Sony DAV-DZ100 pilot,dvd i subwoofer problemy

Data: 2009-08-08 20:47:21
Autor: marcin goralski
Sony DAV-DZ100 pilot,dvd i subwoofer problemy
Witam.

Mam w/w i wiem mniej wiecej czego sie po nim spodziewac (szczerze tak
sobie).

Niedawno trafilem na kogos kto pozbywal sie identycznego zestawu i
przygarnalem za darmo chetnie wsadzil bym go do malego pokoju u rodzicow
(pokoj ma 2,5x3,5m wiec na pewno da rade potrzeba mi tam glosnikow do pc
radia i dvd) niestety:

1 pilot zaginal w akcji (rm-adu002)
orygianl kosztuje 1xx pln (bez sensu caly zestaw na alledrogo kolo 3-4
stow)
mam 3 wyjscia:
a.) mam pilota jakiegos z ekranem dotykowym, ktory ma funkcje "uczenia sie"
ale troszke mi go szkoda na ta konkretna aplikacje
b.) da sie kupic jakiegos podobnego taniego pilota? mysle moze obslugiwac 1
urzadzenie i nauczyc sie powiedzmy 20 funkcji?
c.) kupic zamiennik - gdzie?????

2 subwoofer zaginal w akcji (pasywny 2.7 ohm) bez niego gra fajnie inaczej nie udalo mi sie znalezc na alledrogo wiec mysle o podlaczeniu czegos w
zamian.
a mam stare altony 70 zastanawialem sie nad podpieciem  1go zamiast w/w (po
odlaczeniu zwrotnic i glosnikow gwt i gws)
albo kupna jakiegos zamiennika - domyslam sie ze wyzsza opornosc nie
szkodzi? macie jakis lepszy pomysl - czego szukac?

Pozatym dvd nei dziala (brakuje przedniego panelu i mysle ze cos z
zasilaniem jednego z silniczkow jest nie tak (nie wysuwa sie podstawka bo
mech dociskajacy plyte do silniczka  sie nie podnosi) i albo przeskoczyly
jakies tryby albo cos sie posypalo - jest to finansowy sens naprawiac?
(zwlaszcza, ze mam mase osobnych dvd i np 100pln bylo by bez sensu -
poprostu podalacze moje dvd do wejscia aux)

Sony DAV-DZ100 pilot,dvd i subwoofer problemy