Sony KDL 46EX500 vs Samsung LE46C650

Data: 2010-06-25 02:09:12
Autor: Niewe
Sony KDL 46EX500 vs Samsung LE46C650
Mam dylemat jak w temacie.

Sony http://www.topmarket.pl/telewizor-lcd-full-hd-sony-kdl-46-ex-500-p39727.html
Samsung http://www.topmarket.pl/telewizor-lcd-full-hd-samsung-le-46-c-650-p40985.html

Tv będzie wisiał w nasłonecznionym pokoju. Wymagań nie mam za
wielkich, zależy mi tylko żeby było DLNA i możliwość odtwarzania
filmów w formacie m2s. To taki format, w którym mój Panasonic zapisuje
filmy w HD. Sony zgodnie ze specyfikacją na stronie producenta Sony
odtwarza taki format, w Samsungu nie mogę się tego dowiedzieć.

Przeznaczenie tv:
45% cyfra
45% DVD
10% PS2

Czy jest coś o czym nie wiem, a co mogłoby zaważyć o wyborze
konkretnego modelu? Jakie są subiektywne odczucia ewentualnych
użytkowników. Proszę o porady.

Data: 2010-06-25 11:21:37
Autor: ApanasBudriszko
W dniu 2010-06-25 11:09, Niewe pisze:
[...]

jesteś pewien że to jest m2s ?

co do zakresu odtwarzanych formatów to zdecydowanie szerszą paletą dysponuje samsung (np mkv)

Data: 2010-06-25 02:47:56
Autor: Niewe
Sony KDL 46EX500 vs Samsung LE46C650
On 25 Cze, 11:21, ApanasBudriszko <cic...@gazeta.pl> wrote:

jesteś pewien że to jest m2s ?

Mój błąd.
m2ts

Data: 2010-06-25 14:55:12
Autor: ApanasBudriszko
W dniu 2010-06-25 11:47, Niewe pisze:
On 25 Cze, 11:21, ApanasBudriszko<cic...@gazeta.pl>  wrote:

jesteś pewien że to jest m2s ?

Mój błąd.
m2ts

to niestety dla samsunga problem - m2ts trzeba na mkv przerabiać o ile się nie mylę

Data: 2010-06-25 18:52:16
Autor: AW
[...]

Nie kupuj Sony. Jak kupisz, to wcześniej czy później będziesz tego żałował.

I żeby nie było... nie polecam ani nie odradzam Samsunga.

AW

Data: 2010-06-25 19:38:09
Autor: Street Fighter
Użytkownik AW napisał:

Nie kupuj Sony. Jak kupisz, to wcześniej czy później będziesz tego żałował.

Mozesz rozwinac? Bo od kilku lat mam rozne Sony...

Data: 2010-06-26 01:20:35
Autor: AW
W dniu 2010-06-25 19:38, Street Fighter pisze:
Użytkownik AW napisał:

Nie kupuj Sony. Jak kupisz, to wcześniej czy później będziesz tego
żałował.

Mozesz rozwinac? Bo od kilku lat mam rozne Sony...

Tu znajdziesz rozwinięcie tematu: http://www.consumeraffairs.com/home_electronics/sony_tv.html
Jest tego jakieś 50 stron. I nie dotyczy to tylko TV.

Ale jeśli ktoś chce być wydymany na własne życzenie to... w końcu mamy demokrację.

AW

Data: 2010-06-26 10:17:55
Autor: Street Fighter
Użytkownik AW napisał:

[...]

Myslisz, ze przy tej skali produkcji inne marki i to nie tylko telewizorów sa wolne od jakichkolwiek wad podczas produkcji?
Bo z ostatnich czasow to przypomina, sobie afera z 500GB dyskami seagate z wadliwym firmware, jakas afere z bateriami do telefonów nokii, afera z bateriami do HP, afere z jakimis samochodami co sie zapalaly, itd itp.
To ze GLOBALNIE (swiat anglojezyczny) pojawilo sie kilka komentarzy, ze sony jest fuj, to wlasciwie nic nie znaczy. Bo piszac cokolwiek podobnego o dowolnej marce mozna rozpetac flejma gdzie sie dopisza ludzie z calego swiata, ze marka XYZ robi ich w ch...

A ja pierwsze sony mialem ze 20 lat temu i ngdy zaden produkt sie nie zepsul, anie nie dzialal wadliwie, no i co? Za to zjebal sie Panasonic, z serwisem walczymem ponad rok, bo dla nich to nei byla wada, a ze byly plamy kolorowe na obrazie to "tak musi byc", zjebaly mi sie wszystkie MP3 pomijajac soniaka. Kupione w tym samym czasie aku energizera sa juz od dawna w koszu na baterie, bo przestaly trzymac prad, a soniaki dalej wytrzymuja prawie tyle ile jak byly nowe.

Wiec widzisz, ja mam z kolei osobiste doswiedczenie, ze wlasciwie jak tylko rezygnuje z sony, oszczedzajac 100, 200, 300 zlotych i majac dodatkowe ficzery - ostatecznie jestem wydymany.

