[Android] Sony Xperia Sola, ICS i brak sy nchronizacji avatar贸w facebooka

Data: 2012-11-03 11:33:39
Autor: PlaMa
[Android] Sony Xperia Sola, ICS i brak sy nchronizacji avatar贸w facebooka
Cze艣膰, w mojej Soli pojawi艂 si臋 drobny problem. Po aktualizacji do ICS'a w kontaktach nie wy艣wietlaj膮 mi si臋 avatary z facebooka. Synchronizacja przebieg艂a dobrze, bo pozosta艂e informacje (maile, zdj臋cia i linki do profilu na fb) dzia艂aj膮. Co ciekawe kontakty mam te偶 zsynchronizowane ze skypem i jego avatary wy艣wietlaj膮 si臋 jak nale偶y.

Na GB wszystkie avatary wy艣wietla艂y si臋 prawid艂owo.

mo偶ecie mi co艣 poradzi膰 jak to naprawi膰?

Data: 2012-11-03 11:50:56
Autor: Andrzej Libiszewski
W dniu 2012-11-03 11:33, PlaMa pisze:
[...]

Usun膮膰 konto FB w telefonie i za艂o偶y膰 na nowo.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

Data: 2012-11-03 19:16:48
Autor: PlaMa
W dniu 2012-11-03 11:50, Andrzej Libiszewski pisze:

[...]

nie pomaga niestety :(

Data: 2012-11-03 20:01:37
Autor: Jacek Midura
[Android] Sony Xperia Sola, ICS i brak synchronizacji avatar贸w facebooka
Dnia 2012-11-03, o godz. 19:16:48
PlaMa <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl> napisa艂(a):

 A samo "Usun膮膰 konto FB"? :)

--
Jacek Midura

Data: 2012-11-03 21:41:27
Autor: Pszemol
Jacek Midura <jacek@m.krakow.pl> wrote:
[...]

W og贸le co艣 jest skopane z facebookiem na Andoida bo moj kumpel z HTC
Desire te偶 ma jakis b艂膮d - pojawia mu sie komunikat o bledzie ktory szybko
znika i nawet nie wiadomo o co chodzi. Probowa艂em usun膮膰 applikacj臋 aby
ponownie zainstalowa膰 ale wygl膮da jak by by艂a po艂膮czona z systemem.
Wla艣ciwie mia艂 dwa facebooki - jeden normalny a drugi HTC. Sajgon normalnie
jaki burdel w tym Androidzie.
A ostatnio nawet wirusy i malware si臋 pojawia jak grzyby po deszczu....

Data: 2012-11-03 22:49:43
Autor: atm
[...]

Nie zapominaj, ze jeszcze jest zagrzybiony i skrzypi.
Tu cos na oslode:
http://applefobia.blox.pl/2012/11/Nawet-nie-wiecie-co-bylo-zepsute-w-iPhonie-5.html

Nie wiem, w ktorej szafie Twoj kumpel wygrzebal tego trupa ale nie jest to najlepszy sprzet na dzisiejsze czasy. Mnie do Desire totalnie zrazila ilosc dostepnej pamieci na aplikacje. Teraz sa juz patenty na omieniecie tego ograniczenia, ale wg mnie nie tedy droga.
Producent dal ciala i tyle.

Data: 2012-11-03 22:40:11
Autor: Pszemol
atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

No niestety skrzypi, i to bardzo.

Tu cos na oslode:
http://applefobia.blox.pl/2012/11/Nawet-nie-wiecie-co-bylo-zepsute-w-iPhonie-5.html

Po tym w艂a艣nie pozna膰 nienawi艣膰 gdy nawet pozytywnym uczynkom (kto艣
naprawi艂 b艂臋dy) przypisuje si臋 warto艣膰 negatywn膮.

Nie wiem, w ktorej szafie Twoj kumpel wygrzebal tego trupa ale nie jest
to najlepszy sprzet na dzisiejsze czasy.

Pozazdro艣ci艂 mi iPhone w 2010 roku i kupi艂 sobie "lepszy" telefon z
Androidem :))) 艢miej臋 si臋 z jego wyboru do dzi艣 bo gdyby kupi艂 iPhone to
nie mia艂by kupy problem贸w jakie zg艂asza...

Mnie do Desire totalnie zrazila ilosc dostepnej pamieci na aplikacje.
Teraz sa juz patenty na omieniecie tego ograniczenia, ale wg mnie nie tedy droga.
Producent dal ciala i tyle.

Jak to, nie ma gniazda karty pami臋ci SD?

Data: 2012-11-04 00:06:59
Autor: atm
On 2012-11-03 23:40, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

Pozytywnym uczynkom????? Raczysz zartowac.
Dwie z wielu wymienionych pozycji na liscie naprawionych:
*rozwiazuje problem, ktory w niektorych przypadkach
  blokowal uzywanie sieci komorkowej na iPhone'ach
*usuwa problem dotyczacy blokady kodem, ktory sporadycznie
  umozliwial uzyskanie dostepu do rzeczy Passbooka z zablokowanego ekranu
Nie wiem czy komentarz jest potrzebny...
W kazdym razie nie chcialbym kupic samochodu, do ktorego sporadycznie bedzie pasowal pilot innej osoby, czasem zas "w niektorych przypadkach"
samochod nie odpali. Producent laskawie usunie mi te usterki darmo.
Hip hip, hurrra.

[...]

Tak, jak zwykle masz racje. Z zastrzezeniem, ze trzeba najpierw zalozyc rozowe okulary. Nie znam sie na tym trudnym angielskim jezyku i nie wiem co to znaczy, ze "It seems iPhone 4 users are complaining that their screens are freezing when trying to use the Facebook app. Several people have had to reinstall the app several times and the problem keeps happening over and over again."
Mozesz przetlumaczyc, please?
http://phoneappsmag.wordpress.com/2011/02/20/iphone-4-owners-having-problems-with-facebook/
Sprawa zapewne juz nieaktualna, ale nie wciskaj bajek, ze gdyby kupil iP bylby wolny od problemow. Choc z drugiej strony - masz racje, piszesz:"gdyby kupil iPhone to nie mialby kupy problemow jakie zglasza".
To fakt, mialby inna, jablkowa kupe problemow.

[...]

Z powyzszego pytania widac, ze zglasza problemy niewlasciwej osobie.

Data: 2012-11-03 18:31:46
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k7482l$pbn$1node1.news.atman.pl...
[...]

Absolutnie nie 偶artuj臋 - fakt, 偶e usuni臋to znalezione usterki jest
pozytywnym niusem kt贸ry apple-hejterzy obr贸cili w negatyw.

[...]

No gdyby nie usun膮艂 to by艂aby to negatywna wiadomo艣膰.
Je艣li usuwa to jest to pozytywna wiadomo艣膰.
Co do pasowania pilota do samochodu to chuba nie wyobra偶asz
sobie 偶e taki ford czy toyota robi piloty do alarmu lub klucze do
stacyjki z kilkudziesi臋cioma milionami kombinacji aby ka偶de auto
mia艂o sw贸j kod? A偶 taki naiwny nie jeste艣? Oczywiste jest, 偶e
jeden klucz czy pilot pasuje do tysi臋cy samochod贸w... z艂y przyk艂ad :-)))

[...]

