Sony LED reka w nocniku?

Data: 2009-08-18 18:11:30
Autor: edukom
Sony LED reka w nocniku?
Witam

Do Sony najwyraźniej dotarÅ‚o, że zaspaÅ‚o technologicznie z rÄ™kÄ… w nocniku. Czego siÄ™ boi najbardziej? Telewizorów Samsung LED. Boja siÄ™ tak bardzo, że pierwszy raz w swojej historii zakupili produkty konkurencji by wyeksponować je w swoich salonach firmowych. OczywiÅ›cie w celu pogrążenia ich w "teÅ›cie porównawczym" w oczach potencjalnych klientów. Na Samsungu z rozregulowanym kontrastem i nasyceniem oraz super dostrojonym  leciwym Soniaku KDLz5000 wyÅ›wietlany jest ten sam staÅ‚y obrazek majÄ…cy wykazać wyższość matryc Sony.
Ech jak już nie można konkurować technologicznie to się konkuruje idiotycznie. Dla mnie drogie Sony tym porównaniem pokazaliście jedynie własną nieudolność i nic innego.

http://edukom.eu/sonyled.jpg

A w sklepie obok porównanie monitorów ;)

http://edukom.eu/19cali.jpg

G.

Data: 2009-08-18 19:11:05
Autor: Jingiel
Sony LED reka w nocniku?

Ech jak już nie można konkurować technologicznie to się konkuruje idiotycznie. Dla mnie drogie Sony tym porównaniem pokazaliście jedynie własną nieudolność i nic innego.

Nie rozumiem co maja pokazac te fotki. Denne jakosciowo zreszta. I dlaczego zwracasz sie do nas-drogie Sony? hyba nikt z grupy sie tu tak nie nazywa.

Jingiel

Data: 2009-08-18 19:16:38
Autor: edukom
Sony LED reka w nocniku?
Jingiel pisze:

[...]

Sorki ten post nie do ciebie.

G.

Data: 2009-08-18 20:22:35
Autor: games
Sony LED reka w nocniku?
edukom pisze:
[...]

Chlopcze Sony TV LED a raczej OLED  wprowadzilo na rynek dobre 2 lata temu.

http://www.poandpo.com/slikezaclanke3/sony_oled_prvav.jpg

To czym sie podniecasz to LCD podswiwetlane LEDami

Data: 2009-08-18 20:00:29
Autor: edukom
Sony LED reka w nocniku?
games pisze:

Chlopcze Sony TV LED a raczej OLED  wprowadzilo na rynek dobre 2 lata temu.

Chłopcze a w jakim sklepie je sprzedaje w tesco?

To czym sie podniecasz to LCD podswiwetlane LEDami

No zaimponowałeś mi wiedzą.

G.

Data: 2009-08-18 20:49:20
Autor: jerzu
Sony LED reka w nocniku?
On Tue, 18 Aug 2009 20:22:35 +0200, games <games@games.home.pl> wrote:

Chlopcze Sony TV LED a raczej OLED  wprowadzilo na rynek dobre 2 lata temu.

http://www.poandpo.com/slikezaclanke3/sony_oled_prvav.jpg

Aha, mozna go gdzie¶ kupiæ? I to w wielko¶ci, jak ten Samsung ze
zdjêcia, oczywi¶cie w porówywalnej cenie. Nie mo¿na, wiêc...

To czym sie podniecasz (...)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-08-18 22:04:19
Autor: games
Sony LED reka w nocniku?
jerzu pisze:
[...]

Ten samsung nie jest LED ani OLED on nawet nigdy kolo LED nie stal.

A to cacko SONY kosztowalo okolo 2000$ bylo dostepne w  Japonii tylko zreszta jak wiekszosc sprzetu HiTec.

Japonce maja sprzet jakiego przecietny polak nigdy nie zobaczy.

Data: 2009-08-18 21:54:36
Autor: Ghost
Sony LED reka w nocniku?

U¿ytkownik "games" <games@games.home.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
jerzu pisze:
On Tue, 18 Aug 2009 20:22:35 +0200, games <games@games.home.pl> wrote:

Japonce maja sprzet jakiego przecietny polak nigdy nie zobaczy.

Zapomiales dodaæ: bo iapoñczycy to genjusze a miasta nieh siem wpisójom.

