Sony Alfa 380 jaki obiektyw

Data: 2012-09-04 20:49:59
Autor: M@tej
Sony Alfa 380 jaki obiektyw
Dnia Tue, 4 Sep 2012 17:42:35 +0200, "Bartłomiej Kacprzak" <bar.ka@wp.pl>
napisal(a):

Witam

Od niedawna rozpocząłem przygodę z fotografią za pomocą ww wzmiankowego aparatu.
W zestawie z aparatem otrzymałem dwa obiektywy ale problemem jest przy fotografowaniu uzyskanie większych zbliżeń.
Obiektyw 18-55 i 55-200 nie dają takiej możliwości.
I tu pojawia się pytanie jakie obiektyw pozwolią uzyskać większe zbliżenie i przy okazji nie zabiją ceną.
Przypuśćmy, że  do wydania jest 1500 pln. Fotografia amatorska i rodzinna.

pozdrawiam
Bartek Kacprzak

Zajrzyj na forum KKM, nawet specjalny dział jest

http://klubkm.pl/forum/forumdisplay.php?f=74

--
Maciej

Data: 2012-09-05 14:22:55
Autor: Bartłomiej Kacprzak
Sony Alfa 380 jaki obiektyw

Użytkownik "M@tej" <kolmatej_TOWYTNIJ_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:p7jc48limhvn77sqeb4hqpo6mlgemkbhgq4ax.com...

Zajrzyj na forum KKM, nawet specjalny dział jest

http://klubkm.pl/forum/forumdisplay.php?f=74

Witam

Dziękuję za linkę.

Wczytuję się.