Widzisz - pokazujesz niusa z lutego 2011 roku, i do tego co艣 na temat
aplikacji kt贸ra nie jest cz臋艣ci膮 systemu operacyjnego tylko 3rd party app.

[...]

Jasne, zaniesie do serwisu i zap艂aci $100 za porad臋 pogwarancyjn膮 :-)
To jak, od czego gniazdko na SD card skoro nie da si臋 tam apps贸w wczyta膰?

Data: 2012-11-04 00:54:36
Autor: atm
On 2012-11-04 00:31, Pszemol wrote:
[...]

Juz sie pogubilem, piszemy o najwyzszym modelu Appla czy najtanszym ZTE?
Uwzgledniajac wszystkie wczesniej dyskutowane hmmm przypadlosci w postaci map, zadrapan obudowy juz w pudelku, slabego tego czegos czarnego na tym czyms metalowym, purple haze (o czyms zapomnialem?) oraz naprawionych usterek softwareowych jestem niemal pewny, ze piszemy o ZTE, to nie moze byc topowy sprzet Apple.

[...]

Jesli z takim samym optymizmem oraz pakietem rozowych szkiel podchodzisz do nabywanych przez siebie samochodow to juz teraz rozumiem ich bezawaryjnosc ;]

[...]

Tak, podalem przeciez zastrzezenie odnosnie aktalnosci niusa. Wspomniales, ze kumpel kupil Desire w 2010. Jak sam zauwazyles nius pochodzi z roku nastepnego, zatem wlaciciele iPhoneow mieli lepsze atrakcje niz 4 linijki tekstu, o ktorych piszesz.
Probowales googlac "htc desire facebook problem"? Nie ma zbyt wielu wynikow. Byc moze jest to jakis bardzo indywidualny problem.

[...]

Use Google, Luke. I tak podsylam Ci zbyt wiele linkow ;P
Ten jest gratis od firmy, z cyklu "it just works":
http://www.spidersweb.pl/2012/11/ios-6-0-1-apple-wlasnie-rozwiazal-problem-wifi-moim-iphonie-5.html

Data: 2012-11-03 19:06:47
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k74aru$8da$1node2.news.atman.pl...
Juz sie pogubilem, piszemy o najwyzszym modelu Appla czy najtanszym ZTE?

ZTE nie wypu艣ci艂oby w og贸le uaktualnienia po znalezieniu takich usterek.

[...]

Uwzgl臋dniaj膮c to co piszesz na temat Apple, pomy艣l - czy r贸偶nisz si臋
jeszcze czym艣 od typowego apple-hejtera?

[...]

Ty powa偶nie s膮dzisz 偶e toyota produkuje 50 milion贸w r贸偶nych kluczy???

[...]

To nie s膮 4 linijki tekstu - to jest 4 linijki tekstu "wyja艣niaj膮ce" dlaczego
nie da si臋 uruchomi膰 w og贸le aplikacji facebooka na tym telefonie...

Ja u偶ywa艂em w 2011 roku facebooka i nie pami臋tam tego typu problem贸w.
Dziwne - pewnie mam jakiego艣 magicznego iPhone 4.

Probowales googlac "htc desire facebook problem"? Nie ma zbyt wielu wynikow. Byc moze jest to jakis bardzo indywidualny problem.

Najwyra藕niej, ale telefon jest dawno po gwarancji - i co teraz?

[...]

Ty te偶 tak dyskutujesz z koleg膮 przy kawie? On Ci臋 o co艣 zapytasz,
jest ewidentne 偶e znasz odpowied藕 i m贸g艂by艣 j膮 poda膰 w jednym
zdaniu w ci膮gu 2 sekund a Ty mu na to "use google, luke"?

Ten jest gratis od firmy, z cyklu "it just works":
http://www.spidersweb.pl/2012/11/ios-6-0-1-apple-wlasnie-rozwiazal-problem-wifi-moim-iphonie-5.html

Szkoda 偶e takie teksty pisz膮 ludzie, kt贸rzy nie maj膮 absolutnie 偶adnego
przygotowania z in偶ynierii oprogramowania i sami w 偶yciu nie napisali
偶adnego programu. Bo ja widzisz wiem, 偶e skoro zgadzamy si臋 z tez膮
偶e ludzie s膮 omylni i robi膮 b艂臋dy to nie b臋dziemy si臋 dziwi膰 偶e po
przetestowaniu wersji 6.0 przez miliony ko艅cowych u偶ytkownik贸w
znaleziono list臋 wad z kt贸rych jaka艣 tam wymaga艂a dodatkowego
programu kt贸rego nie przewidziano wcze艣niej. Gdyby da艂o si臋 przysz艂o艣膰
przewidzie膰 dzisiaj to by膰 mo偶e od razu wypu艣ciliby wszystkie poprawki
z 6.0.1 w dniu premiery 6.0.

Data: 2012-11-04 01:40:27
Autor: atm
On 2012-11-04 01:06, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k74aru$8da$1node2.news.atman.pl...
Juz sie pogubilem, piszemy o najwyzszym modelu Appla czy najtanszym ZTE?

ZTE nie wypu艣ci艂oby w og贸le uaktualnienia po znalezieniu takich usterek.

Albo nie byloby ich, tak po prostu. W tej chwili mam przed soba dosc dluga liste przypadlosci iOS6, ktory byl juz obwieszczany wieki temu.

[...]

Hmmm, to jakis elitarny klub? Nie mam jeszcze identyfikatora ;]
Sam wiesz, ze nie raz i nie dwa bronilem badz chwalilem tutaj sprzet Apple'a. Zakup iPada uwolnil mnie od wplywu amazingu, kiedy sprzet oglada sie w sieci lub chwile potestuje w sklepie. Natomiast wypunktowane w sieci wady oraz to czego sam doswiadczylem pokazuja, ze jest to taki sam ulomny wyrob jak konkurencyjne urzadzenia. Jedyna znaczaca roznica to wyzsza cena i spore grono applefanow, negujacych istnienie lub bagatelizujacych wszelkie wady i niedorobki.

[...]

Czy to cos zmienia w kwestii:"usuwa problem dotyczacy blokady kodem, ktory sporadycznie umozliwial uzyskanie dostepu do rzeczy Passbooka z zablokowanego ekranu"?

[...]

Tak, to prawda: jest odporny na upadki, uscisk smierci, nie bylo przejsciowych problemow z FB. O czyms zapomnialem? ;]

Probowales googlac "htc desire facebook problem"? Nie ma zbyt wielu
wynikow. Byc moze jest to jakis bardzo indywidualny problem.

Najwyra藕niej, ale telefon jest dawno po gwarancji - i co teraz?

Moze sprobowac patent Spooka z watku obok i wlazyc inna karte pamieci (nie wiem gdzie ma zainstalowana aplikacje FB).
Moze tez zrobic hard reset jesli ten problem bardzo mu doskwiera.
Nie mialem tego typu problemu, nie wiem czy w tym przypadku sa jakies kroki posrednie.

[...]