Data: 2009-08-18 23:10:52
Autor: Kot Prezydenta
Sony LED reka w nocniku?

U¿ytkownik "games" <games@games.home.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4a8ae21a$1news.home.net.pl...

Chlopcze Sony TV LED a raczej OLED  wprowadzilo na rynek dobre 2 lata temu.

http://www.poandpo.com/slikezaclanke3/sony_oled_prvav.jpg

Zaimponowa³e¶ mi, powa¿nie - wiesz czym siê to ró¿ni ? wiesz ¿e samsung zrobi³ to wcze¶niej ni¿ sony ?

Data: 2009-08-19 00:22:53
Autor: games
Sony LED reka w nocniku?
Kot Prezydenta pisze:
[...]

jesli zrobil to wczesniej to dlaczego nie sprzedawal?

Data: 2009-08-18 21:15:03
Autor: Krystian Zaczyk
Sony LED reka w nocniku?
U¿ytkownik "edukom" <edukom@wytnijto.gmail.com> napisa³:

Do Sony najwyra¼niej dotar³o, ¿e zaspa³o technologicznie z rêk± w nocniku.
Czego siê boi najbardziej? Telewizorów Samsung LED.
[...]

Ech jak ju¿ nie mo¿na konkurowaæ technologicznie to siê konkuruje
idiotycznie. Dla mnie drogie Sony tym porównaniem pokazali¶cie jedynie
w³asn± nieudolno¶æ i nic innego.

Zalewasz. Sony robi³o telewizory z pod¶wietlaniem LED juz w 2005 r
(KDX-46Q005)
Zesz³oroczne Bravie serii X4500 te¿ s± tak pod¶wietlane.
Samsung za to jako pierwszy zastosowa³ myl±c± (jak widaæ) nazwê...

Krystian

Data: 2009-08-18 23:11:36
Autor: Kot Prezydenta
Sony LED reka w nocniku?

U¿ytkownik "edukom" <edukom@wytnijto.gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:h6ejri$k2q$1news.onet.pl...
Witam

Do Sony najwyra¼niej dotar³o, ¿e zaspa³o technologicznie z rêk± w nocniku. Czego siê boi najbardziej? Telewizorów Samsung LED. Boja siê tak bardzo, ¿e pierwszy raz w swojej historii zakupili produkty konkurencji by wyeksponowaæ je w swoich salonach firmowych. Oczywi¶cie w celu pogr±¿enia ich w "te¶cie porównawczym" w oczach potencjalnych klientów. Na Samsungu z rozregulowanym kontrastem i nasyceniem oraz super dostrojonym  leciwym Soniaku KDLz5000 wy¶wietlany jest ten sam sta³y obrazek maj±cy wykazaæ wy¿szo¶æ matryc Sony.
Ech jak ju¿ nie mo¿na konkurowaæ technologicznie to siê konkuruje idiotycznie. Dla mnie drogie Sony tym porównaniem pokazali¶cie jedynie w³asn± nieudolno¶æ i nic innego.

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...

Data: 2009-08-19 11:00:40
Autor: Mirek Ptak
Sony LED reka w nocniku?
Dnia 2009-08-18 23:11,  *Kot Prezydenta* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...

A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-08-19 11:15:54
Autor: pawell32
Sony LED reka w nocniku?
Mirek Ptak pisze:
Dnia 2009-08-18 23:11,  *Kot Prezydenta* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...

A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

Pozdrawiam - Mirek

matryce podobno maj± te same - samsunga.
ale matryca to nie wszystko

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-08-19 12:17:09
Autor: Big Jack
Sony LED reka w nocniku?
W wiadomo¶ci
*Mirek Ptak* napisa³(-a):

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...

A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

UNITRA Polkolor :P
BTW, Pamiêta jeszcze kto¶ t± firmê?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-08-19 17:32:31
Autor: jerzu
Sony LED reka w nocniku?
On Wed, 19 Aug 2009 12:17:09 +0200, "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> wrote:

UNITRA Polkolor :P
BTW, Pamiêta jeszcze kto¶ t± firmê?

Owszem. Do dzisiaj chyba tam (Piaseczno) t³uk± kineskopy.

Data: 2009-08-19 20:19:00
Autor: Big Jack
Sony LED reka w nocniku?
W wiadomo¶ci
*jerzu* napisa³(-a):

Owszem. Do dzisiaj chyba tam (Piaseczno) t³uk± kineskopy.

