Sondaż na zlecenie ADA "KOMU NIE POWIERZYŁBYŚ SW OICH PIENIĘDZY?

Data: 2009-07-22 23:51:02
Autor: Antenka
Sondaż na zlecenie ADA "KOMU NIE POWIERZYŁBYŚ SW OICH PIENIĘDZY?
Badanie przeprowadzono w dniu 20 lipca br. na reprezentatywnej grupie
1000 Polaków :

Podano nazwiska czterech hochsztaplerów : L.Balcerowicz, A.Michnik,
J.Lewandowski, A.Gawronik.

Wynika z tego, że Polacy nie powierzyliby swoich oszczędności :

60%  A. Michnikowi

20%  L.Balcerowiczowi

12% J.Lewandowskiemu

8% A.Gawronikowi

Antenka

Data: 2009-07-23 08:54:14
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:824abd8c-ed31-4c6d-90a4-9f6d719c741bo15g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Podaj link kłamliwy drucie.

Przemek
--

"Z wszystkich siedmiu grzechów głównych najłatwiej można wybaczyć lenistwo i obżarstwo, a najwięcej szkód i nieszczęść, zbrodni i wojen, jak sobie wyobrażam, powoduje zawiść."

Pisząc te słowa, prof. Leszek Kołakowski zapewne myślał o Jarosławie Kaczyńskim.

Data: 2009-07-23 00:04:56
Autor: Antenka
Sondaż na zlecenie ADA "KOMU NIE POWIERZYŁBYŚ SWOICH PIENIĘDZY?
A dlaczego kłamliwy hmm? Odbyło się badanie - wyniki j.w.

Antenka :)))

Data: 2009-07-23 00:08:25
Autor: Antenka
Sondaż na zlecenie ADA "KOMU NIE POWIERZYŁBYŚ SWOICH PIENIĘDZY?
"Echo Łazarza" Nr 7/2009

Antenka :))

Data: 2009-07-23 09:14:27
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Sondaż na zlecenie ADA "KOMU NIE POWIERZYŁBYŚ SWOICH PIENIĘDZY?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

"Echo Łazarza" Nr 7/2009

Antenka :))

Raczej "marzenia druta".

Przemek

Data: 2009-07-23 00:52:59
Autor: Antenka
Sondaż na zlecenie ADA "KOMU NIE POWIERZYŁBYŚ SWOICH PIENIĘDZY?
On 23 Lip, 09:14, "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry"
<jacek.kawec...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał

"Echo Łazarza" Nr 7/2009

Antenka :))

Raczej "marzenia druta".

Przemek
--

Podałam źródło, więc o co chodzi?!

Antenka

Data: 2009-07-23 10:17:11
Autor: Piotr
Sondaż na zlecenie ADA "KOMU NIE POWIERZYŁBYŚ SWOICH PIENIĘDZY?
Dnia Thu, 23 Jul 2009 09:14:27 +0200, Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
napisał(a):

Raczej "marzenia druta".

Przemek

Zaproponuj pastuszku "rwanie kudłów z rowa", co ty dziś taki warzywny
żentelmen?
Piotr

Data: 2009-07-23 11:41:33
Autor: raff
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
[...]

Jacek znow sie popisuje swoim chamstwem i prymitywizmem w stosunku do kobiet.

R.

Data: 2009-07-23 03:05:20
Autor: Antenka
On 23 Lip, 11:41, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
> [...]

> Podaj link kłamliwy drucie.

> Przemek

Jacek znow sie popisuje swoim chamstwem i prymitywizmem w stosunku do

R.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Chciałam tylko pokazać, że wyniki ADA mają taką samą wartość jak
przedstawione dzisiaj przez kawsiurka, czyli nijaką hehehe

Antenka :D

ADA*) znak zastrzeżony Agencja Detektywistyczna "ANTENA" :-)

Data: 2009-07-23 09:56:43
Autor: zbig
[...]

O rydzyku zapomnieli???

Data: 2009-07-23 00:57:02
Autor: Antenka
On 23 Lip, 09:56, "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:824abd8c-ed31-4c6d-90a4-9f6d719c741bo15g2000yqm.googlegroups.com...
Badanie przeprowadzono w dniu 20 lipca br. na reprezentatywnej grupie
1000 Polaków :

Podano nazwiska czterech hochsztaplerów :

O rydzyku zapomnieli???

Podano nazwiska tych  tzw. "szanowanych hochsztaplerów" przez
pseudoelyty :)))

Antenka

Sondaż na zlecenie ADA "KOMU NIE POWIERZYŁBYŚ SW OICH PIENIĘDZY?