Sondaże

Data: 2017-07-23 09:20:47
Autor: Wiesiaczek
Sondaże
W dniu 23.07.2017 o 02:37, Stachu Chebel pisze:
PiS : ponad 35% poparcia

Noszszsz.. jego mać nie chce mi się w to wierzyć..  Co Wy na to?!

Normalka.
Nie jestem za kaczorem lub jakąkolwiek inną aktualną formacją, ale Kaczor przynajmniej coś robi.
Chuj z tym. jak i co robi, ale przynajmniej nie jest marionetką.
Uważam, że lepsza gorsza dyktatura od najlepszej demokracji, co zostało udowodnione w naszym kraju, który nie tylko stał się Chinami Europy, lecz jeszcze gorzej, bo bez własnego przemysłu, rolnictwa, armii etc.
Demokracja jest wbrew propagandzie najgorszym znanym ustrojem i polega na kradzieży i wyzysku kogo się da za wszelką cenę.
Nie ma w niej gospodarki planowej, co skutkuje między innymi nadprodukcją śmieci, które tak ochoczo segregujemy.
Dyktatura sprawdzała się tysiące lat z dobrym skutkiem, następował rozwój krajów, budowano wielkie rzeczy.
Demokracja, jak pewnie sam zauważyłeś prowokuje regres inteligencji ludzi. W czasach PRL-u śmiano się z "inteligencji" przeciętnego Amerykanina (usańskiego) a obecnie sami doprowadziliśmy młodzież do jeszcze niższego poziomu.

Krótko mówiąc, demokracja jest propagandą dla gawiedzi, czego jednym z dowodów była śmierć A. Leppera. Za kulisami pociągają za sznurki prawdziwi animatorzy tego porządku, ale o nich się nie pisze na pierwszych strona gazet.

Fakt, że obecny ustrój produkuje więcej różnego rodzaju gówna, ale to jest wyznacznik rozwoju tylko dla niektórych - tych bardziej podatnych na propagandę.
Jest to filozofia świni w zagrodzie - pełna micha byle gówna i opieka lekarska do śmierci. Chuj z resztą!

Może tak myślących jest w Polsce więcej i stąd taki sondaż?
A może tylko 500+?
Kto wie? Też jestem ciekawy, co jest grane?

--
Wiesiaczek (dziś z DC

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)