Sony, I'm back!

Data: 2011-06-25 15:53:00
Autor: mrmisio
Sony, I'm back!
Z pewną dozą nieśmiałości włączyłem PS3 i połączyłem sie z PSN. Aktualizacja oprogramowania, zmiana hasła - i wygląda na to, że po wielkim włamie do PSN nie ma już śladu. Przypomnę - prawie miesiąc PSN było sparaliżowane. Włamanie to wyciek danych klientów. Prawdopodobnie tez danych dotyczących kart kredytowych a nie samych profili graczy. Szczęśliwie do PSN nie zdążyłem nic wpisać ani dokonywać zakupów. Więc trochę z większym spokojem obserwowałem co się działo.

Sony musi odzyskać twarz przed wielomilionową społecznością graczy. Nie tak dawno przyszedł mail "Welcome back!" - a w nim informacja, że w ramach przeprosin można wybrać za darmo 2 z 5 gier w pełnych wersjach. Dodatkowo można skorzystać z 30 dni bezpłatnego dostępu do normalnie płatnych usług PlayStation Plus. Do wyboru więc mamy gry

Dla PS3:
LittleBigPlanet
Infamous
Wipeout HD/Fury
Ratchet and Clank: Quest for Booty
Dead Nation

Dla PSP:
LittleBigPlanet PSP
ModNation PSP
Pursuit Force
Killzone Liberation

W Playstation Home - niebawem też mają się pojawić gratisy.

A z innych ciekawostek, na które zwróciłem uwagę. "Kultowa gra" (dla mnie - Beyond Good and Evil HD - z polepszoną grafiką dostosowaną do współczesnych czasów i konsoli PS3.

http://www.youtube.com/watch?v=byJaKts8DNg

Data: 2011-06-25 18:23:36
Autor: Goomich
Sony, I'm back!
You have one message from: mrmisio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>

Z pewną dozą nieśmiałości włączyłem PS3 i

Cool story bro.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2011-06-26 00:16:23
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
Sony, I'm back!
Dnia 25-06-2011 o 15:53:00 mrmisio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał(a):
(...)

http://www.vgcats.com/comics/?strip_id=302

BP, NMSP :)

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2011-06-26 12:08:07
Autor: eFTe
Sony, I'm back!
Użytkownik "mrmisio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iu4p8a$3u0$1inews.gazeta.pl...
Z pewną dozą nieśmiałości włączyłem PS3 i połączyłem sie z PSN.

NTG! :)

pzdr
eFTe

Data: 2011-06-27 12:45:26
Autor: mrmisio
Sony, I'm back!
eFTe pisze:
Użytkownik "mrmisio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iu4p8a$3u0$1inews.gazeta.pl...
Z pewną dozą nieśmiałości włączyłem PS3 i połączyłem sie z PSN.

NTG! :)

TG!

;)

Wybralem Wipeouta, bo tego bym nie kupil (w sensie, szkoda by mi bylo kasy) i jestem rozcz... mile zaskoczony, wczoraj jak odpalilem to do 3 rano nabieralem wprawy - fajne to jest :) Lece po drugiego pada, w koncu bedzie potrzebny ;)

I jeszcze wzialem LBA, bo tez bym sam z siebie nie kupil, mimo, ze demo mnie zaczarowalo :D

Teraz jeszcze zdrapke do PSN i dokupie sobie sentymentalnie pare tytulow po nizszych cenach (plus) m.in. Beyond Good and Evil HD :D

Data: 2011-06-29 12:23:02
Autor: goman
Sony, I'm back!
mam nadzieję że ktoś Ci coś włoży w końcu w dupę skoro ciągle o tym
piszesz....

Data: 2011-06-30 00:52:13
Autor: mrmisio
Sony, I'm back!
goman pisze:
mam nadzieję że ktoś Ci coś włoży w końcu w dupę skoro ciągle o tym
piszesz....

wkladanie w dupe to NTG chyba ;)

Data: 2011-07-01 09:48:24
Autor: goman
Sony, I'm back!
On 30 Cze, 00:52, mrmisio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:
goman pisze:

> mam nadzieję że ktoś Ci coś włoży w końcu w dupę skoro ciągle o tym
> piszesz....

wkladanie w dupe to NTG chyba ;)

do "kolegi" Arkadego to było......więc jak najbardziej TG :)

Data: 2011-07-01 06:14:20
Autor: Salata
Sony, I'm back!
mrmisio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:
[...]

Ja tez ostatnio wrocilem do PSN. Teraz mam urlop i befe mial odrobine
wiecej czasu na granie. Majac pare innych kont (us i jp), bo gry kupuje czasami za woda lub w HK,
zauwazylem ze moge takze sciagnac pakiet powitalny dla tych  kont. :). W
USA mozna wybrac Super Stardust HD, dla azji sa raczej specyficzne gry.
Wiec oprocz Hustle Kings ciezko wybrac cos sensownego.

Czy kupujac teraz w ramach P+ gry po obnizonej cenie jak mi sie skonczy
abonament to nadal bede mogl w te gry grac?

--
Regards Marcin

Data: 2011-07-01 09:26:22
Autor: lennox
Sony, I'm back!

Czy kupujac teraz w ramach P+ gry po obnizonej cenie jak mi sie skonczy
abonament to nadal bede mogl w te gry grac?

Tak.

Data: 2011-07-01 10:08:28
Autor: Mirek Ptak
Sony, I'm back!
Dnia 2011-07-01 08:14,  *Salata* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Czy kupujac teraz w ramach P+ gry po obnizonej cenie jak mi sie skonczy
abonament to nadal bede mogl w te gry grac?

Tak, tylko tez co są za 0 zł są tylko na okres ważności subskrypcji Playstation +

A tak przy okazji - konto w HK już ma działający sklep? ja mam konto w JP i sklep tam teraz nie działa (jeszcze) - myślałem, że tak jest w całej Azji.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-07-01 09:57:50
Autor: Salata
Sony, I'm back!
Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:
Dnia 2011-07-01 08:14,  *Salata* napisał, a mnie coś podkusiło, Ĺźeby odpisać:
[...]

Mi chodzi o gry z przeceny a nie te za 0zl. Ale dobrze wiedziec i to.
Ja spokojnie sobie juz sciagnalem gry na moje konto w HK. Japonia ma teraz
inne problemy pewnie niz brak PSN. Pewnie dla samej Japoni jest inny sklep.

--
Regards Marcin

Sony, I'm back!