Sondaż poparcia partii politycznych dla "F aktów"

Data: 2016-12-22 21:43:19
Autor: Trefniś
Sondaż poparcia partii politycznych dla "F aktów"
Cześć!

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/sondaz-poparcia-partii-politycznych-dla-faktow/snnng8b

PiS 35 proc. wzrost o 5 punktów procentowych w stosunku do poprzedniego  sondażu.
..Nowoczesna 24 proc. poparcia(wzrost o 2 pp.)
PO 15 proc. (spadek o 1 pp.).
Kukiz'15 6 proc (spadek o 2 pp.)
PSL, 5 proc. wyborców (wzrost o 3 pp).

Jaki "bul", współodczuwam z Wami!

--
Trefniś

Data: 2016-12-22 22:00:40
Autor: Piotr Rezmer
Sondaż poparcia partii politycznych dla "Fakt Ăłw"
W dniu 2016-12-22 o 21:43, Trefniś pisze:

[...]

A kto stracił? Bo w powyższym suma wzrostów to 11pp a spadek 3pp. Bo chyba suma poparcia nie wzrosła do 108%?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2016-12-22 22:17:45
Autor: Trefniś
W dniu .12.2016 o 22:00 Piotr Rezmer <imie.nazwisko@domena.com> pisze:

[...]

Nie do końca rozumiem problem, wkleiłem za onetem.

Pewnie byli też niezdecydowani, oraz elektorat np. SLD (mam nadzieję na  niedługie istnienie tej karykatury partii), czy Razem. Stąd ruchy nie  muszą być tylko w obrębie tych pięciu partii.

Prześmiewczo skomentowałem, ale rzeczywiście dla mnie znamienne jest, że  działania opozycji nie znajdują zbytniego poparcia u elektoratu. Słabo...

--
Trefniś

Data: 2016-12-23 15:18:14
Autor: z
W dniu 2016-12-22 o 22:17, Trefniś pisze:
Prześmiewczo skomentowałem, ale rzeczywiście dla mnie znamienne jest, że
działania opozycji nie znajdują zbytniego poparcia u elektoratu. Słabo...

Nie śledzę ale rano w którymś opozycyjnym medium z nowego sondażu wyciągnęli wniosek że jakby się opozycja zjednoczyła to pokona pis i że dostają wzrost za jedność w protestach.
Jak oni do tego doszli? :-)

Data: 2016-12-24 00:08:08
Autor: Trefniś
W dniu .12.2016 o 15:18 z <z@z.pl> pisze:

[...]

Logika alternatywna pod auspicjami Petru.

--
Trefniś

Data: 2016-12-23 04:30:48
Autor: khanula
W dniu piątek, 23 grudnia 2016 13:20:01 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Użytkownik "Mark VVoydak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]
> sondażu.
> .Nowoczesna 24 proc. poparcia(wzrost o 2 pp.)

Skoro tak to dlaczego ten PiS boi się powtórki głosowania?

Ale niby czego, wyborow?

Najpierw blokuja mownice w sali obrad, zeby nie dopuscic do glosowania, a potem wala glupa, ze chca glosowac....
A idzta wy w pizdu...

boukun

popierasz pismenow za pincsetplus?

Data: 2016-12-23 05:09:07
Autor: Zenek Kapelinder
Sondaż poparcia partii politycznych dla "Faktów"
Ty uwazasz ze sie boi. Po chuj dwa razy to samo glosowac? Bo jacyc frajerzy maja taki kaprys? Nieobecni nie maja racji.

Data: 2016-12-23 17:10:45
Autor: A. Filip
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Ty uwazasz ze sie boi. Po chuj dwa razy to samo glosowac? Bo jacyc
frajerzy maja taki kaprys? Nieobecni nie maja racji.

