Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Song dedykowany "agentowi Tomkowi" na pożegnanie, p rzez zwiedzion±, "wykorzystan±" i zbałamucon± jego ol¶ niewajacym białym błyskiem zębów Beatę Sawick± (Cieleb ±k) :D

Data: 2010-01-23 08:31:59
Autor: Antenka
Song dedykowany "agentowi Tomkowi" na pożegnanie, p rzez zwiedzion±, "wykorzystan±" i zbałamucon± jego ol¶ niewajacym białym błyskiem zębów Beatę Sawick± (Cieleb ±k) :D
"Żałuję, że cię znałam, żałuję, że kochałam...aaauuu"
Tak, tak, tak teraz będziesz sam, zupełnie sam auu auuu" :D

http://www.youtube.com/watch?v=C4mPx4g67X0

Antenka

Data: 2010-01-23 20:47:34
Autor: cytryna4
[...]

Dworacy Tuska w patriotycznym porywie ¶piewaj± na melodię "My pierwsza brygada.." tak± oto pie¶n:
"My, błaĽni Platformy, po co nam reformy;
na psy, zeszlim na psy; to wła¶nie my, to wł¶nie my..?
Tu na psp polityka będzie zaraz chór wujów nucił swoj± pie¶n, dyryguje Kałecki, klawisze - nadredaktor.