Sony DSCh50 oslona na obiektyw

Data: 2010-07-03 20:21:33
Autor: Sebcio
Sony DSCh50 oslona na obiektyw
Otoz mam takie smieszne pytanko
mam ten aparat i chodzi mi o ta oslone w ksztalcie dekielka plaskiego,
gdze i za co to przymocowac by nie odpadalo calkowicie tylko gdzies
tam dyndalo
oni w zestawie dali cos takiego, jakis sznureczek czy cos???

Data: 2010-07-03 22:55:02
Autor: Marek Lewandowski
Sebcio wrote:

[...]

Poszukaj na ebayu, Chińczyki sprzedają takie dynksy - sznureczek z
kawałkiem plastiku na końcu z przylepcem. Przyklejasz do dekielka,
sznureczek przywiązujesz gdzie wygodnie. Funkcjonuje z cyfrą, analogiem,
dekielkami, zaślepkami itp, wysoce kompatybilne ;)

Marek
--
Marek Lewandowski

Data: 2010-07-04 07:24:10
Autor: Sebcio
Sony DSCh50 oslona na obiektyw
On Sat, 03 Jul 2010 22:55:02 +0200, Marek Lewandowski
<locust@poczta.onet.pl> wrote:

Sebcio wrote:

[...]

A mozesz dac linka do jakiejs przykladowej aukcji bo czego mam szukac,
sznureczka z przylepcem???/

Data: 2010-07-04 09:35:02
Autor: Michał Kwiatkowski
W dniu 2010-07-04 07:24, Sebcio pisze:

[...]

Wy nie żartujecie? Kawałek nylonowego sznurka i przylepiec zupełnie serio chcecie kupować na e-bayu??

Porada gratis: w dekielku na krawędzi wystarczy zrobić otwór rozgrzaną do czerwoności szpilką, przewlec grubą nylonową nitkę lub cienką linkę i kapnąć kroplę kleju dla uszczelnienia. Drugi koniec przywiązać do uchwytu paska i już. Na wszelki wypadek po klejeniu dekielka nie zakładać przez 24h aż klej dobrze stwardnieje i odparuje.

(na wszelki wypadek napiszę żeby nie było na mnie: UWAGA - rozgrzana do czerwoności szpilka może być gorąca, ostra jest niezależnie od temperatury a dekielek należy przed czynnością zdjąć z obiektywu)

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski (at home)

Data: 2010-07-04 15:05:28
Autor: Marek Lewandowski
Michał Kwiatkowski wrote:

> A mozesz dac linka do jakiejs przykladowej aukcji bo czego mam szukac,
> sznureczka z przylepcem???/

nie, bo jestem na urlopie i wiszę na gprs.

Wy nie żartujecie? Kawałek nylonowego sznurka i przylepiec zupełnie serio chcecie kupować na e-bayu??

A czemu nie? kosztuje coś $1,5, jest kulturalnie wykonane z mocnej
nylonowej plecionki, dynks z przylepcem ma wbudowany kręciołek, żeby się
sznurek nie plątał, no i można to odkleić, jak się nie sprawdzi.
--
Marek Lewandowski

Data: 2010-07-08 21:01:32
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Marek Lewandowski" <locust@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:89bf8sF8i3U1mid.individual.net...
A czemu nie? kosztuje coś $1,5, jest kulturalnie wykonane z mocnej
nylonowej plecionki, dynks z przylepcem ma wbudowany kręciołek, żeby się
sznurek nie plątał, no i można to odkleić, jak się nie sprawdzi.

A ja dodam od siebie, że taki właśnie dynks (sznureczek z przylepcem) można kupić w MediaMarkcie za ok. 10-12 złotych. Nawet, jeśli nie wyjdzie taniej jak z ebaya, to można pomacać przed zakupem.

--
Yogi(n)

Data: 2010-07-09 08:40:42
Autor: Sebcio
Sony DSCh50 oslona na obiektyw
eOn Thu, 8 Jul 2010 21:01:32 +0200, "Yogi\(n\)" <yogi_n@tlen.pl>
wrote:

[...]

No dobra dzieki, ale dajcie jakis link jak cos takiego wyglada, bo ja
przez google nie moge ani na allegro tez

Data: 2010-07-09 11:15:23
Autor: Tomasz O.
Użytkownik "Sebcio" <sebastikantus@wp.pl> napisał w wiadomości news:f2hd365lf53bf8c8fvqag2l19okfdejsig4ax.com...
No dobra dzieki, ale dajcie jakis link jak cos takiego wyglada, bo ja
przez google nie moge ani na allegro tez

Słabo szykasz.
Przykłady:
http://www.allegro.pl/item1096578002_zaslepka_dekielek_super_snap_ze_smycza_52mm_52.html - dekielek ze sznurkiem
http://www.allegro.pl/item1078412028_smycz_uchwyt_do_dekielka_nikon_d200_d300_d5000_d90.html - smych do dekielka na gumce