Gdyby miał pewność że opozycja nie odstawi innych "pozaregulaminowych"
cyrków to powtórzenie głosowań miałoby nawet "legalistyczny" sens.
Byłoby to w końcu góra kilkanaście godzin głosowań na każdą poprawką z
osobna.  Po tym co odstawiła totalna opozycja wystawianie się na ryzyko
innego postawienia się okoniem "maszynce do głosowania większości PiS+"
jest "ryzykowne". Znalezienie  takiego sposobu by ani przez chwilę nie
było sytuacji że stare głosowanie już nie obowiązują a nowych jeszcze
nie ma wymagałoby chyba "twórczego podejścia do regulaminu Sejmu".

Czy totalnej opozycji PiS+ może zaufać? Chyba nie (czytaj NIE).

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-12-23 09:39:40
Autor: Zenek Kapelinder
Sondaż poparcia partii politycznych dla "Faktów"
Powtorka nie miala by sensu a stworzyla niebezpieczny precedens. Poslowie to wolni ludzie. Ci z opozycji tez. Mogli isc i sprawdzac czy jest legalnie. Jak nie poszli chociaz nie tylko mogli a maja to w zakresie obowiazkow to jak bekon napisal niech spierdalaja na drzewo banany prostowac.

Data: 2016-12-25 06:35:31
Autor: Marek Cz.
W dniu piątek, 23 grudnia 2016 14:09:08 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Ty uwazasz ze sie boi. Po chuj dwa razy to samo glosowac? Bo jacyc frajerzy maja taki kaprys? Nieobecni nie maja racji.

Spoko. Częstość reasumpcji ogłaszanej za każdym razem jak rządzącym przyszedł kaprys przekroczyła próg śmieszności. :-)

Data: 2016-12-23 09:40:37
Autor: Stachu Chebel
Sondaż poparcia partii politycznych dla "Faktów"
W dniu czwartek, 22 grudnia 2016 21:43:34 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:
Cześć!

"Sądaże" są kupowane, a nie przeprowadzane. W ramach dupochronu, "sądażownie" proszą o zgodę na nagrywanie rozmowy. Raz mi się trafiła owa przyjemność, bycia "statystykiem". Jaja jak berety !!

Nie chce mi się tyle stukać na klawiaturze, ale uwierzcie : ŻENADA !! Po drugiej stronie miałem osobę po 7-8 klasach podstawówki. Tak to oceniam z dozą dokładności +/-1. Pytanie + sugestia prawidłowej odpowiedzi. Ministerstwo Prawdy/Szczęścia czy Wuj wie co ??

Data: 2016-12-24 00:21:43
Autor: Trefniś
W dniu .12.2016 o 18:40 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

[...]

Oczywiście, sondaże to pic na wodę!
Wyniki są podrasowane pod wymagania klienta.
To dlatego we wszystkich mainstreamowych sondażowniach PO i Bul-Komorowski  wygrywali ostatnie wybory.

Problem z podlinkowanym przeze mnie sondażem jest taki, że został wykonany  na zlecenie Faktu, gazety niechętnej PiS (niemiecko-szwajcarskie  wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska), przez polski oddział  brytyjskiego Millward Brown SA. Sondaż ujawniony jest w niemieckim onecie.

Na tej podstawie można domniemywać, że wyniki są (lub mogłyby być) jeszcze  bardziej korzystne dla PiS.

Przypominam - to sondaż świeżutki, już w trakcie zadymy w parlamencie.

--
Trefniś

Data: 2016-12-25 14:03:17
Autor: Jolek
Sondaż poparcia ... opozycja górą.
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości

[...]

To znaczy, że opozycja ma przewagę :
PiS + K15 = 41 proc.
opozycja  =  44 proc.

Data: 2016-12-25 05:22:56
Autor: Vernon L. Pinkley
użytkownik Jolek napisał:

To znaczy, że opozycja ma przewagę :
PiS + K15 = 41 proc.
opozycja  =  44 proc.

Ano. W nocnych zwidach pajdaków.
http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/page.xsp/poslowie_poczatek_kad

Sondaż poparcia partii politycznych dla "F aktów"