Sony Xperia M vs. LG Swift L7 II

Data: 2013-10-26 23:21:49
Autor: m4rkiz
Sony Xperia M vs. LG Swift L7 II
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote in message news:526c0f96$0$2154$65785112news.neostrada.pl...
z okazji przedłużania cyrografu mam wybór pomiedzy Sony Xperia M a LG Swift L7 II.

p710 bym nie kupil, generalnie zero wsparcia softowego, nawet debranding
sporo grzebania mnie kosztowal, o recovery zapomnij

to wszystko byloby do przezycia ale egzemplarz ktory mialem w rekach
mial jakies kolosalne problemy z dzialaniem podczas ladowania firmowa
ladowarka - rozlaczanie wifi, tracenie sygnalu itp.
warto sprawdzic czy to jednostkowa przypadlosc

mialem wczesniej p990 i mimo nieco malej ilosci ramu uwazam go
za telefon znacznie lepszy

xperi m nie macalem wiec sie nie wypowiem

--
http://db.org.pl/

Sony Xperia M vs. LG Swift L7 II