jak JPII-gi w stosunku do Walesy , kiedy wyszly wszystkie prawdy o nim.
Piotrze mysl glowa a nie ...no wiesz czym !! . Patrz obserwuj i co najwazniejsze wyciagaj wnioski z obserwacji nie poddajac sie bolszewickiej propagandzie i to niezaleznie kto ja z siebie wypluwa .
No i na koniec .
Ja nie jeste zwiazany i nigdy nie bylem z zadna partia , nie tylko formalnie ale nawet uczuciowo .
Jestem z natury bezpartyjny ale jak wiele razy poisalem z sympatiami skierwanymi na centrolewice .
Nie obchodzi mnie kto , gdzie i dlaczego , obchodzimnie tylko uczciwosc i moralnosc bowiem uwazam , ze tylko ludzie czysci oga sprawowac nad nami wladze , zrezta nie tylko ta obywatelska ale i duchowa .\Jaka jest prawda , pewnie sam dobrze wiesz .

cyc

Data: 2009-09-09 16:48:18
Autor: Piotr
Dnia Wed, 9 Sep 2009 16:26:24 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Trudno nie porównywać, skoro większość towarzyszy żywcem z peerelu
przeniesiona. O tych towarzyszach z tajnych służb nie wspomnę, bo oni
nie do końca jawni.

Na socjaldemokracji opiera sie niemal caly dzisiejszy swiat i jesli cos rozni socjaldemokratow na swiecie od siebie , to tylko na

Może, ale jak się to ma do naszywch starych towarzyszy? Bo się tak
nazwali?
Piotr

Data: 2009-09-09 17:03:39
Autor: CYC

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:y7rbhw4qqeu4$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Masz na mysli lioczna rzesze hierarchow i innych  proboszczow ? bo przeciez pozytywnie zlustrowano juz poza nimi wszystkich a nawet wiecej niz mozna bylo .

[...]

Kazda partia ma conajmniej kilka odcieni . Sa w nich wiec ludzie tolerancyjni , sa tacy , ktorzy wstepuja dla doraznych korzysci , sa reformatorzy , sa jednak i tacy ktorych nazywa sie betonem lub ekstremistami ..
Nie sadze aby niemal 4 milony czonkow PZPR a tyle bodaj ta partia liczyla , nalezalo do betonu i prawde mowiac , dgyby tak bylo to moznaby o 1989roku zapomniec !.
Nie wciskaj mi tylo zaraz innych intencji , jak np. takich , ze mialbym jakoby powiedziec , ze to tylko dzieki ludziom z PZPR padl system .
Pisze tylko tyle , ze gdyby 4 miliony ludzi a z rodzinami to byloby cos ok. kilkunastu milionow , chcialoby utrzymac system w stanie nienaruszonym , majac do tego do dyspozcji caly aparat wladzy i przymusu , to Polska dzisiaj pewnie wygladalaby inaczej a napewno liczylaby nie wiecej niz 30 milionow obywateli .
Zrownywanie wiec wszystkich "towarzyszy " , wsadzanie ich d jednego wora jest zwyczajnym nieporozumieniem .
Ja wierze w ewolucje, czyli przewartosciopwywanie czlowieka i wierze , ze wielu nawet " betonowcow " zrozumialo bledy , od ktorych nikt z nas nie jestest wolny .
Po drugie wiem napewno , ze wielu PZPR-owcow , nigdy nie interesowalo sie polityka a jedyne co ich w zyciu spolecznym interesowalo to dazenie do zawodowej doskonalosci . Ta ostatnia jak wiadomo byla w tamtym czasie ale przxeciez i teraz , uzalezniona od przynaleznosci partyjnej . Stad wynikala tak znaczaca liczba czlonkow PZPR .
To nie bylo  ideologiczne zauroczenie , to pragmatyzm , ktorego brakuje naszym dzisiejszym politykom , glownie z PiS-u . Smiem sadzic , ze nawet wieksza czesc prominentnych ludzi owczesnje partii dzialala na zasadzie pragmatyzmu , wiedzac , ze jedyna pokojowa droga do istnienia jest podporzadkowanie sie decyzjom ZSRR i ich zachodnim sojusznikom , ktorzy nas w Jalcie Rosji sprzedali .

