Sony Xperia M vs. LG Swift L7 II

Data: 2013-10-26 20:52:59
Autor: JoteR
Sony Xperia M vs. LG Swift L7 II
Witam,

z okazji przed艂u偶ania cyrografu mam wyb贸r pomiedzy Sony Xperia M a LG Swift L7 II. Za tym drugim przemawia teoretycznie lepszy wy艣wietlacz (IPS), r贸wnie teoretycznie lepszy aparat (8 MPx) oraz teoretycznie lepsza bateria. Ten pierwszy ma za to jedn膮, jak dla mnie pot臋偶n膮 przewag臋: mechaniczny spust migawki. Czy kto艣 zna jak膮艣 przyczyn臋, dla kt贸rej powinienem trzyma膰 si臋 z daleka od jednego b膮d藕 drugiego albo od obu naraz? I tak, wiem, 偶e s膮 to telefony z ledwo 艣redniej p贸艂ki, ale ja mam niewyg贸rowane oczekiwania - ma prawid艂owo nawi膮zywa膰 oraz odbiera膰 rozmowy, robi膰 sensowne zdj臋cia zw艂aszcza tabliczek znamionowych r贸偶nych dziwnych urz膮dze艅, cz臋sto stoj膮cych tu偶 przy 艣cianie, prawid艂owo wsp贸艂pracowa膰 z MyPhoneExplorer, mo偶liwo艣膰 blokowania po艂膮cze艅 z numer贸w zastrze偶onych, sporadycznie robi膰 za hotspot Wi-Fi lub jako modem, mie膰 narastaj膮cy sygna艂 dzwonienia plus wibracja, pe艂n膮 obs艂ug臋 Bluetooth (nie tak dziadowsk膮, jak np. HTC One X). 艁azi膰 po stronach www nie mam zamiaru (na 4-calowych ekranikach to jaki艣 sport ekstremalny), podobnie jak u偶ywa膰 w charakterze nawigacji (Google Maps w zupe艂no艣ci wystarcz膮). Wszelkie uwagi, zw艂aszcza krytyczne, mile widziane. Uwagi typu "kup se porz膮dny smartfon na (za przeproszeniem) Allegro" niemile widziane.

JoteR

Data: 2013-10-26 22:58:18
Autor: ToMasz
Sony Xperia M vs. LG Swift L7 II
W dniu 26.10.2013 20:52, JoteR pisze:
Witam,
to ju偶 musisz rozs膮dzi膰 wg w艂asnych potrzeb. mo偶e na tym "cyrografie" da sie wzi膮膰 co艣 starszego, ale z wypr贸bowanym aparatem? Tzn: w telefonie znanej 艣wiatowej marki mia艂em tak 偶e.. fotki bez diody - wiadomo jak. ale z diod膮 - mo偶na by艂o robi膰 tylko z powy偶ej 50cm, bo bli偶sze by艂y prze艣wietlone. fotografia wizyt贸wki z diodk膮 dawa艂a bia艂膮 kartk臋. SGS2 w tej kwesti radzi sobie przyzwolicie. Popro艣 doradc臋 aby przyni贸s艂 do stolika 2 telefony, zas艂o艅 (ma艂o 艣wiat艂a) wizyt贸wk臋 i sfotografuj j膮 z "fleszem"

Spust migawki. za艂贸偶my 偶e gdzie艣 wetkniesz telefon, aby zrobi膰 fotk臋 z bliska. nie zawsze ustawi ostro艣膰 na tym, co Ty chcesz mie膰 wyra藕ne. wi臋c przyci艣ni臋cie palcem na ekran w miejscu na kt贸re ma ustawi膰 ostro艣膰, jest _skuteczniejszym_ rozwi膮zaniem ni偶 przycisk mechaniczny
Skuteczniejsze, bardziej pomocne, nie koniecznie znaczy wygodne.
Tw贸j wyb贸r.

ToMasz

Ps kwestie lepszo艣ci ekranu, energii zawartej w baterii, te偶 zweryfikuje czas i u偶ytkownicy. PEwne LG mia艂y jakies lagi, po odebraniu po艂膮czenia. Gdy si臋 przegrzewa艂y (艂adowanie+nawigacja) 艣ciemnia艂y ekran. Tego si臋 nie dowiesz od pracownika salonu GSM

Data: 2013-10-26 23:32:24
Autor: JoteR
Sony Xperia M vs. LG Swift L7 II
"ToMasz" napisa艂:

to ju偶 musisz rozs膮dzi膰 wg w艂asnych potrzeb. mo偶e na tym "cyrografie"
da sie wzi膮膰 co艣 starszego, ale z wypr贸bowanym aparatem?

Aparat nie jest najwa偶niejszy, we wsp贸艂czesnych telefonach praktycznie ka偶dy nadaje si臋 do tego, do czego ja potrzebuj臋. Chocia偶 brak diodki do艣wietlaj膮cej wyeliminowa艂 ze stawki proponowany mi LG Swift F5. Podst臋pna podwy偶ka cen spowodowa艂a r贸wnie偶 spadek mojego zainteresowania HTC One S, na kt贸ry ju偶 si臋 prawie zdecydowa艂em pod koniec wrze艣nia. Na placu boju pozosta艂y zatem tylko te 2 modele, chyba, 偶e w salonie b臋dzie si臋 jeszcze poniewiera艂 Alcatel One Touch Idol Ultra, mo偶e go wezm臋 w charakterze tableta.

Tw贸j wyb贸r.

No w艂a艣nie - 艂atwo si臋 doradza innym, najgorzej doradzi膰 samemu sobie, bo w贸wczas nie mo偶na zrzuci膰 winy np. na enigmatycznego "ToMasza z internetu" ;->

[...]

St膮d moje pytanie do szacownej grupy - mo偶e kto艣 ma jeden z ww. aparat贸w i sparzy艂 si臋 na nim? W internetach pisz膮, 偶e pono膰 w Xperii M nie dzia艂a radyjko FM, tzn. niby dzia艂a, ale po chwili powoduje restart ca艂ego aparatu. To by艂aby dla mnie dyskwalifikuj膮ca wada.

JoteR

Data: 2013-10-26 23:21:49
Autor: m4rkiz
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote in message news:526c0f96$0$2154$65785112news.neostrada.pl...
z okazji przed艂u偶ania cyrografu mam wyb贸r pomiedzy Sony Xperia M a LG Swift L7 II.

p710 bym nie kupil, generalnie zero wsparcia softowego, nawet debranding
sporo grzebania mnie kosztowal, o recovery zapomnij

to wszystko byloby do przezycia ale egzemplarz ktory mialem w rekach
mial jakies kolosalne problemy z dzialaniem podczas ladowania firmowa
ladowarka - rozlaczanie wifi, tracenie sygnalu itp.
warto sprawdzic czy to jednostkowa przypadlosc

mialem wczesniej p990 i mimo nieco malej ilosci ramu uwazam go
za telefon znacznie lepszy

xperi m nie macalem wiec sie nie wypowiem

--
http://db.org.pl/

Sony Xperia M vs. LG Swift L7 II