Sony LED reka w nocniku?

Data: 2009-08-18 18:11:30
Autor: edukom
Sony LED reka w nocniku?
Witam

Do Sony najwyra藕niej dotar艂o, 偶e zaspa艂o technologicznie z r臋k膮 w nocniku. Czego si臋 boi najbardziej? Telewizor贸w Samsung LED. Boja si臋 tak bardzo, 偶e pierwszy raz w swojej historii zakupili produkty konkurencji by wyeksponowa膰 je w swoich salonach firmowych. Oczywi艣cie w celu pogr膮偶enia ich w "te艣cie por贸wnawczym" w oczach potencjalnych klient贸w. Na Samsungu z rozregulowanym kontrastem i nasyceniem oraz super dostrojonym  leciwym Soniaku KDLz5000 wy艣wietlany jest ten sam sta艂y obrazek maj膮cy wykaza膰 wy偶szo艣膰 matryc Sony.
Ech jak ju偶 nie mo偶na konkurowa膰 technologicznie to si臋 konkuruje idiotycznie. Dla mnie drogie Sony tym por贸wnaniem pokazali艣cie jedynie w艂asn膮 nieudolno艣膰 i nic innego.

http://edukom.eu/sonyled.jpg

A w sklepie obok por贸wnanie monitor贸w ;)

http://edukom.eu/19cali.jpg

G.

Data: 2009-08-18 19:11:05
Autor: Jingiel
Sony LED reka w nocniku?

Ech jak ju偶 nie mo偶na konkurowa膰 technologicznie to si臋 konkuruje idiotycznie. Dla mnie drogie Sony tym por贸wnaniem pokazali艣cie jedynie w艂asn膮 nieudolno艣膰 i nic innego.

Nie rozumiem co maja pokazac te fotki. Denne jakosciowo zreszta. I dlaczego zwracasz sie do nas-drogie Sony? hyba nikt z grupy sie tu tak nie nazywa.

Jingiel

Data: 2009-08-18 19:16:38
Autor: edukom
Sony LED reka w nocniku?
Jingiel pisze:

[...]

Sorki ten post nie do ciebie.

G.

Data: 2009-08-18 20:22:35
Autor: games
Sony LED reka w nocniku?
edukom pisze:
[...]

Chlopcze Sony TV LED a raczej OLED  wprowadzilo na rynek dobre 2 lata temu.

http://www.poandpo.com/slikezaclanke3/sony_oled_prvav.jpg

To czym sie podniecasz to LCD podswiwetlane LEDami

Data: 2009-08-18 20:00:29
Autor: edukom
Sony LED reka w nocniku?
games pisze:

Chlopcze Sony TV LED a raczej OLED  wprowadzilo na rynek dobre 2 lata temu.

Ch艂opcze a w jakim sklepie je sprzedaje w tesco?

To czym sie podniecasz to LCD podswiwetlane LEDami

No zaimponowa艂e艣 mi wiedz膮.

G.

Data: 2009-08-18 20:49:20
Autor: jerzu
Sony LED reka w nocniku?
On Tue, 18 Aug 2009 20:22:35 +0200, games <games@games.home.pl> wrote:

Chlopcze Sony TV LED a raczej OLED  wprowadzilo na rynek dobre 2 lata temu.

http://www.poandpo.com/slikezaclanke3/sony_oled_prvav.jpg

Aha, mozna go gdzie kupi? I to w wielko禼i, jak ten Samsung ze
zdj阠ia, oczywi禼ie w por體ywalnej cenie. Nie mo縩a, wi阠...

To czym sie podniecasz (...)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-08-18 22:04:19
Autor: games
Sony LED reka w nocniku?
jerzu pisze:
[...]

Ten samsung nie jest LED ani OLED on nawet nigdy kolo LED nie stal.

A to cacko SONY kosztowalo okolo 2000$ bylo dostepne w  Japonii tylko zreszta jak wiekszosc sprzetu HiTec.

Japonce maja sprzet jakiego przecietny polak nigdy nie zobaczy.

Data: 2009-08-18 21:54:36
Autor: Ghost
Sony LED reka w nocniku?

U縴tkownik "games" <games@games.home.pl> napisa w wiadomo禼i
jerzu pisze:
On Tue, 18 Aug 2009 20:22:35 +0200, games <games@games.home.pl> wrote:

Japonce maja sprzet jakiego przecietny polak nigdy nie zobaczy.