Z kolega przy kawie z pewnoscia nie bede meczyl tematu znaczenia karty SD w telefonie.
Desire jest na tyle starym telefonem, ze lapal sie na wersje Androida, ktora uniemozliwiala instalacje appsow na karcie. Pojawialy sie z czasem aplikacje, ktore to zaczely umozliwiac, kolejny update systemu mial to juz w pakiecie. Co z tego jesli ilosc pamieci wbudowanej, przeznaczonej na aplikacje i pliki z nimi zwiazanymi, byla tak mala ze w pewnym momencie i tak sie zapychala. Po hardresecie bylo bodajze ok. 100MB dostepnych dla aplikacji. Teraz jest rozwiazanie umozliwiajace zalozenie pamieci wirtualnej na karcie, oczywiscie jest to rozwiazanie nieoficjalne. Pomimo tego, ze ten telefon podobal mi sie, mial fajny ekran i rozsadne gabaryty, dosc szybko go sprzedalem.

[...]

Jak Ty wspaniale potrafisz bronic Appla. Wlasna piersia zaslonisz nadgryzione jablko.
Jedna z licznych zalet produktow Apple'a jest koncepcja sformulowana przez Stefana: "it just works". W tym zas przypadku okazuje sie, ze system ktory jest zainstalowany w iP5 ma sporo usterek. Jest juz jednak aktualizacja lecz zeby ja zaladowac musze najpierw zainstalowac specjalna aplikacje. Prawda, ze proste? ZTE niech sie uczy od najlepszych!! ;]

Data: 2012-11-03 20:34:34
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k74dht$anf$1node2.news.atman.pl...
On 2012-11-04 01:06, Pszemol wrote:
[...]

Dok艂adnie. A raczej nikt by o nich nie wiedzia艂 :-)

W tej chwili mam przed soba dosc dluga liste przypadlosci iOS6, ktory byl juz obwieszczany wieki temu.

Przypominasz mi krytykuj膮cych Microsoft za to 偶e wypuszcza poprawki
do wykrytych b艂臋d贸w w MS Windows...

Czy lepiej by艂oby gdyby producent nie wypuszcza艂 poprawek?
Bo ja trzeciej opcji nie widz臋...

Bo chyba nie w膮tpisz w uniwersaln膮 maksym臋 "errare humanum est"?

[...]

Dawno temu.

[...]

A ja uwa偶am 偶e to nie jest jedyna r贸偶nica.
R贸偶nic jest znacznie wi臋cej na korzy艣膰 ni偶 na niekorzy艣膰 dla
telefon贸w Apple.

[...]

Komentowa艂em Tw贸j dziwny przyk艂ad...
Nie wiem co zmienia w kwestii Passbooka - nie u偶ywa艂em tego iOS 6
wi臋c nie mam do艣wiadcze艅.

[...]

A mo偶e zainteresowa艂em si臋 FB p贸藕niej? Nie pami臋tam - naprawd臋.

[...]

A jak sprawdzi膰 gdzie jest zainstalowana FB na Androidzie?

Moze tez zrobic hard reset jesli ten problem bardzo mu doskwiera.
Nie mialem tego typu problemu, nie wiem czy w tym przypadku sa
jakies kroki posrednie.

A jak zrobi膰 solidnie backup ca艂ego telefonu przed hard-resetem?

[...]

Dlaczego nie? Pozujesz na takiego cwaniaka 偶e tematy s膮 ponizej
Twojego poziomu pogaw臋dki przy kawie?

[...]

No i popatrz - a na papierze jak por贸wnujesz ten telefon z iPhone 4
z tego samego roku i masz "na plus" dla Desire 偶e ma kart臋 SD...
Wybierasz taki telefon 偶e jest "lepszy" od iPhone bo ma kart臋 i ZONK!
Nikt nie napisze 偶e w iPhone masz 16GB pami臋ci i nie masz takich
ogranicze艅 na co te 16GB chcesz wykorzysta膰. Mozesz mie膰 0 zdj臋膰
i 0 muzyki i ca艂e 16GB przeznaczy膰 na aplikacje... a w Desire 100MB :-)

[...]

Nie broni臋 w tym wypadku Apple - krytykuj臋 pismaka kt贸ry nie ma
zielonego poj臋cia o tym o czym pisze. Gdybym czyta艂 co艣 o gotowaniu
w kuchni chinskiej czy produkcji samochod贸w to nawet nie pozna艂bym
si臋 na jego niekompetencji. A 偶e tak si臋 sk艂ada 偶e jestem in偶ynierem
projektantem i na codzie艅 zajmuj臋 si臋 software i elektronik膮 to mnie
takie bzdury wypisywane przez pismak贸w bardzo irytuj膮.

[...]

Okazuje si臋 偶e ma usterki??? Ktos mia艂 z艂udzenia 偶e powstanie kiedy艣
co艣, co nie ma 偶adnych b艂臋d贸w i niedoci膮gni臋膰? Chyba 偶artujesz...

Data: 2012-11-04 18:06:43
Autor: atm
On 2012-11-04 01:06, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Alez w zadnym wypadku w to nie watpie. Jednak z reguly zupelnie odmienne zdanie prezentuja fani Apple'a. Wg opinii spotykanych w sieci urzadzenia tej firmy sa doskonale a kazde nastepne jeszcze....doskonalsze. Pszemol, zeby daleko nie szukac, na kazdym kroku podkreslasz niezawodnosc, solidnosc i stabilnosc iPhone'a. W bardzo wielu watkach sugerujesz zakup tego smartfona nawet jesli ktos pisze, ze nie bierze go pod uwage. Nie przypominam sobie, zebys bez przyparcia do muru przyznal kiedykolwiek, ze iP ma jakiekolwiek wady a nawet jesli sa to ich nie doswiadczasz lub sa blache.
Nawet to co piszesz dalej wskazuje, ze jestes nieuleczalnym applefanem - gdy bledy sa podane czarno na bialym to:
1. piszesz, ze to bardzo dobrze iz firma je naprawia
2. mylic sie lub popelniac bledy jest rzecza ludzka

Wyglada na to, ze Tim Cook szybciej przyzna sie do bledu i przeprosi niz prawdziwy applefan przyzna sie do tego, ze sprzet tej firmy jest wadliwy a wystepujaca usterka go denerwuje.

[...]

To prawda, iPad mnie z tego wyleczyl.

[...]

Potrafisz wymienic chociaz trzy roznice na niekorzysc telefonow Apple?

[...]
:-)))

[...]

Jak pokazuje przytoczony przeze mnie przyklad, ktos tego doswiadczyl i nie byly to jedynie cztery linijki tekstu i brak mozliwosci uruchomienia ale tez "zamrazanie" zawartosci ekranu.

[...]

Ustawienia> Aplikacje> Zarzadzaj aplikacjami. Tapniecie na aplikacji
wyslwitla info o niej wraz z podaniem gdzie aplikacja jest zainstalowana.
Tak naprawde nie ma to wieszego znaczenia. Kumpel moze wyjac karte, zainstalowac FB w pamieci wbudowanej i zobaczyc jaki bedzie efekt.

[...]

Obecnie wiele osob korzysta z Twojej ulubionej ;] - zachmurzonej.
Nie wiem czy ta opcja wystepuje w wersji Androida, ktora posiada Twoj kolega. Inna opcja to root i dedykowana aplikacja, mysle jednak, ze w przypadku tego telefonu przydaloby sie przeczyszczenie telefonu ze starych smieci.

[...]

