Sony LED reka w nocniku?

Data: 2009-08-18 19:11:05
Autor: Jingiel
Sony LED reka w nocniku?

Ech jak już nie można konkurować technologicznie to się konkuruje idiotycznie. Dla mnie drogie Sony tym porównaniem pokazaliście jedynie własną nieudolność i nic innego.

Nie rozumiem co maja pokazac te fotki. Denne jakosciowo zreszta. I dlaczego zwracasz sie do nas-drogie Sony? hyba nikt z grupy sie tu tak nie nazywa.

Jingiel

Data: 2009-08-18 19:16:38
Autor: edukom
Sony LED reka w nocniku?

[...]