Zapomiales doda: bo iapo馽zycy to genjusze a miasta nieh siem wpis骿om.

Data: 2009-08-18 23:10:52
Autor: Kot Prezydenta
Sony LED reka w nocniku?

U縴tkownik "games" <games@games.home.pl> napisa w wiadomo禼i news:4a8ae21a$1news.home.net.pl...

Chlopcze Sony TV LED a raczej OLED  wprowadzilo na rynek dobre 2 lata temu.

http://www.poandpo.com/slikezaclanke3/sony_oled_prvav.jpg

Zaimponowa砮 mi, powa縩ie - wiesz czym si to r罂ni ? wiesz 縠 samsung zrobi to wcze秐iej ni sony ?

Data: 2009-08-19 00:22:53
Autor: games
Sony LED reka w nocniku?
Kot Prezydenta pisze:
[...]

jesli zrobil to wczesniej to dlaczego nie sprzedawal?

Data: 2009-08-18 21:15:03
Autor: Krystian Zaczyk
Sony LED reka w nocniku?
U縴tkownik "edukom" <edukom@wytnijto.gmail.com> napisa:

Do Sony najwyra糿iej dotar硂, 縠 zaspa硂 technologicznie z r阫 w nocniku.
Czego si boi najbardziej? Telewizor體 Samsung LED.
[...]

Ech jak ju nie mo縩a konkurowa technologicznie to si konkuruje
idiotycznie. Dla mnie drogie Sony tym por體naniem pokazali禼ie jedynie
w砤sn nieudolno舵 i nic innego.

Zalewasz. Sony robi硂 telewizory z pod秝ietlaniem LED juz w 2005 r
(KDX-46Q005)
Zesz硂roczne Bravie serii X4500 te s tak pod秝ietlane.
Samsung za to jako pierwszy zastosowa myl眂 (jak wida) nazw...

Krystian

Data: 2009-08-18 23:11:36
Autor: Kot Prezydenta
Sony LED reka w nocniku?

U縴tkownik "edukom" <edukom@wytnijto.gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:h6ejri$k2q$1news.onet.pl...
Witam

Do Sony najwyra糿iej dotar硂, 縠 zaspa硂 technologicznie z r阫 w nocniku. Czego si boi najbardziej? Telewizor體 Samsung LED. Boja si tak bardzo, 縠 pierwszy raz w swojej historii zakupili produkty konkurencji by wyeksponowa je w swoich salonach firmowych. Oczywi禼ie w celu pogr笨enia ich w "te禼ie por體nawczym" w oczach potencjalnych klient體. Na Samsungu z rozregulowanym kontrastem i nasyceniem oraz super dostrojonym  leciwym Soniaku KDLz5000 wy秝ietlany jest ten sam sta硑 obrazek maj眂y wykaza wy縮zo舵 matryc Sony.
Ech jak ju nie mo縩a konkurowa technologicznie to si konkuruje idiotycznie. Dla mnie drogie Sony tym por體naniem pokazali禼ie jedynie w砤sn nieudolno舵 i nic innego.

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...

Data: 2009-08-19 11:00:40
Autor: Mirek Ptak
Sony LED reka w nocniku?
Dnia 2009-08-18 23:11,  *Kot Prezydenta* napisa, a mnie co podkusi硂, 縠by odpisa:

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...

A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-08-19 11:15:54
Autor: pawell32
Sony LED reka w nocniku?
Mirek Ptak pisze:
Dnia 2009-08-18 23:11,  *Kot Prezydenta* napisa, a mnie co podkusi硂, 縠by odpisa:

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...

A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

Pozdrawiam - Mirek

matryce podobno maj te same - samsunga.
ale matryca to nie wszystko

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-08-19 12:17:09
Autor: Big Jack
Sony LED reka w nocniku?
W wiadomo禼i
*Mirek Ptak* napisa(-a):

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...

A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

UNITRA Polkolor :P
BTW, Pami阾a jeszcze kto t firm?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-08-19 17:32:31
Autor: jerzu
Sony LED reka w nocniku?
On Wed, 19 Aug 2009 12:17:09 +0200, "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> wrote:

UNITRA Polkolor :P
BTW, Pami阾a jeszcze kto t firm?

Owszem. Do dzisiaj chyba tam (Piaseczno) t硊k kineskopy.