Nie chodzi o poziom tylko temat, w takiej sytuacji wole pogadac o outdoorze niz kartach SD, naprawde.

[...]

No widzisz jak dobrze idzie Ci punktowanie roznic na plus dla Iphone'a?
Teraz poprosze trzy na minus :]

[...]

Co napisal nie tak? Z opisu wynika, ze Apple dalo ciala sprzedajac rozwiazania niedopracowane, co wiecej naprawa tego niedopracowania wymaga od uzytkownika dodatkowych dzialan. Jesli ktos kupil iP dlatego, ze kolega opowiadal mu jaki to niezawodny sprzet to w tym momencie moze byc podwojnie rozczarowany.

[...]

Mam wrazenie, ze to w Twoich wypowiedziach jest sporo zartow na temat niezawodnosci tych urzadzen.

Data: 2012-11-04 14:09:41
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k767b6$vr9$1node2.news.atman.pl...
On 2012-11-04 02:34, Pszemol wrote:
[...]

Przeczyta艂em ten ca艂y d艂ugi i zaba艂aganiony akapit i nie doszuka艂em si臋
odpowiedzi na moje pytanie: czy to dobrze czy 藕le, 偶e firma wypuszcza
poprawki do znalezionych b艂臋d贸w w swoim produkcie - odpowiesz?

Druga sprawa - dziwi Ci臋, 偶e zach臋cam do zakupu iPhone4 z kt贸rego
jestem od ponad dwu lat bardzo zadowolony - mo偶esz mi wyt艂umaczy膰
czemu Ci臋 to dziwi? Mnie dziwi艂oby gdybym np. zachwala艂 produkt,
z kt贸rego nie jestem og贸lnie zadowolony.

I trzecia sprawa - czemu zadowolonych u偶ytkownik贸w jakiego艣 produktu
automatycznie wrzucasz do worka "fan贸w"? Jaki to ma cel w dyskusji?
Czy偶 nie jest to wresja argumentu personalnego?

[...]

Omawiali艣my je tutaj wielokrotnie...
Zaczynam mie膰 wra偶enie, 偶e Tobie jak膮艣 chor膮 przyjemno艣膰 sprawia
wymienianie wad iPhone czy innych produkt贸w Apple. Dobrze si臋 czujesz?

[...]

No wiesza艂a si臋 aplikacja nie b臋d膮ca cz臋艣ci膮 systemu...
A co ma Apple do tego 偶e Facebook mia艂 buga w swoim app?

[...]

Kumpel nic sobie nie mo偶e zrobi膰 bo jest raczkuj膮cym u偶ytkownikiem
tego telefonu i systemu z Androidem mimo 偶e ma go od ponad 2 lat.

[...]

OK, za艂贸偶my 偶e nie ma chmury i nie b臋dzie rootowa艂.
Sugerujesz 偶e nie ma mo偶liwo艣ci zrobienia backupu "normaln膮"
metod膮 gdzie艣 z instrukcji obs艂ugi? Czego to ja si臋 dowiaduj臋...
To偶 iPhone przynajmniej ma tak krytykowane iTunes kt贸rymi
mo偶na prosto 艂atwo i przyjemnie zrobi膰 backup telefonu na peceta.
Jak sobie radz膮 u偶ytkownicy Androida kt贸rzy nie chc膮 nic "rootowa膰"?

[...]

Wsp贸艂czuj臋 monotematyczno艣ci... Nie robicie nawet kr贸tkich przerw
w rozmowach o 'outdoorze' z kolegami? Temat elektronicznych
gad偶et贸w jest tematem tabu przy Waszym stoliku, nawet jak kt贸ry艣
z Was ma problem z gad偶etem i chce si臋 koleg贸w poradzi膰??? :-)))

[...]

Powtarzasz si臋.

[...]

Z opisu wynika, 偶e pismak oczekuje od software 偶e nie b臋dzie mia艂o 偶adnych
bug贸w ani wad i 偶e wszystkie mo偶liwe bugi przysz艂o艣ci s膮 do przewidzenia
dzisiaj.

[...]

Ja tylko przeciwstawiam si臋 histerycznym komentarzom na temat
zawodno艣ci od ludzi kt贸rzy nie mieli telefonu w r臋ce nawet, kt贸rzy
nigdy go na beton nie upu艣cili a robi膮 tylko proste skojarzenie,
skr贸t my艣lowy: iPhone -> szk艂o -> t艂ucze si臋 -> iPhone si臋 t艂ucze.
Wi臋c s艂uchaj膮c takie histerie i p艂acze opisa艂em dok艂adnie i ze szczeg贸艂ami
dwa przypadki gdy m贸j iPhone4 spektakularnie spad艂, mocno si臋 pot艂uk艂
i si臋 nie rozbi艂, mimo 偶e jest ze szk艂a.
Je艣li Ty robisz z tego b艂臋dny wniosek 偶e napisa艂em 偶e iPhone nie ma
prawa si臋 rozbi膰 to miej o to pretencje tylko do siebie.

Data: 2012-11-04 21:36:29
Autor: atm
[...]

Watek znow rozrosl sie nieprzyzwoicie, sorry Pszemol nie chce mi sie kolejny raz przerabiac podobnych argumentow.
W skrocie: ja nie mam problemu z krytykowaniem i wytykaniem wad w urzadzeniach, ktore posiadam. NIe mam tez problemu w znalezieniu satysfakcjonujacych rozwiazan a w najgorszym przypadku zmiany sprzetu (np Desire). Jestem w pelni swiadomy, ze nie ma urzadzenia czy systemu idealnego i nigdy nie bedzie. Obserwujac zas rosnacy poziom skomplikowania i presje czasowa wywierana na producentow wyglada na to, ze nie bedzie w tej kwestii lepiej.
Nie mam tez problemu z wypunktowaniem trzech ficzerow, ktore sa lepiej rozwiazane w iP, jest to miedzy innymi backup (przynajmniej wczesniej, przypuszczam ze obecnie backup do chmury dziala podobnie; moze wypowie sie ktos kto z tego korzystal).
Co do rozmowy przy kawie, wole pogadac o wyborze czolowki - dolozyc i wziac ciezsza wodoszczelna do metra czy odwrotnie, jakiej wielkosci worek wodoszczelny, ustalic ciekawa trase kolejnego wypadu. Poza tym nie wszyscy potrzebuja smartfona. Kolega ma E52 i jestem niemal pewny ze nie wie czy w srodku jest jakakolwiek karta pamieci.
Odnosnie tluczenia sie iP4/4s - inny kumpel niedawno wymienial szklany tyl, zgadnij z jakiego powodu.
Ostatnia rzecz, jesli Twoj znajomy po dwoch latach posiadania sprzetu niewiele o nim wie to raczej niezbyt dobrze o nim swiadczy. Czy robil on update do najnowszej wersji systemu? Zamiast skupiac sie na jak najlepszym uwiecznieniu czterech linijek trzeba bylo juz dawno temu zrobic fotke lub nawet zapamietac jesli nie byl to jakis potluczony cyfrowy kod i cos wygooglac zamiast prosic kolege o zapytanie na pl grupie. W takim przypadku pulapka moze byc dla niego kazdy system, rowniez iOS.

Data: 2012-11-04 15:02:46
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k76jkg$3pc$1node1.news.atman.pl...
[...]

