Sony Ericsson C510 ???

Data: 2010-03-13 22:49:18
Autor: z
Sony Ericsson C510 ???
Przedłużam umowę i rozglądam się za nowym SE. Dlaczego SE? Bo tak i już :-)
Stanęło ma SE C510. Moje wymagania spełnia.
Założenia mam takie żeby nie był to gorszy telefon niż k750.
Miło by było żeby był to odpowiednik K800 - lampa błyskowa) ale w tym przedziale cenowym chyba nie robią już z prawdziwą lampą.
Czy w Orange jest jeszcze jakiś inny SE godny wzięcia pod uwagę???
Tyle tych nowych modeli że już mam mętlik w głowie.

Data: 2010-03-14 11:12:25
Autor: z
Sony Ericsson C510 ???
MAG pisze:
może C902

Z tego co wiem to ma tez diody zamiast lampy.
Orange nie oferuje.
Dopiero 905 ma normalną lampę. 1000 zł więcej.
Wolałbym mniej pixeli a szbszą reakcję aparatu.
Jak pod tym względem ma się c510?  Jest trochę szybsze od k750 czy k800???

Data: 2010-03-14 11:23:00
Autor: Jan Strybyszewski
Sony Ericsson C510 ???
z pisze:
[...]

C510 to jest K800 tylko mniejszy, ladniejszy i szybszy.

Data: 2010-03-14 14:16:46
Autor: z
Sony Ericsson C510 ???
On 14.03.2010 11:23, Jan Strybyszewski wrote:

C510 to jest K800 tylko mniejszy, ladniejszy i szybszy.

Właśnie znalazłem prawdziwego następcę k800
C901 - ma lampę ksenonową i kosztuje 500 zł na allegro

Data: 2010-03-17 22:12:24
Autor: z
Sony Ericsson C510 ???
z pisze:

Ktoś może wie co się stało z dostępnością C510?
Na infolinii i www brak.
Może gdzieś w Lublinie w salonie Orange uchowała się srebrna sztuka?

Data: 2010-03-18 19:46:56
Autor: z
Sony Ericsson C510 ???
Podobno srebre c510 się wycierają i lepiej brać czarne.
Prawda to???

Data: 2010-03-20 16:49:36
Autor: z
Sony Ericsson C510 ???
z pisze:
Podobno srebre c510 się wycierają i lepiej brać czarne.
Prawda to???

Ech... Nowsze nie znaczy lepsze :-(
Tak samo jak kiedyś k550 robił gorsze zdjęcia od k750
tak teraz c510 (niby porównywalny i do tego nowszy obiektyw) robi gorsze zdjęcia niż k800 - szum matrycy.

PS. Wiem to tylko komórka ale skoro można było wyprodukować kultowy k800 ...

Data: 2010-03-20 13:54:30
Autor: arek
Sony Ericsson C510 ???
On 20 Mar, 16:49, z <zch280...@gazeta.pl> wrote:
z pisze:

> Podobno srebre c510 się wycierają i lepiej brać czarne.
> Prawda to???

Zony srebrny sie nie wytarl po roku noszenia w torebce.

Ech... Nowsze nie znaczy lepsze :-(
Tak samo jak kiedyś k550 robił gorsze zdjęcia od k750
tak teraz c510 (niby porównywalny i do tego nowszy obiektyw) robi gorsze
zdjęcia niż k800 - szum matrycy.

C510 to nie jest "foto-komorka". Pomijajac jakosc zdjec (autofocus,
wizytowke,
dokument a4 i dziecko na karuzeli sfoci - wystarczy), obsluga jest
daleka
od idealu - mam na mysli klapke oslaniajaca obiektyw.

Obiektyw oslania dobrze, ale suchymi palcyma (np. na mrozie) otworzyc
dosyc trudno. Smile-shuter niefunkcjonalny, a cale urzadzenie lubi
sobie
przymulic deczko (w porownaniu do k770i).

PS. Wiem to tylko komórka ale skoro można było wyprodukować kultowy k800 ...

Najwyrazniej robienie kultowych aparatow z modulem GSM nie bylo
oplacalne.

BTW, c510 to niezly telefonik, dobra bateria, swietny w roli modemu
HSDPA,
wyglada przyzwoicie, lekki i funkcjonalny. Ale cudo to nie jest.

Data: 2010-03-21 16:48:33
Autor: z
Sony Ericsson C510 ???
Trochę się zawiodłem ale jako następca wysłużonego d750 ujdzie :-(

Temat jedank ciągle aktualny bo bo k800 też swoje przeżył i zastanawiam się czy go remontować czy szukać c901, lub c905.
nie chciałbym zamienic na gorszy (pod względem zdjęć oczywiście)

Sony Ericsson C510 ???