Sondaż: ogromna przewaga PO nad PiS.

Data: 2009-07-15 14:32:50
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Sondaż: ogromna przewaga PO nad PiS.
PO mogłaby liczyć na 54 proc. poparcia, a PiS na 23 proc., gdyby wybory parlamentarne odbyły się na początku lipca - wynika z najnowszego sondażu TNS OBOP, przesłanego.
Do Sejmu swoich przedstawicieli wprowadziłby także SLD (11 proc.). PSL z 4-procentowym poparciem znalazło się poniżej 5-procentowego progu wyborczego.

W porównaniu z badaniem z czerwca notowania PO wzrosły o 2 punkty procentowe, PiS stracił 3 punkty procentowe. Poparcie dla SLD wzrosło o 3 punkty procentowe, a dla PSL - spadło o 3 punkty procentowe.

Gdyby wybory odbywały się na początku lipca UPR mogłaby liczyć na 2 proc. głosów. Po 1 procent poparcia otrzymały: Samoobrona, LPR, Krajowa Partia Emerytów i Rencistów, Partia Demokratyczna - demokraci.pl, SdPl oraz Stronnictwo Demokratyczne.

19 proc. badanych - deklarujących zdecydowanie lub raczej udział w wyborach - nie wiedziało, na kogo oddałoby głos.

Zdecydowany udział w wyborach, gdyby odbyły się na początku lipca, zadeklarowało 24 proc. badanych; 25 proc. odpowiedziało, że raczej pójdzie zagłosować. 16 proc. raczej nie wybrałoby się na wybory, a 31 proc. - zdecydowanie nie. 4 proc. nie miało zdania w tej sprawie.

TNS OBOP przeprowadził sondaż w dniach 2-5 lipca na reprezentatywnej, losowej, 953-osobowej próbie osób od 18. roku życia. Wyniki poparcia dla partii obliczone zostały na podstawie odpowiedzi osób, które deklarowały chęć wzięcia udziału w wyborach (zdecydowanie lub raczej) i wiedziały, na kogo oddałyby swój głos (liczebność próby - 373 osoby).

http://wiadomosci.onet.pl/2009157,11,item.html

Przemek
--

Dziwię się, że na tej świętej dla milionów Polaków Jasnej Górze pan Jarosław Kaczyński wystąpił w roli akwizytora - mówił na konferencji Jerzy Wenderlich z SLD. Może prezes PiS powinien pokierować kanałem Mango 24, a nie partią - sugerował.

Data: 2009-07-15 06:49:41
Autor: Grzegorz Z.
Sondaż: ogromna przewaga PO nad PiS.
Cichosza....

Ciekawe kiedy SLD "przegoni" kanapę Prezesa?

Data: 2009-07-15 16:38:33
Autor: naprany jak kruk!
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał(-a):

Cichosza....

Ciekawe kiedy SLD "przegoni" kanapę Prezesa?

pewnie szybciej niz ta kanapa rozsiadzie po kolejnych taboretach typu
prawica rp itp. hehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-15 17:23:55
Autor: raff
naprany jak kruk! pisze:
[...]

Juz sie lizecie po fiutach, czy jeszcze nie, Tony ? "Hehe"

R.

Data: 2009-07-15 18:07:12
Autor: naprany jak kruk!
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(-a):

Juz sie lizecie po fiutach, czy jeszcze nie, Tony ? "Hehe"

jeden post to nie lizanie sie a na pewno nie takie jak w waszym stylu hehehe
wy to lizecie sie ze wygladacie jak kaminski szef oszolomow
boli ? dobrze ma bolec
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-15 18:11:54
Autor: raff
[...]

powiedzial Tony, oblizujac sie ukradkiem i obcierajac pysk, "hehe"

R.

Data: 2009-07-16 13:58:05
Autor: naprany jak kruk!
Sondaż: ogromna prz ewaga PO nad PiS.

> wy to lizecie sie ze wygladacie jak kaminski szef oszolomow
> boli ? dobrze ma bolec

powiedzial Tony, oblizujac sie ukradkiem i obcierajac pysk, "hehe"

mylisz mnie z kaminskim, fredzio

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-16 06:36:17
Autor: Tony
On Jul 15, 10:23 am, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
naprany jak kruk! pisze:

> pewnie szybciej niz ta kanapa rozsiadzie po kolejnych taboretach typu
> prawica rp itp. hehe

Juz sie lizecie po fiutach, czy jeszcze nie, Tony ? "Hehe"

R.

Durny jestes raf jak piotr-matolek. Ja tu czasem zajrze ale od 2 lat
nie pisze - szkoda czasu na dyskusje (a raczej wymiane obelg) z
pisuarowa holota.
Tony
PS: Musialem dobrze wam dac w dupe jak mie jeszcze pamietacie-:))))

Data: 2009-07-16 16:05:34
Autor: pulsar
Tony napisał(a):
[...]

Ha, ha, ha ! sorry, nie wytrzymałem...
Znam te zabawne prowokacje grupy 'śledczych
grupowych' z autopsji... ale jaja...

--
pulsar

Data: 2009-07-16 16:11:34
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 06:36:17 -0700 (PDT), Tony napisał(a):

[...]

Pamiętamy, pamiętamy, jako niezłego głupola. Ten twój zmiennik,
podobny do ciebie kubek w kubek... Gdyby ci ktoś mówił, żeś dureń
jakich nie uświadczysz, to możesz spokojnie zaprzeczyć.
Piotr

Data: 2009-07-16 07:22:23
Autor: Tony
On Jul 16, 9:11 am, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

podobny do ciebie kubek w kubek... Gdyby ci ktoś mówił, żeś dureń
jakich nie uświadczysz, to możesz spokojnie zaprzeczyć.

No wlasnie, zmiennik, juz lepiej, jeszcze niedawno twierdziles matolku
ze on to ja.
Jednak zaczynasz swoim pisuarowym mozdzkiem myslec....
Lepiej pozno niz wcale.
A mie nie bedzie znow kilka miesiecy i dostep do internetu bede mial
bardzo ograniczony.
Ciekawe kogo nastepnego mianujesz Tonym
Tony

Data: 2009-07-15 18:21:19
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Sondaż: ogromna przewaga PO nad PiS.
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Cichosza....

Mohery trawią, a jak przetrawią, to powiedzą, że sondażom nie trzeba wierzyc. Co nie przeszkodzi im wrzucic na grupe inny sondaż, korzystniejszy dla picu. Oni tak mają.

Ciekawe kiedy SLD "przegoni" kanapę Prezesa?

W skrytości ducha wierzę, że nie będzie takiej potrzeby. Liczę na to, iż przyjdzie piękny dzień, w którym pisuarowa hołota znajdzie się pod progiem wyborczym i w obu izbach parlamentu zapanuje błogi spokój.

Przemek

Data: 2009-07-15 18:29:45
Autor: raff
[...]

Jacek, w samą porę, ta dwojka cie potrzebuje - Grzesio z Tonym juz ledwo ciągną.

R.

Data: 2009-07-15 21:27:26
Autor: awe
Sondaż: ogromna przewaga PO nad PiS.
Az tylu na postsowieckich emeryturkach? K. ile to nas kosztuje
awe

Sondaż: ogromna przewaga PO nad PiS.