Po raz kolejny wycofujesz si臋 rakiem z w艂asnych atak贸w
pod moim adresem... Jak si臋 czujesz z tak膮 kolejn膮 pora偶k膮? :-)

[...]

Sk膮d wi臋c zdziwienie 偶e s膮 w systemie znajdowane b艂臋dy i dodatkowe
zdziwienie 偶e firma je szybko naprawia? Dlaczego przyklaskujesz ludziom
kt贸rzy wytykaj膮 Applowi jako wad臋 偶e wypu艣ci艂 szybko wersj臋 6.0.1?
Sam sobie przeczysz...

[...]

Rozumiem 偶e do wad telefon贸w z Androidem mog臋 doliczy膰 brak
mo偶liwo艣ci zrobienia backupu??? Robi si臋 coraz weselej :-))))

A rozmiar czcionki w e-mailach bez rootowania da si臋 ju偶 zrobi膰
czy dalej brak takiej funkcjonalno艣ci?

[...]

Ale o czym Ty m贸wisz? Znowu si臋 pogubi艂e艣...
W膮tek o rozmowie przy kawie pojawi艂 si臋 jak zamiast da膰 mi prost膮
odpowied藕 tu, w dyskusji w jakiej bierzesz udzia艂, odes艂a艂e艣 mnie do
Googla, Luke. Pami臋tasz?

Nie chce Ci si臋 gada膰 o telefonach? To co tu robisz? Czemu nie sp臋dzasz
100% wolnego czasu na jakich艣 outdoorowych grupach dyskusyjnych?
Nie chcesz gada膰 to nie gadaj, jak kto艣 na grupie pyta a ty nie znasz
odpowiedzi to nie odpowiadaj wcale - nie ma tego przymusu...
Z ca艂膮 pewno艣ci膮 nic nie pomo偶esz stwierdzeniem "poszukaj w google".

Odnosnie tluczenia sie iP4/4s - inny kumpel niedawno wymienial
szklany tyl, zgadnij z jakiego powodu.

Nie mam poj臋cia z jakiego...  Nie podoba艂 mu si臋 czarny kolor?
Widzia艂em takie za $2 w dealextreme w bardzo fajnym 偶贸艂tym kolorze...
Powiedz kumplowi 偶e mo偶e i ja te偶 sobie kupi臋.

Ostatnia rzecz, jesli Twoj znajomy po dwoch latach posiadania sprzetu niewiele o nim wie to raczej niezbyt dobrze o nim swiadczy.

Jasne. Gdyby posiada艂 iPhone to jak by艣 go nazwa艂? Apple-fanbojem?
Posiada HTC, czyli pewnie kupi艂 go aby si臋 w Starbucksie pokaza膰
a nie po to aby u偶ywa膰...

Czy robil on update do najnowszej wersji systemu?

Nie mam poj臋cia. Tak jak Ty wol臋 sp臋dza膰 wolny czas na rowerze czy
grze w tennisa zamiast naprawia膰 koledze jego jedyny telefon kt贸rego
u偶ywa do biznesu i gdybym mu go unieruchomi艂 to by艂by wi臋kszy
k艂opot ni偶 niedzia艂aj膮cy facebook dla jego c贸rki...

[...]

Problem kolegi okaza艂 si臋 tu niez艂ym tematem do dyskusji i ju偶 od
bardzo dawna nie rozmawiamy o tym jak mu pom贸c tylko o tym czemu
telefony z Androidem s膮 takie do dupy... :-)

Data: 2012-11-04 22:11:16
Autor: atm
[...]

Jak to milo zobaczyc Pszemola tak usmiechnietego. Tyle radosci sprawia Ci jazda po Androidzie...ponownie zasugeruje male googlanie, znajdziesz tam jeszcze wiecej niedorobek Androida. Bedziesz mial ubaw na miesiac co najmniej.
Pszemol nie chce mi sie kontynuowac dyskusji, ktora znow staje sie bezcelowa.
Milej lektury.

Data: 2012-11-04 17:23:05
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k76llo$60h$1node1.news.atman.pl...
[...]

Tak? To czemu tak zachwalacie takiego bubla jako alternatyw臋 dla
iPhone skoro oczywiste jest 偶e w Androdzie wi臋cej jest baboli ni偶 w iOS?

Pszemol nie chce mi sie kontynuowac dyskusji, ktora znow staje sie bezcelowa.

Nie mam w膮tpliwo艣ci 偶e za par臋 dni znowu si臋 b臋dziesz dziwi艂 偶e
zach臋cam innych do kupienia produktu z kt贸rego jestem zadowolony
albo 偶e uwa偶am to, 偶e firma wypuszcza darmowe poprawki do swoich
produkt贸w softwareowych jako co艣 dobrego a nie co艣 z艂ego...
To tylko kwestia czasu i zn贸w si臋 zresetujesz i b臋dziesz si臋 znowu "dziwi艂" :-)

Data: 2012-11-06 14:41:41
Autor: kakmar
[Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatar贸w facebooka
Dnia 04.11.2012 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisa艂/a:
[...]

Jakich baboli? W kt贸rym Androidzie? W starym Desire, z nieaktualizowanym systemem? Z u偶yszkodnikiem, kt贸ry nie ogarnia ustawie艅 systemu, aktualizacji
itp. Kt贸ry nie umia艂 wybra膰 telefonu dopasowanego do w艂asnych potrzeb?
Kupi艂 starego htc, bo zobaczy艂 u Ciebie nowego ajfona? Pomyli艂o mu si臋
to htc z ajfonem podczas zakupu, bo by艂o zbyt podobne?
I od 2 lat jest to jedyny jego telefon do "biznesu" i fb dla c贸rki?
I jak mu si臋 zepsuje to "biznes" padnie, podobnie jak profil c贸rki.
I to wszystko w Ameryce? Patrz gdyby mi si臋 zepsu艂 telefon, to go oddam do naprawy na gwarancji,
(cho膰 zosta艂o mu jeszcze z miesi膮c, czy dwa i czas si臋 rozejrze膰 za czym艣 nowszym) i wyci膮gn臋 na czas naprawy z szuflady jaki艣 stary, a jest z czego wybiera膰, albo p贸jd臋 do sklepu obok i kupi臋 co艣 co mi si臋 spodoba, za rozs膮dn膮 cen臋.

A ile u Ciebie w Jackowie kosztuje Nexus 4, z podatkiem stanowym, bez umowy?

[...]

Ja te偶 si臋 dziwi臋, mam obok sklep z ajfonami i nie mam tam ani funkcjonalnych _dla_mnie_ telefon贸w, ani rozs膮dnych cen. To 偶e tobie pasuje, nie znaczy 偶e pasuje wszystkim. Tak si臋 z艂o偶y艂o, 偶e ajfon
sta艂 si臋 dla wielu pierwszym telefonem, nie tylko do dzwonienia. Ja rozumiem 偶e jako pierwszy bardziej zaawansowany telefon iP4 robi wra偶enie, sam go te 2 lata temu ogl膮da艂em zastanawiaj膮c si臋 czy mo偶e warto. Jak dla mnie nie.
Tyle 偶e u偶ywa艂em ju偶 wcze艣niej r贸偶nego podobnego funkcjonalnie sprz臋tu. Ten sprz臋t nie ma dla mnie jakich艣 specjalnych zalet, a lista upierdliwo艣ci jest zdecydowanie przyd艂uga.