Data: 2010-06-28 18:28:29
Autor: Maseł
On 2010-06-26 10:17, Street Fighter wrote:
[...]

http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_page=0

Milej lektury...

Pozdro

Maseł

Data: 2010-06-29 17:52:01
Autor: AW
Użytkownik AW napisał:

[...]

Chyba się nie rozumiemy. To o czym piszesz to wpadki, które zdarzyć się mogą każdemu producentowi. Sony, natomiast już dwukrotnie pokazało gdzie ma swoich klientów. Dla przypomnienia, historia z rootkitami na płytach z muzyką i zdalne wykastrowanie PS3 z funkcjonalności za którą klient zapłacił.
To tyle. Jeśli o mnie chodzi to nie pozwolę żeby ktoś robił mnie w chuja kiedy tylko przyjdzie mu na to ochota, poza tym sprzęt Sony nie wyróżnia się jakoś specjalnie na tle konkurencji, więc nie wiem o co walczysz. Ja jako świadomy konsument nie kupię od nich nawet wykałaczki.

AW

Data: 2010-06-29 22:12:04
Autor: Street Fighter
Użytkownik AW napisał:

[...]

No to Sony ma dwie wpadki. Pewnie ponizej sredniej dla tego typu korporacji.

To tyle. Jeśli o mnie chodzi to nie pozwolę żeby ktoś robił mnie w chuja kiedy tylko przyjdzie mu na to ochota, poza tym sprzęt Sony nie wyróżnia się jakoś specjalnie na tle konkurencji, więc nie wiem o co walczysz.

O nic. Po prostu wybieram Sony, bo mam dobre skojarzenia. A z innymi markami mam czasem dobre, czasem zle.

Ja jako świadomy konsument nie kupię od nich nawet wykałaczki.

No i to jest wolnosc wyboru. A ja jako swiadomy konsument pewnie kupujac znow cos rozwaze czy nei kupic Sony, a i mmoze wybiore sony znow.

Data: 2010-06-29 22:54:58
Autor: AW
W dniu 2010-06-29 22:12, Street Fighter pisze:
Użytkownik AW napisał:

[...]

Szczerze mówiąc nie słyszałem aby jakaś inna firma tak sobie pogrywała.

Naturalnie, masz do tego prawo.

AW

Data: 2010-06-30 09:20:36
Autor: Street Fighter
Użytkownik AW napisał:

[...]

Gdyby ktoś nie wykrył rootkita, to tez bys nie slyszal.

MS sobie pogrywa, sprzedaje po pelnej cenie XBOXa z "niby supoertem" LIVE. Bo Live jest ofiicjalnie niedostepny w PL. I co z tego ze moazna (oszukac) i zalozyc konnto w PL? Przeciez uzytkownicy platnego LIVE placa tez i za dostep do supportu - tymczasem w PL nie maja co liczyc na suport, bo... LIVE jest niedostepny w naszym kraju (choc nie ma na kupowanym produkcie zadnych informacji o tym, jedynie sa info ze mozna grac po sieci...).

To tak pierwsze z brzegu...

No i to jest wolnosc wyboru. A ja jako swiadomy konsument pewnie kupujac
znow cos rozwaze czy nei kupic Sony, a i mmoze wybiore sony znow.

Naturalnie, masz do tego prawo.

Dzieki ;)

Data: 2010-06-30 15:51:05
Autor: AW
Użytkownik AW napisał:

[...]

Nie rozśmieszaj mnie, to ma być argument?

MS sobie pogrywa, sprzedaje po pelnej cenie XBOXa z "niby supoertem"
LIVE. Bo Live jest ofiicjalnie niedostepny w PL.

Nieaktualne. W lipcu będzie.
http://di.com.pl/news/32377,1,0,Sony_i_Microsoft_walcza_z_Nintendo_o_polski_rynek_konsoli.html

AW

Data: 2010-06-30 22:34:57
Autor: Street Fighter
Użytkownik AW napisał:

[...]

Chcialem tylko powiedziec, ze skoro nie slyszales o firmie XYZ to nie znaczy, ze nie dyma swoich klientow, a jedynie to, ze nikt tego nie odkryl.

[...]

No rootkit tez nieaktualny, bo juz Sony go nie uzywa.

Data: 2010-07-01 00:53:23
Autor: AW
W dniu 2010-06-30 22:34, Street Fighter pisze:

[...]

Jesteś pewien? Może jeszcze nikt nowego nie wykrył ;->

AW

Data: 2011-02-05 18:49:36
Autor: JK
W dniu 2010-07-01 00:53, AW pisze:
[...]

UPDATE

05-02-2011 Sony umieściło w PlayStation 3 rootkita
http://di.com.pl/news/35753,1,0,Sony_umiescilo_w_PlayStation_3_rootkita.html

JK

Data: 2010-06-25 20:54:15
Autor:

Użytkownik "AW" <spam_away@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i02ms0$7pi$1news.onet.pl...
W dniu 2010-06-25 11:09, Niewe pisze:
Mam dylemat jak w temacie.

Nie kupuj Sony. Jak kupisz, to wcześniej czy później będziesz tego żałował.

bredzisz chłopie...

Sony KDL 46EX500 vs Samsung LE46C650