Piotr

cyc

Data: 2009-09-09 22:24:45
Autor: Piotr
Dnia Wed, 9 Sep 2009 17:03:39 +0200, CYC napisał(a):

Zrownywanie wiec wszystkich "towarzyszy " , wsadzanie ich d jednego wora jest zwyczajnym nieporozumieniem .

Przestań cycu michniczyć mi jakimiś mitycznymi 4 milionami. Mówię o
kadrach, którzy są u  k o r y t a  w  k o m p l e c i e  chyba, że
pomarli.
Piotr
PZPR nigdy nie miała 4 milionów członków, ale uważam twój mistyczny
zapał w dodawaniu jej potęgi za znamienny.

Data: 2009-09-10 08:31:13
Autor: CYC

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:l6wofwpu3l30.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nie wiem ale cos tak mi sie o uszy obilo ! Ty jednak , jako wierny czlonek tej partii  pewnie wiesz lepiej , nie bede wiec upieral sie przy owych 4 milionach :) . Niech bedzie to 3 miliony .
Piszesz , ze mowisz :) o kadrach ? .
Alez ja wcale nie usilowalem dowiesc tego , ze w SLD nie ma bylych sekretarzy tymbardziej , ze  :
a) jest ich tam juz niewielu
b) nie oni dzisiaj "rozdaja karty"
c) ta przypadlosc a wiec obecnosc w partii bylych pezetpeerowczykow nie jest cecha charakterstyczna SLD bo takich znajdziesz w kazdej funkcjonujacej w potransformacyjnej Polsce partii , ze wymienie tylko PO , PiS , AWS , LPR , Samoobrona a nawet partie Moczulskiego - tego od "platnych pacholkow " .
Pozatym nie jest "michniczeniem " twierdzenie , ze w bylej pezetpeerii byl liczacy sie odlam reformatorski , ktory zdecydowal o tym , ze transformacja miala taki przebieg , jaki miala i ze nie skonczylo sie to narodowa tragedia ......a przeciez duzo do niej nie brakowalo , choc i ta zlozona ofiara musi byc uznawana za tragedie .

cyc

Data: 2009-09-10 12:08:16
Autor: Piotr
Dnia Thu, 10 Sep 2009 08:31:13 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Rany, cycu... Nie upadaj do poziomu świdnickich nierobów na utrzymaniu
żony... I nie wmawiaj mi w głupawy sposób rzeczy, których nigdy nie
miałem/robiłem.
A bywsze kadry dalej rozdają karty, z pierwszego albo drugiego
siedzienia. A naprawdę, z trzeciego siedzienia, karty rozdaja tow. z
bezpieczeństwa.
Piotr

Data: 2009-09-10 15:10:44
Autor: CYC

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:l8l2eljkdryf.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Iiiii......to na grupie akurat jest norma i cecha kazdego postu , cecha ktora nikt sie nie przejmuje .
Tutaj kazden , kazdemu wciska rzeczy niestworzone , ze przypomne tylko Twoje proby usytuowania mnie wsrod lokalnych tuzow niegdysiejszej pezetpeerii  . Uznaje sie tu , ze sa to najlepsze "argumenty" i jedyny srodek skutecznej propagandy . Co gorsze wielu w ten prostacki lep daje sie wmanewrowac .

A bywsze kadry dalej rozdają karty, z pierwszego albo drugiego
siedzienia. A naprawdę, z trzeciego siedzienia, karty rozdaja tow. z
bezpieczeństwa.

