Sony, I'm back!

Data: 2011-06-26 12:08:07
Autor: eFTe
Sony, I'm back!
Użytkownik "mrmisio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iu4p8a$3u0$1inews.gazeta.pl...
Z pewną dozą nieśmiałości włączyłem PS3 i połączyłem sie z PSN.

NTG! :)

pzdr
eFTe

Data: 2011-06-27 12:45:26
Autor: mrmisio
Sony, I'm back!
eFTe pisze:
Użytkownik "mrmisio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iu4p8a$3u0$1inews.gazeta.pl...
Z pewną dozą nieśmiałości włączyłem PS3 i połączyłem sie z PSN.

NTG! :)

TG!

;)

Wybralem Wipeouta, bo tego bym nie kupil (w sensie, szkoda by mi bylo kasy) i jestem rozcz... mile zaskoczony, wczoraj jak odpalilem to do 3 rano nabieralem wprawy - fajne to jest :) Lece po drugiego pada, w koncu bedzie potrzebny ;)

I jeszcze wzialem LBA, bo tez bym sam z siebie nie kupil, mimo, ze demo mnie zaczarowalo :D

Teraz jeszcze zdrapke do PSN i dokupie sobie sentymentalnie pare tytulow po nizszych cenach (plus) m.in. Beyond Good and Evil HD :D

Data: 2011-06-29 12:23:02
Autor: goman
Sony, I'm back!
mam nadzieję że ktoś Ci coś włoży w końcu w dupę skoro ciągle o tym
piszesz....

Data: 2011-06-30 00:52:13
Autor: mrmisio
Sony, I'm back!
goman pisze:
mam nadzieję że ktoś Ci coś włoży w końcu w dupę skoro ciągle o tym
piszesz....

wkladanie w dupe to NTG chyba ;)

Data: 2011-07-01 09:48:24
Autor: goman
Sony, I'm back!
On 30 Cze, 00:52, mrmisio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:
goman pisze:

> mam nadzieję że ktoś Ci coś włoży w końcu w dupę skoro ciągle o tym
> piszesz....

wkladanie w dupe to NTG chyba ;)

do "kolegi" Arkadego to było......więc jak najbardziej TG :)

Sony, I'm back!