Sony Vaio VGN-NR300E

Data: 2010-05-24 22:40:34
Autor: MAR
Sony Vaio VGN-NR300E
W dniu 2010.05.23 19:26, Pszemol pisze:
Kolega ma problem z jego laptopem który przestał się bootować.

Jeśli system wciaż jest na dysku, to prawie zawsze można go naprawić.

Mogę wyciągnąć hdd z jego laptopa i podłączyć przez USB do
komputera, odczytac partycje, itp... Czy to ma szansę powodzenia?

Tak, partycje się odczytają. Dostęp do danych będzie.
Trzeba jednak umieć je wykorzystać.

Nie wiem czy jest sens fatygować go do mnie z tym laptopem
czy lepiej zamówić taki DVD prosto z Sony?

Jak już tutaj radzono, spróbuj wciskać klawisze funkcyjne zaraz po uruchomieniu komputera. Któryś z nich powinien uruchomić bootowanie z partycji recovery.

Zdaje się, że jest klub vaio. Dlaczego tam nie poszukasz pomocy ?

--
Mar

Sony Vaio VGN-NR300E