Nie przesadzaj !
Dzisiaj juz niewiele pewnie moga a sitwy istnialy zawsze  w kazdej epoce i plitycznej  formacji niezaleznie od tego kto rzadzil a wiec czy byla to pezetpeerowska jaczejka  , czy taka np. jak PiS - owska i dla rownowagi dodam rowniez SLD - owska , czy PO - wska .
Sitwy to znak czasow , choc funkcjonowaly  od zawsze i istnieja nie tylko w polityce ale rowniez w biznesie , zawodowych korporacjach ( patrz lekarze *, farmaceuci * , adwokaci itd. ) i  -  wyobraz sobie  -  w kosciele a wiem co pisze i nie ma to nic wspolnego z jakakolwiek opcja polityczna , czy jakiemikolwiek sluzbami .
Po prostu sa bo taka jest ludzka natura i tylko niepowiazana z sitwami kontrola ich poczynan jest w stanie ukrocic ich poczynania .
> Piotr
cyc
PS. * . Jak zadaje sie wiesz w ciagu ostatniego roku mialem 2 zawaly w tym jeden b. ciezki . W zwiazku z tym zmuszony jestem do zazywania mnostwa lekow , za ktore musze placic niebagatelne pieniadze .
Ostatnio powiedzialem lekarzowi , ze wydatek rzedu 450zl/mc jest dla mnie stosunkowo duzym obciazeniem finansowym jako , ze jak rowniez wiesz , jestem juz na emeryturze ( oczywiscie mam pelne zabezpieczenie bo nie naleze do tych , ktorzy "przejadali" zarabiane calkiem niezle pieniadze na Majorkach , czy Seszelach ) , na co lekarz " odpowiedzial " recepta w ktorej zapisal te same leki , lecz od innych firm farmaceutycznych , za ktore zaplacilem ..........zgadnij !........43 zl ( slownie czterdziesci trzy zl ) .
Wierzysz ? . Tak oto wyglada dzisiejsza prawda o czasach w ktorych zyjemy .
Lekarz po moich wyjasnieniach zauwazyl pewnie , ze nie moze liczyc na "dotacje " , " sponsoring " czy jak tam kto chce nazwac lapowke ( nigdy w zyciu nie zdarzylo mi sie ja dac  w tym lekarzowi ) i resztki sumienia kazaly mu przypisac lekarstwa tych  firm , ktorych nie stac na to aby wydawac miliony na 3 tygodniowe " szkolenia " lekarzy na wspomnianych wyzej Seszelach  , czy Wyspach Kanaryjskich . Lekarstwa te sa dokladnymi odpowiedznikami tych , ktore kosztowaly 10 - krotnie wiecej z tymi samymi skladnikami aktywnymi i roznia sie tylko opakowaniem .

Data: 2009-09-10 15:40:38
Autor: Piotr
Dnia Thu, 10 Sep 2009 15:10:44 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Nie wiedziałem, pisałeś coś o plajcie i to pamiętam.
Życzę powrotu do zdrowia.
Ja po 2 zawałach dałbym sobie spokój z pisaniem na psp, tu czasami
idzie sobie dźwignąć ciśnienie.
A co do sitw... To niestety prawda, że są i bedą, ale to nie
usprawiedliwia tego co robią, tym bardziej, że są nielegalne.
Kumoterstwo zabija konkurencję i jako takie powinno być tępione. W przypadku pozostalości postkomuszych nie wolno zapominać, że upadek
ustroju zaprojektowały ss i one ustawiły się w roli największego
beneficjenta przemian, więc zaczynaliśmy kapitalizm z gołymi rękami i
wielką uzbrojnoną i zorganizowaną mafią. Jeżeli dodatkowo uwzględnisz
fakt, że jeden z naszych wielkich sąsiadów ma bratnią mafię u władzy,
to ja bym jednak sprawę "sitw" potraktował poważniej.
Piotr

Data: 2009-09-10 16:05:10
Autor: CYC

.
[...]

