Sony LED reka w nocniku?

Data: 2009-08-18 23:11:36
Autor: Kot Prezydenta
Sony LED reka w nocniku?

Użytkownik "edukom" <edukom@wytnijto.gmail.com> napisał w wiadomości news:h6ejri$k2q$1news.onet.pl...
Witam

Do Sony najwyraźniej dotarło, że zaspało technologicznie z ręką w nocniku. Czego się boi najbardziej? Telewizorów Samsung LED. Boja się tak bardzo, że pierwszy raz w swojej historii zakupili produkty konkurencji by wyeksponować je w swoich salonach firmowych. Oczywiście w celu pogrążenia ich w "teście porównawczym" w oczach potencjalnych klientów. Na Samsungu z rozregulowanym kontrastem i nasyceniem oraz super dostrojonym  leciwym Soniaku KDLz5000 wyświetlany jest ten sam stały obrazek mający wykazać wyższość matryc Sony.
Ech jak już nie można konkurować technologicznie to się konkuruje idiotycznie. Dla mnie drogie Sony tym porównaniem pokazaliście jedynie własną nieudolność i nic innego.

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...

Data: 2009-08-19 11:00:40
Autor: Mirek Ptak
Sony LED reka w nocniku?
Dnia 2009-08-18 23:11,  *Kot Prezydenta* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...

A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-08-19 11:15:54
Autor: pawell32
Sony LED reka w nocniku?
Mirek Ptak pisze:
Dnia 2009-08-18 23:11,  *Kot Prezydenta* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...

A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

Pozdrawiam - Mirek

matryce podobno mają te same - samsunga.
ale matryca to nie wszystko

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-08-19 12:17:09
Autor: Big Jack
Sony LED reka w nocniku?
W wiadomości
*Mirek Ptak* napisał(-a):

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...

A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

UNITRA Polkolor :P
BTW, Pamięta jeszcze ktoś tą firmę?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-08-19 17:32:31
Autor: jerzu
Sony LED reka w nocniku?
On Wed, 19 Aug 2009 12:17:09 +0200, "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> wrote:

UNITRA Polkolor :P
BTW, Pamięta jeszcze ktoś tą firmę?

Owszem. Do dzisiaj chyba tam (Piaseczno) tłuką kineskopy.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-08-19 20:19:00
Autor: Big Jack
Sony LED reka w nocniku?
W wiadomości
*jerzu* napisał(-a):

Owszem. Do dzisiaj chyba tam (Piaseczno) tłuką kineskopy.

Ale "tłuką", czy już tylko tłuką ;)

Data: 2009-08-19 22:49:20
Autor: jerzu
Sony LED reka w nocniku?
On Wed, 19 Aug 2009 20:19:00 +0200, "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> wrote:

Ale "tłuką", czy już tylko tłuką ;)

http://www.videoconworld.com/ev_cp.php

"Display industry and its components
With the Thomson acquisition Videocon has emerged as one of the
largest Colour Picture tube manufacturers in the world operating in
Italy, Poland and China, continuing to lead through new innovative
technologies like slim CPT, extra slim CPT and High Definition 16:9
format CPT.

Colour Picture Tube Glass
Videocon is one of the largest CPT Glass manufacturers in the world
with a high level of experience and technical expertise operating
through Poland and India. Videocon will leverage on this synergy after
the Thomson acquisition to internally source glass for its CPT
manufacturing increasing efficiencies and lowering costs."

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-08-20 00:04:03
Autor: Kot Prezydenta
Sony LED reka w nocniku?

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:h6gevj$lbt$1news.onet.pl...
Dnia 2009-08-18 23:11,  *Kot Prezydenta* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...

A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

Samsung - pewnie 60% światowego rynku

Data: 2009-08-20 01:15:42
Autor: lokator27
Sony LED reka w nocniku?

> A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

O co ta wojna? Obie firmy biorą matryce z fabryki S-LCD Corporation,
która to jest spółką joint venture.... Sony Corp. & Samsung
Electronics Co. Ltd. (http://www.sony.net/SonyInfo/News/Press_Archive/
200407/04-0715E/). Ale to, moim zdaniem, o niczym nie świadczy. Bo
matryca to nie wszystko. Eizo też bierze matryce z Samsunga ale tak
się dziwinie składa, że ich monitory LCD świecą o niebo lepiej od tych
z Samsunga.

A telewizor OLED Sony'ego można kupić w warszawskim sklepie Sony
Style. Kosztuje tyle, co połowa samochodu. Ale wyświetla... bajkowo.
Mam nadzieję, że technologia się przyjmie i za parę lat z radością
wymienię swoją plazmę na 32" OLED marki Sony (lub Panasonic ;-) za
rozsądne pieniądze.

Data: 2009-08-20 05:55:21
Autor: Jingiel
Sony LED reka w nocniku?

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...
A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

Samsung - pewnie 60% światowego rynku

Tyle, ze samsung g

do swoich tv i monitorow pakuje matryce innych producentow.

Jingiel

Data: 2009-08-20 08:32:09
Autor: Ghost
Sony LED reka w nocniku?

Użytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisał w wiadomości news:h6i6qj$m5f$1node1.news.atman.pl...

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...
A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

Samsung - pewnie 60% światowego rynku

Tyle, ze samsung g

do swoich tv i monitorow pakuje matryce innych producentow.

Ktorych TV i ktorych producentow?

Data: 2009-08-20 15:01:37
Autor: Jingiel
Sony LED reka w nocniku?

Tyle, ze samsung g

do swoich tv i monitorow pakuje matryce innych producentow.

Ktorych TV i ktorych producentow?

Chociazby w monitorach 2232 byly pakowane matryce trzech producentow. Samsunga, CMO i jeszcze jednego, ale w tej chwili mi nazwa wyleciala z glowy. Roznice w jakosci obrazu byly zauwazalne.

Jingiel

Data: 2009-08-20 09:21:40
Autor: Mirek Ptak
Sony LED reka w nocniku?
Dnia 2009-08-20 00:04,  *Kot Prezydenta* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...

A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

Samsung - pewnie 60% światowego rynku

Nie Samsung - Samsung/Sony - Panele dla sony robi Joint-Venture.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l