Data: 2009-08-19 20:19:00
Autor: Big Jack
Sony LED reka w nocniku?
W wiadomo禼i
*jerzu* napisa(-a):

Owszem. Do dzisiaj chyba tam (Piaseczno) t硊k kineskopy.

Ale "t硊k", czy ju tylko t硊k ;)

Data: 2009-08-19 22:49:20
Autor: jerzu
Sony LED reka w nocniku?
On Wed, 19 Aug 2009 20:19:00 +0200, "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> wrote:

Ale "t硊k", czy ju tylko t硊k ;)

http://www.videoconworld.com/ev_cp.php

"Display industry and its components
With the Thomson acquisition Videocon has emerged as one of the
largest Colour Picture tube manufacturers in the world operating in
Italy, Poland and China, continuing to lead through new innovative
technologies like slim CPT, extra slim CPT and High Definition 16:9
format CPT.

Colour Picture Tube Glass
Videocon is one of the largest CPT Glass manufacturers in the world
with a high level of experience and technical expertise operating
through Poland and India. Videocon will leverage on this synergy after
the Thomson acquisition to internally source glass for its CPT
manufacturing increasing efficiencies and lowering costs."

Data: 2009-08-20 00:04:03
Autor: Kot Prezydenta
Sony LED reka w nocniku?

U縴tkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisa w wiadomo禼i news:h6gevj$lbt$1news.onet.pl...
Dnia 2009-08-18 23:11,  *Kot Prezydenta* napisa, a mnie co podkusi硂, 縠by odpisa:

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...

A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

Samsung - pewnie 60% 秝iatowego rynku

Data: 2009-08-20 01:15:42
Autor: lokator27
Sony LED reka w nocniku?

> A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

O co ta wojna? Obie firmy bior matryce z fabryki S-LCD Corporation,
kt髍a to jest sp蟪k joint venture.... Sony Corp. & Samsung
Electronics Co. Ltd. (http://www.sony.net/SonyInfo/News/Press_Archive/
200407/04-0715E/). Ale to, moim zdaniem, o niczym nie 秝iadczy. Bo
matryca to nie wszystko. Eizo te bierze matryce z Samsunga ale tak
si dziwinie sk砤da, 縠 ich monitory LCD 秝iec o niebo lepiej od tych
z Samsunga.

A telewizor OLED Sony'ego mo縩a kupi w warszawskim sklepie Sony
Style. Kosztuje tyle, co po硂wa samochodu. Ale wy秝ietla... bajkowo.
Mam nadziej, 縠 technologia si przyjmie i za par lat z rado禼i
wymieni swoj plazm na 32" OLED marki Sony (lub Panasonic ;-) za
rozs眃ne pieni眃ze.

Data: 2009-08-20 05:55:21
Autor: Jingiel
Sony LED reka w nocniku?

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...
A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

Samsung - pewnie 60% 秝iatowego rynku

Tyle, ze samsung g

do swoich tv i monitorow pakuje matryce innych producentow.

Jingiel

Data: 2009-08-20 08:32:09
Autor: Ghost
Sony LED reka w nocniku?

U縴tkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisa w wiadomo禼i news:h6i6qj$m5f$1node1.news.atman.pl...

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...
A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

Samsung - pewnie 60% 秝iatowego rynku

Tyle, ze samsung g

do swoich tv i monitorow pakuje matryce innych producentow.

Ktorych TV i ktorych producentow?

Data: 2009-08-20 15:01:37
Autor: Jingiel
Sony LED reka w nocniku?

Tyle, ze samsung g

do swoich tv i monitorow pakuje matryce innych producentow.

Ktorych TV i ktorych producentow?

Chociazby w monitorach 2232 byly pakowane matryce trzech producentow. Samsunga, CMO i jeszcze jednego, ale w tej chwili mi nazwa wyleciala z glowy. Roznice w jakosci obrazu byly zauwazalne.

Jingiel

Data: 2009-08-20 17:07:39
Autor: Ghost
Sony LED reka w nocniku?

U縴tkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisa w wiadomo禼i news:h6j6qk$qvi$1node1.news.atman.pl...

Data: 2009-08-20 09:21:40
Autor: Mirek Ptak
Sony LED reka w nocniku?
Dnia 2009-08-20 00:04,  *Kot Prezydenta* napisa, a mnie co podkusi硂, 縠by odpisa:

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...

A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

Samsung - pewnie 60% 秝iatowego rynku

Nie Samsung - Samsung/Sony - Panele dla sony robi Joint-Venture.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l