Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Sonda¿owa masakra Platformy i Nowoczesnej. PiS dobija niemal do 50% poparcia. G³osowanie na PO sta³o sie "obciachem" ?

Sonda¿owa masakra Platformy i Nowoczesnej. PiS dobija niemal do 50% poparcia. G³osowanie na PO sta³o sie "obciachem" ?

Data: 2017-10-17 12:00:48
Autor: Budzik
Sonda¿owa masakra Platformy i Nowoczesnej. PiS dobija niemal do 50% poparcia. G³osowanie na PO sta³o sie "obciachem" ?
U¿ytkownik maniek maniek@nobody.pl ...

Sonda¿owa masakra Platformy i Nowoczesnej. PiS dobija niemal do 50% poparcia. G³osowanie na PO sta³o sie "obciachem" ?

Totalna opozycja zaczyna mieæ problem, trudno znale¼æ sonda¿, w
którym by mog³a pochwaliæ siê wzrostem poparcia. Jest dok³adnie
odwrotnie s³upki spadaj±, ale je¿eli taka tendencja bêdzie nadal
postêpowa³a, PiS osi±gnie wiêkszo¶æ w kolejnym sejmie i to nie tylko
zwyczajn±, ale nawet konstytucyjn±.

http://eserwis.info/wiadomosci-krajowe/kraj-polityka/kraj-polityczne-
komentarze/to-juz-jest-masakra-plattformy-i-nowoczesnej-pis-dobija-ni
emal-do-50-poparcia.html

Az mam wrazenie, ze podpuszczaja prezesa do wczesniejszych wyborów :)))

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Sonda¿owa masakra Platformy i Nowoczesnej. PiS dobija niemal do 50% poparcia. G³osowanie na PO sta³o sie "obciachem" ?