Ale "t³uk±", czy ju¿ tylko t³uk± ;)

Data: 2009-08-19 22:49:20
Autor: jerzu
Sony LED reka w nocniku?
On Wed, 19 Aug 2009 20:19:00 +0200, "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> wrote:

Ale "t³uk±", czy ju¿ tylko t³uk± ;)

http://www.videoconworld.com/ev_cp.php

"Display industry and its components
With the Thomson acquisition Videocon has emerged as one of the
largest Colour Picture tube manufacturers in the world operating in
Italy, Poland and China, continuing to lead through new innovative
technologies like slim CPT, extra slim CPT and High Definition 16:9
format CPT.

Colour Picture Tube Glass
Videocon is one of the largest CPT Glass manufacturers in the world
with a high level of experience and technical expertise operating
through Poland and India. Videocon will leverage on this synergy after
the Thomson acquisition to internally source glass for its CPT
manufacturing increasing efficiencies and lowering costs."

Data: 2009-08-20 00:04:03
Autor: Kot Prezydenta
Sony LED reka w nocniku?

U¿ytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h6gevj$lbt$1news.onet.pl...
Dnia 2009-08-18 23:11,  *Kot Prezydenta* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...

A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

Samsung - pewnie 60% ¶wiatowego rynku

Data: 2009-08-20 01:15:42
Autor: lokator27
Sony LED reka w nocniku?

> A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

O co ta wojna? Obie firmy bior± matryce z fabryki S-LCD Corporation,
która to jest spó³k± joint venture.... Sony Corp. & Samsung
Electronics Co. Ltd. (http://www.sony.net/SonyInfo/News/Press_Archive/
200407/04-0715E/). Ale to, moim zdaniem, o niczym nie ¶wiadczy. Bo
matryca to nie wszystko. Eizo te¿ bierze matryce z Samsunga ale tak
siê dziwinie sk³ada, ¿e ich monitory LCD ¶wiec± o niebo lepiej od tych
z Samsunga.

A telewizor OLED Sony'ego mo¿na kupiæ w warszawskim sklepie Sony
Style. Kosztuje tyle, co po³owa samochodu. Ale wy¶wietla... bajkowo.
Mam nadziejê, ¿e technologia siê przyjmie i za parê lat z rado¶ci±
wymieniê swoj± plazmê na 32" OLED marki Sony (lub Panasonic ;-) za
rozs±dne pieni±dze.

Data: 2009-08-20 05:55:21
Autor: Jingiel
Sony LED reka w nocniku?

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...
A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

Samsung - pewnie 60% ¶wiatowego rynku

Tyle, ze samsung g

do swoich tv i monitorow pakuje matryce innych producentow.

Jingiel

Data: 2009-08-20 08:32:09
Autor: Ghost
Sony LED reka w nocniku?

U¿ytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisa³ w wiadomo¶ci news:h6i6qj$m5f$1node1.news.atman.pl...

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...
A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

Samsung - pewnie 60% ¶wiatowego rynku

Tyle, ze samsung g

do swoich tv i monitorow pakuje matryce innych producentow.

Ktorych TV i ktorych producentow?

Data: 2009-08-20 15:01:37
Autor: Jingiel
Sony LED reka w nocniku?

Tyle, ze samsung g

do swoich tv i monitorow pakuje matryce innych producentow.

Ktorych TV i ktorych producentow?

Chociazby w monitorach 2232 byly pakowane matryce trzech producentow. Samsunga, CMO i jeszcze jednego, ale w tej chwili mi nazwa wyleciala z glowy. Roznice w jakosci obrazu byly zauwazalne.

Jingiel

Data: 2009-08-20 17:07:39
Autor: Ghost
Sony LED reka w nocniku?

U¿ytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisa³ w wiadomo¶ci news:h6j6qk$qvi$1node1.news.atman.pl...

Data: 2009-08-20 09:21:40
Autor: Mirek Ptak
Sony LED reka w nocniku?
Dnia 2009-08-20 00:04,  *Kot Prezydenta* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...

A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

Samsung - pewnie 60% ¶wiatowego rynku

Nie Samsung - Samsung/Sony - Panele dla sony robi Joint-Venture.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l