Sony Xperia Z i słuchawki

Data: 2013-05-09 20:15:21
Autor: K
Sony Xperia Z i słuchawki
W dniu 09-05-2013 20:02, Jacek pisze:
Zamókł mi ostatnio ten wodoodporny podobno telefon.
Wydaje mi się, że wcześniej przy podłączaniu słuchawek pojawiała się na
ekranie ikona, że są podłączone, a teraz się nie pojawia. Słuchawki
działają normalnie.
Czy tylko mi się wydaje, czy coś się popsuło?
Te same słuchawki włączone do HTC powodują wyświetlenie na ekranie ikony
słuchawek.
Jacek

zamokl, czy wydaje ci sie ze zamokl i polaczyles to z wydaje mi sie ze pokazywala sie ikona sluchawek? napewno taka ikona nie pokazuje sie w xperia neo v, active i J.

Data: 2013-05-10 05:15:07
Autor: Jacek
Sony Xperia Z i słuchawki
W dniu 2013-05-09 20:15, K pisze:

zamokl, czy wydaje ci sie ze zamokl i polaczyles to z wydaje mi sie ze
pokazywala sie ikona sluchawek? napewno taka ikona nie pokazuje sie w
xperia neo v, active i J.
Jazda na rowerze w deszczu, a słuchawki były włączone, czyli gniazdo miało otwartą zaślepkę. Telefon był w plecaku, a plecak przemókł.
Swoją drogą ciekaw jestem, czy ta wodoszczelność dotyczy gniazda z zamkniętą zaślepką, czy otwarte też nie puszcza wody do środka?
Jacek

Data: 2013-05-10 07:49:48
Autor: K
Sony Xperia Z i słuchawki
W dniu 10-05-2013 05:15, Jacek pisze:
W dniu 2013-05-09 20:15, K pisze:

[...]

skoro jest zaslepka, to glownie przeciw wodzie i kurzowi.

Data: 2013-05-10 09:55:54
Autor: Tomek
Sony Xperia Z i słuchawki
Użytkownik "Jacek"  napisaÅ‚:

Swoją drogą ciekaw jestem, czy ta wodoszczelność dotyczy gniazda z zamkniętą zaślepką, czy otwarte też nie puszcza wody do środka?

Czy pływanie na basenie bez czepka kąpielowego chroni włosy przed zamoczeniem?

Data: 2013-05-10 23:19:24
Autor: Marek
Sony Xperia Z i słuchawki
On Fri, 10 May 2013 05:15:07 +0200, Jacek <spaammmm@o2.pl> wrote:
Swoją drogą ciekaw jestem, czy ta wodoszczelność dotyczy gniazda z zamkniętą zaślepką, czy otwarte też nie puszcza wody do środka?

Widać, że nie przeczytałeś instrukcji użytkownika :), na pierwszej stronie jest opisane jakie warunki nalezy spełnić aby urządzenie spełniało ocenę IP (Ingress Protection). Te warunki to wszystkie klapki zamknięte.

--
Marek

Sony Xperia Z i słuchawki