Zauwa偶 偶e wielu z tutaj pisz膮cych, u偶ywa艂o latami r贸偶nych system贸w mobilnych,
na sprz臋cie r贸偶nych producent贸w, wyrobili sobie zestaw oczekiwa艅 kt贸re nowy telefon ma spe艂ni膰, 偶eby by艂o warto go kupi膰. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-11-06 17:39:29
Autor: Pszemol
"kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> wrote in message news:k7b7j5$m18$1usenet.news.interia.pl...
Jakich baboli? W kt贸rym Androidzie?

A bo to zawsze masz wyb贸r systemu? SGSII te偶 ze starym sprzedaj膮.

W starym Desire, z nieaktualizowanym systemem?

A sk膮d wiesz, 偶e ma nieaktualizowane? Mo偶e aktualizowa艂?

Z u偶yszkodnikiem, kt贸ry nie ogarnia ustawie艅 systemu,
aktualizacji itp.

A dlaczego mia艂by "ogarnia膰"? Komputery, elektronika i technika
to nie jego dzia艂ka - on ma prywatn膮 firm臋 budowlan膮 - wie jak
naprawia膰 dachy czy budowa膰 艣ciany. Ze smartfon贸w nie musi
mie膰 chyba doktroratu, co?

Kt贸ry nie umia艂 wybra膰 telefonu dopasowanego do w艂asnych potrzeb?

Mo偶e opiera艂 si臋 na nieuczciwych reklamach i fa艂szywych por贸wnaniach?
Mo偶e skusi艂 si臋 na gniazdko karty SD i nie widzia艂 偶e mimo posiadania
go nie ma miejsca na aplikacje? :-) Takich rzeczy w reklamach TV nie ma :-)

Kupi艂 starego htc, bo zobaczy艂 u Ciebie nowego ajfona?
Pomyli艂o mu si臋 to htc z ajfonem podczas zakupu, bo by艂o zbyt podobne?

Kupi艂 sobie smartfona bo zobaczy艂 u mnie fajnego smartfona
a jego operator nie mia艂 wtedy iPhone, wi臋c wybra艂 HTC Desire?

Mo偶emy tak zgadywa膰 do woli, ale co to zmienia w temacie 偶e
Android to szajs w kt贸rym nawet powi臋kszy膰 czcionki w e-mailach
si臋 nie da ani backupu zrobi膰 bez rootowania?

I od 2 lat jest to jedyny jego telefon do "biznesu" i fb dla c贸rki?
I jak mu si臋 zepsuje to "biznes" padnie, podobnie jak profil c贸rki.

A wed艂ug Ciebie powinien mie膰 kilka smartfon贸w?
Ty te偶 kupujesz kilka? No popatrz... nie wiedzie艂em 偶e nie mo偶na ufa膰
HTC i trzeba mie膰 smarfona w zapasie :-)))

I to wszystko w Ameryce?

Co艣 Ci nie pasuje? S膮dzisz 偶e tu studolar贸wki le偶膮 na chodniach?

[...]

A wpad艂e艣 na pomys艂, 偶e w sieciach innych ni偶 GSM nie jest to takie
艂atwe jak prze艂o偶enie karty SIM? Bo on ma telefon w US Cellular i taka
operacja to kontakt z infolini膮 w godzinach ich pracy i zabawa z dyktowaniem
im przez telefon numer贸w seryjnych telefonu zapasowego. On jak s膮dz臋
chcia艂by tego unikn膮膰 - przynajmniej ja bym tego chcia艂...
No ale Ty oczywi艣cie s膮dzisz wszystkich na podstawie swojego skromnego
za艣ciankowego do艣wiadczenia z telefonami GSM bo innych na oczy nie
widzia艂e艣 i nie mie艣ci Ci si臋 to w mak贸wce 偶e nie musi by膰 SIMa, prawda?

A ile u Ciebie w Jackowie kosztuje Nexus 4, z podatkiem stanowym, bez umowy?

Co to znaczy "u mnie na Jackowie"? Nie mieszkam na Jackowie jak by co.
Co do pytania, nie mam poj臋cia ile co kosztuje, nie handluj臋 telefonami.
I co to ma do rzeczy w omawianym temacie?

[...]
:-)

Ja te偶 si臋 dziwi臋, mam obok sklep z ajfonami i nie mam tam ani
funkcjonalnych _dla_mnie_ telefon贸w, ani rozs膮dnych cen.

To naprawd臋 nie moja wina 偶e jeste艣 dziad.
Popro艣 szefa o podwy偶k臋 mo偶e, co?

To 偶e tobie pasuje, nie znaczy 偶e pasuje wszystkim.

Nikogo do niczego nie zmuszam. Polecam co lubi臋 i sprawdzi艂o si臋 u mnie.
Kto艣 wys艂ucha, przeanalizuje i podejmie swoj膮 decyzj臋. Nie widz臋 tu nic
dziwnego. Nigdy nie radzi艂e艣 nikomu niczego bo czu艂e艣 presj臋 tego, 偶e
komu艣 mo偶e si臋 to Twoje nie spodoba膰? Dziwna logika... Przymusu nie ma.

[...]

No fajn膮 teoryjk臋 sobie zrobi艂e艣 ale pud艂o, iPhone nie jest moim pierwszym
smartfonem. Mia艂em wcze艣niej Samsunga z Windows Mobile/Phone 6.5.

Tyle 偶e u偶ywa艂em ju偶 wcze艣niej r贸偶nego podobnego funkcjonalnie sprz臋tu.
Ten sprz臋t nie ma dla mnie jakich艣 specjalnych zalet, a lista upierdliwo艣ci
jest zdecydowanie przyd艂uga.

Nikt Ci nie ka偶e go zachwala膰 - skoro Tobie nie pasuje nie kupuj :-)
Nie rozumiem o co Ci chodzi - o co gard艂ujesz w tym momencie?

Zauwa偶 偶e wielu z tutaj pisz膮cych, u偶ywa艂o latami r贸偶nych system贸w mobilnych,
na sprz臋cie r贸偶nych producent贸w, wyrobili sobie zestaw oczekiwa艅 kt贸re nowy
telefon ma spe艂ni膰, 偶eby by艂o warto go kupi膰.

I tacy jak s膮dz臋 nie pytaj膮 o rad臋 o to co kupi膰 - ja swoje rady adresuj臋 do innych grupowicz贸w.

Data: 2012-11-07 11:58:51
Autor: kakmar
[Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatar贸w facebooka
Dnia 06.11.2012 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisa艂/a:
"kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> wrote in message news:k7b7j5$m18$1usenet.news.interia.pl...
Jakich baboli? W kt贸rym Androidzie?

A bo to zawsze masz wyb贸r systemu? SGSII te偶 ze starym sprzedaj膮.

I co z tego? Nie ma innego do wyboru? Nie ma aktualizacji?

W starym Desire, z nieaktualizowanym systemem?

A sk膮d wiesz, 偶e ma nieaktualizowane? Mo偶e aktualizowa艂?

Wiesz to napisz, ja nie wiem.

[...]