Alez sitwy , jak najbardziej , traktuje powaznie . To co napisalem dotyczylo
tylko tego , ze sitwy sa wszedzie i w kazdym systemie . Tak samo za komuny ,
jakl za PiS-u , jak i obecnie !.
To element ktory cechuje kazda wladze . Natura ludzka jest ulomna i zawsze
usiluje pojsc najprostsza droga .
Ta cecha dotyczy wszystkich w tym ludzi kosciola , ktorych znaczna czesc
"zalapuje sie" w ten " biznes " dla  latwego chleba a nie dla idei , choc
czesc poczatkowo oddana idei  demoralizuje sie z czasem patrzac na
poczynania swoich kumpli w zawodzie .
Dazenie do mozliwie najwiekszych uproszen , dazenia na skroty , jest cecha
wszystkiego  i wynika z praw fizyk . Dotyczy  rowniez  dzialan czlowieka .
Ta cecha jest u nas dominujaca i tylko pelna swiadomosc zla , ktore nia
jestesmy w stanie wyrzadzic , potrafi ja eliminowac ale zwroc uwage na to ,
ze na ogol nie wtedy , kiedy dotyczy nas !. Wtedy jestesmy glusi i
korzystamy z kazdej nadazajacej sie okazji .
Jak ktos kiedys napisal " nikt nie rodzi sie bohaterem " , ale rowniez nikt
nie rodzi sie zlodziejem , szachrajem , czy aferzysta . To przychodzi z
czasem i w wyniku warunkow w jakich jestesmy ksztaltowani .
Wszystkie sytemy  umozliwiaja  przewartosciowania moralne i dlatego tylko
pelna kontrola poczynan wladzy , daje szanse na minimalizowanie skutkow
dzialani sitw bo kazden z nas w sprzyjajacych sie warunkach moze stac sie
czescia sitwy .

cyc

Data: 2009-09-10 16:50:50
Autor: Piotr
Dnia Thu, 10 Sep 2009 16:05:10 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Ty cycu, jak pijany u płota... Po co przekonujesz mnie do czegoś, do
czego jesteśmy zgodni? A pomijasz to, co jest istotną różnicą?
"Komuna", albo bardziej adekwatnie "postrealsocowy esbecki ściek", to
nie jest taka sobie sitwa i na pewno nie taka sama jak "pisowska", czy
"kościelna".
I tu jest pies pogrzebany (dupelek).
Piotr

Data: 2009-09-11 08:27:31
Autor: CYC

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:7xn6poju5wt0.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

To dokladnie takie same sitwy .

cyc

Data: 2009-09-09 16:54:47
Autor: ColgatesBilly
Sondaż: gigantyczna przewaga PO nad PiS! (ripo stum)
"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:h886td$ngt$1news.onet.pl...
[...]

Z jednym tylko... ( MIEDZY INNYMI) nie moge sie zgodzic.

Piszesz "nowoczesna" - myslisz pewnie: POSTYMPOWA...
Bo nic tu nowoczesnego, skoro np. zalegalizowane pedalstwo i inne zboczenia...byly juz 2 tysiace lat temu.

Poza tym zgoda. Ta lewacka holota rozpanoszyla sie po calym swiecie, bo...
nikt jej, jak sugerowalem, nie rozstrzelal od razu, i....
nie powtarzal tego W KAZDYM POKOLENIU.

Pozdrawiam KOL

Data: 2009-09-09 14:56:38
Autor: Piotr
Dnia Wed, 9 Sep 2009 12:58:29 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

Nie koniecznie, ale i tez.
Po prostu propaganda i system juz calkowicie wyodrebnily sie ze spoleczenstwa
i zyja swoim zyciem, a muzom tak a propos

Propaganda realizuje cele i dopuki to robi, to trudno mówić o
alienacji.
Piotr

Data: 2009-09-09 16:57:59
Autor: ColgatesBilly
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1bb0fuyk3z6qx$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Scislej... uniezaleznila sie calkowicie i poowoli, sama zaczyna sobie wierzyc.

Kol

Data: 2009-09-09 16:52:10
Autor: Piotr
Dnia Wed, 9 Sep 2009 16:57:59 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

Scislej... uniezaleznila sie calkowicie i poowoli, sama zaczyna sobie wierzyc.

Czyli, jeszcze ściślej... Nie opisuje, tylko kreuje rzeczywistość... Piotr

Sondaż: gigantyczna przewaga PO nad PiS!