Sony Eric. Xperia X8 - czy umie działać jako modem do laptopa?

Data: 2010-12-07 13:11:04
Autor: Marcin N
Sony Eric. Xperia X8 - czy umie działać jako modem do laptopa?
Witam,

Chcę zamienić wysłużoną Nokię 6280 na coś nowszego.
W oko wpadł mi Sony Xperia X8, ale wyczytałem w jakiejś broszurze, że nie ma wbudowanego modemu. Zależy mi, żeby telefon służył jako łącze awaryjne do łączenia laptopa z internetem. Czy ten telefon będzie potrafił działać w takim trybie?

Sony Eric. Xperia X8 - czy umie działać jako modem do laptopa?