Ka偶dego narz臋dzia kt贸rego chce si臋 z sensem u偶ywa膰, trzeba si臋 nauczy膰.
Nie ma wyj膮tk贸w. Jak kto艣 jest odporny na wiedz臋 to ma ci臋偶ko.
[...]

jw.

Kupi艂 sobie smartfona bo zobaczy艂 u mnie fajnego smartfona
a jego operator nie mia艂 wtedy iPhone, wi臋c wybra艂 HTC Desire?

Patrz jak p贸jd臋 do sklepu po bu艂ki i akurat nie ma, to nie wracam z bu艂k膮 tart膮, bo taka jest. Dziwne nie?

Mo偶emy tak zgadywa膰 do woli, ale co to zmienia w temacie 偶e
Android to szajs w kt贸rym nawet powi臋kszy膰 czcionki w e-mailach
si臋 nie da ani backupu zrobi膰 bez rootowania?

To pewnie te偶 wyda Ci si臋 dziwne, ale w 偶adnym urz膮dzeniu z androidem
kt贸re mam pod r臋k膮 nie zauwa偶y艂em takich problem贸w.

Jeszcze do do tego rootowania, kt贸rym si臋 tak bardzo ekscytujesz.
To zwyczajne uzyskanie dost臋pu do konta administratora, nie ma w tym 偶adnych cud贸w. Takie konto czasem jest potrzebne, u艂atwia dostosowanie systemu do w艂asnych wymaga艅, zamiast dostosowywa膰 si臋 do tego co sobie wymy艣li艂 producent.

A wed艂ug Ciebie powinien mie膰 kilka smartfon贸w?
Ty te偶 kupujesz kilka? No popatrz... nie wiedzie艂em 偶e nie mo偶na ufa膰
HTC i trzeba mie膰 smarfona w zapasie :-)))

A co w tym dziwnego 偶e mam kilka ze starych telefon贸w, kt贸rych wcze艣niej u偶ywa艂em. W firmie te偶 takie le偶膮 i czasem si臋 przydaj膮.

Co艣 Ci nie pasuje? S膮dzisz 偶e tu studolar贸wki le偶膮 na chodniach?

Nawet je艣li nie le偶膮, to kupienie nowego telefonu, nie jest chyba bardziej
znacz膮cym wydatkiem ni偶 tu w PL. Zw艂aszcza gdy ten stary nie spe艂nia oczekiwa艅 i ma ju偶 2 lata.

[...]

Ech, 偶enada, tu w tym za艣cianku, jako pierwsza by艂a i ci膮gle dzia艂a (przynajmniej jeszcze niedawno dzia艂a) NMT450, dzia艂a te偶 sie膰 CDMA2000,
lokalnie. Telefony CDMA obs艂uguj膮 SIM, chyba 偶e operator jest z tych sprytnych i sobie nie 偶yczy. Nie wiedzia艂e艣? Zreszt膮 sam takiego operatora wybra艂, nie mia艂 wyboru? Znowu si臋 pomyli艂?

[...]

Zapyta艂em bo jestem ciekawy.

Ja te偶 si臋 dziwi臋, mam obok sklep z ajfonami i nie mam tam ani
funkcjonalnych _dla_mnie_ telefon贸w, ani rozs膮dnych cen.

To naprawd臋 nie moja wina 偶e jeste艣 dziad.
Popro艣 szefa o podwy偶k臋 mo偶e, co?

Ale czemu mia艂bym kupi膰 gorszy telefon i zap艂aci膰 wi臋cej?

[...]

Owszem, nie ma nic dziwnego w pytaniu i dzieleniu si臋 do艣wiadczeniami.
Tyle 偶e aby da膰 komu艣 szans臋 lepiej wybra膰, trzeba si臋 skupi膰 na tym czego
nie znajdzie w reklamie i u sprzedawcy, czyli wadach i upierdliwo艣ciach danego rozwi膮zania. Ty masz starego ajfona z nieaktualnym systemem, wykastrowanym nawet z funkcji kolejnego modelu, kt贸ry te偶 ju偶 jest stary.
W dodatku reklamujesz przewagi swojego ajfona na pl.grupie nad telefonem jeszcze starszym od twojego, kt贸ry znasz z opowie艣ci kolegi budowla艅ca, co to nie zna si臋 i nie chce si臋 zapozna膰 z systemem kt贸rego u偶ywa. Proste
rozwi膮zania nie dzia艂aj膮, bo nie, albo nie w Ameryce.
To jak膮 warto艣膰 maj膮 takie rady?

No fajn膮 teoryjk臋 sobie zrobi艂e艣 ale pud艂o, iPhone nie jest moim pierwszym
smartfonem. Mia艂em wcze艣niej Samsunga z Windows Mobile/Phone 6.5.

I co masz do powiedzenia po por贸wnaniu, jednego do drugiego?

Nikt Ci nie ka偶e go zachwala膰 - skoro Tobie nie pasuje nie kupuj :-)
Nie rozumiem o co Ci chodzi - o co gard艂ujesz w tym momencie?

Nudz臋 si臋 a usenet zdycha. No poza trolami, jak te wygin膮 nic nie zostanie.

I tacy jak s膮dz臋 nie pytaj膮 o rad臋 o to co kupi膰 - ja swoje rady adresuj臋 do innych grupowicz贸w.
Pytaj膮 wszyscy kt贸rzy nie znale藕li wystarczaj膮cej odpowiedzi szukaj膮c gdzie indziej. Ty zwykle traktujesz to jako pretekst do snucia dziwnych opowie艣ci o swoim ajfonie.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-11-07 15:57:48
Autor: Pszemol
[...]

Fajowe por贸wnanie... Naprawd臋 uwa偶asz 偶e tak ludzie podchodz膮 do wyboru
operatora i smartfona wybieraj膮c abonament z kontraktem na dwa lata jak Ty
przy zakupie bu艂ek?

[...]

Czy mowisz mi ze mozesz zmienic rozmiar czcionki w e-mailach czy 偶e m艂ody
szczyl jeste艣 jeszcze i nie masz problem贸w z oczami? :)

A jak zrobisz backup calego telefonu?

[...]

Nikt nie m贸wi 偶e to s膮 jakie艣 cuda i podobnie mo偶na si臋 bawi膰 z iPhone
(jailbreak), ale jaki procent u偶ytkownik贸w to robi? 1%? mo偶e mniej?

[...]

No ale dlaczego z mojego powodu mia艂by to robi膰 wczesniej niz sam do tej
zmiany dojrzeje?

[...]

Nie, mia艂 wyb贸r i wa偶niesze by艂o dla niego ile p艂aci za codzienne setki
minut rozmow niz to jak膮 oferuja sluchawk臋.

[...]

To nie wyskakuj tutaj z u was na jackowie...

[...]

Lepszy, nie gorszy.

[...]

Nic inego nie robi臋.

[...]

Jak kto艣 umie czytac to wie o jakim telefonie mowa.

No fajn膮 teoryjk臋 sobie zrobi艂e艣 ale pud艂o, iPhone nie jest moim pierwszym
smartfonem. Mia艂em wcze艣niej Samsunga z Windows Mobile/Phone 6.5.

I co masz do powiedzenia po por贸wnaniu, jednego do drugiego?

Applowski iPhone jest lepszy pod KAZDYM jednym wzgl臋dem jaki mi przychodzi
do g艂owy! Jest jak niebo a ziemia.

Data: 2012-11-08 13:45:22
Autor: kakmar
[Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatar贸w facebooka
Dnia 07.11.2012 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisa艂/a:

Fajowe por贸wnanie... Naprawd臋 uwa偶asz 偶e tak ludzie podchodz膮 do wyboru
operatora i smartfona wybieraj膮c abonament z kontraktem na dwa lata jak Ty
przy zakupie bu艂ek?

Wychodzi na to 偶e tw贸j kolega zbyt ma艂o uwagi po艣wi臋ci艂 na to z czym wyjdzie od operatora z dwuletnim kontraktem.

Czy mowisz mi ze mozesz zmienic rozmiar czcionki w e-mailach czy 偶e m艂ody
szczyl jeste艣 jeszcze i nie masz problem贸w z oczami? :)

Ech, doczytaj, to nie boli, we wszystkich programach pocztowych, kt贸rych u偶ywam mog臋 zmieni膰. W tych 2 z systemu i gapps te偶, cho膰 ilo艣膰 opcji jest
do艣膰 skromna w por贸wnaniu z innymi gdzie mo偶na poustawia膰 chyba we wszystkich mo偶liwych miejscach.

A jak zrobisz backup calego telefonu?

Doczytaj, jak na razie nie da si臋 tylko sprz臋tu skopiowa膰, ale Chi艅czycy ca艂y czas nad tym pracuj膮.
Je艣li za艣 chodzi o system, programy, dane, to szybko i wygodnie, razem lub osobno, samym telefonem (na kart臋 pami臋ci), z komputera po kablu, lub do "chmury" (nie tylko tej od Google). Tylko w tym ostatnim przypadku chyba nie da si臋 samego systemu skopiowa膰, tylko apki i dane.

Nikt nie m贸wi 偶e to s膮 jakie艣 cuda i podobnie mo偶na si臋 bawi膰 z iPhone
(jailbreak), ale jaki procent u偶ytkownik贸w to robi? 1%? mo偶e mniej?

Nie wiem, ci niezadowoleni z zawarto艣ci pude艂ka, maj膮cy jakie艣 wymagania,
ci kt贸rym si臋 nudzi papka z TV i bezmy艣lne "konsumowanie tre艣ci"?

No ale dlaczego z mojego powodu mia艂by to robi膰 wczesniej niz sam do tej
zmiany dojrzeje?

A mo偶e nie jest a偶 tak bardzo niezadowolony? Mo偶e wie ju偶 偶e 艂atwo to zamieni膰 siekierk臋 na kijek. Je艣li nie jest zupe艂nie wymy艣lony, to wie 偶e kupuj膮c narz臋dzia do pracy trzeba si臋 chwil臋 zastanowi膰 偶eby wybra膰 to odpowiednie, za cen臋 kt贸ra pozwoli na nim zarobi膰.

Nie, mia艂 wyb贸r i wa偶niesze by艂o dla niego ile p艂aci za codzienne setki
minut rozmow niz to jak膮 oferuja sluchawk臋.

No z jakiego艣 powodu operator chcia艂 mu sprzeda膰 ten telefon w "dobrej"
cenie.

Ka偶da inwestycja, nawet zakup bu艂ek wi膮偶e si臋 z jakim艣 kosztem alternatywnym. 艢wiadomy wyb贸r w przypadku zakupu, promuje lepsze produkty.
Wystarczy kr贸cej ogl膮da膰 reklamy i chwil臋 si臋 zastanowi膰.

Applowski iPhone jest lepszy pod KAZDYM jednym wzgl臋dem jaki mi przychodzi
do g艂owy! Jest jak niebo a ziemia.

Napisz konkretnie, z przypadkami u偶ycia, zastan贸w si臋 czy nie znajdziesz 偶adnego aspektu w kt贸rym WM6.5 by艂o lepiej zrobione, a w iOS mo偶na by to poprawi膰/zmieni膰.
Mo偶e wyjdzie ciekawa dyskusja, zamiast zwyk艂ego trolowania.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-11-08 17:31:11
Autor: Pszemol
[...]

Nie potrafie przypomniec sobie jakiejkolwiek funkcji ktora bylaby lepiej
zrobiona w tamtym samsungu niz w moim iphone. Nawet IE nie radzi艂 sobie
dobrze z renderowaniem www. To co mi utkwi艂o w pami臋ci to ci膮g艂e ogl膮danie
kr臋c膮cego si臋 kolorowego k贸艂eczka - na wszystko tam si臋 czeka艂o i czeka艂o,
to by艂 procek 266MHz wiec nie ma co sie dziwic. Trudno robic porownanie bo
to by艂a s艂uchawka wczesniejszej generacji... nieporownywalnie gorsza i
powolniejsza ni偶 m贸j iPhone.

Data: 2012-11-06 20:05:31
Autor: Tomek
[Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatar贸w facebooka

U偶ytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisa艂:

Zauwa偶 偶e wielu z tutaj pisz膮cych, u偶ywa艂o latami r贸偶nych system贸w mobilnych,
na sprz臋cie r贸偶nych producent贸w, wyrobili sobie zestaw oczekiwa艅 kt贸re nowy
telefon ma spe艂ni膰, 偶eby by艂o warto go kupi膰.

Chyba nie oczekujesz od tego iDioty, 偶e cokolwiek do niego dotrze i przyzna Ci racj臋. Jeste艣 kolejnym sfrustrowanym apple hejterem. In偶ynier Doktor zawsze trafnie stawia diagnoz臋. A najlepiej jak nie widzi i nie dotyka pacjenta.

Data: 2012-11-06 17:40:10
Autor: Pszemol
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote in message news:k7bn2m$7jq$1node1.news.atman.pl...
[...]

A to wszystko chodzi o przyznanie Wam racji?
No to si臋 dowiedzia艂em... Prosz臋 bardzo: Tomu艣, masz racj臋 ! :-))))

Data: 2012-11-06 20:22:36
Autor: PlaMa
W dniu 2012-11-03 22:41, Pszemol pisze:

Sajgon normalnie
jaki burdel w tym Androidzie.
A ostatnio nawet wirusy i malware si臋 pojawia jak grzyby po deszczu....

iiiii ju偶 po moim w膮tku :/

Data: 2012-11-06 17:41:04
Autor: Pszemol
[Android] Sony Xperia Sola, ICS i brak synchronizacji avatar贸w facebooka
"PlaMa" <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl> wrote in message news:k7bo1s$uke$1news.task.gda.pl...
iiiii ju偶 po moim w膮tku :/

Zaniedba艂e艣 go za d艂ugo - trzeba by艂o sobie go pilnowa膰
i bra膰 udzia艂 w dyskusji :-P Zostawi艂e艣 od艂ogiem i rozdrapali艣my :-))

Data: 2012-11-03 22:21:36
Autor: PlaMa
[Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatar贸w facebooka
W dniu 2012-11-03 20:01, Jacek Midura pisze:

A samo "Usun膮膰 konto FB"? :)

rozwiaze problem synchronizacji kontaktow z fb ale nie problem braku avatarow w ogole ;)

[Android] Sony Xperia Sola, ICS i brak sy nchronizacji avatar贸w facebooka