Sony bravia 37 czy 32 proszę o poradę

Data: 2010-09-09 08:29:39
Autor: pawell32
Sony bravia 37 czy 32 proszę o poradę
W dniu 2010-09-09 07:29, P. Gawryjołek pisze:
Witam, zamierzam wymienić stary kineskop na coś takiego jak w temacie. nie
ukrywam, ze kryterium jest także cena. 37 ma matryce 50Hz zaś 32 100 Hz (oba
full HD cenowo podobne). Zawsze tych kilkanaście cali więcej ta chyba
fajniej choć pomieszczenie nie za duże.Obawiam się tylko czy przy matrycy
50Hz nie będą zostawały zauważalne ślady przy szybkich ruchach na obrazie.
Żródłem sygnału ma być satelita z ferdkiem FX6600. W przyszłości pewnie
jakiś HD. Proszę fachowców o radę żeby nie dać d..

bierz 37 cali. różnicy nie zauważysz.
ja mam też 50Hz i jestem b. zadowolony

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-09 08:46:51
Autor: P. Gawryjołek

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:i69usj$qgr$1news.onet.pl...
[...]

Oglądałem w sklepie i chyba też nie widziałem ale gośc mi troche naopowiadał więc trochę zgłupiałem

pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-09 09:51:26
Autor: pawell32
W dniu 2010-09-09 08:46, P. Gawryjołek pisze:
Oglądałem w sklepie i chyba też nie widziałem ale gośc mi troche naopowiadał
więc trochę zgłupiałem

a na starym ferdku to już na pewno nie zobaczysz ;-)
jak zależy Ci na cenie, to nie przejmuj się tym co powiedział
sprzedawca

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-09 10:58:57
Autor: P. Gawryjołek

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:i6a3lu$6ir$1news.onet.pl...
[...]

Jeszcze jedno pytanko: czy dużo zyskam przez połączenie zwykłego SD przez component-video zamiast SCART ?
Pozdrawiam
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-09 11:10:20
Autor: boxfish
Sony bravia 37 czy 32 proszďż˝ o poradďż˝
W dniu 2010-09-09 10:58, P. Gawryjo�ek pisze:

Jeszcze jedno pytanko: czy du�o zyskam przez po��czenie zwyk�ego SD przez
component-video zamiast SCART ?

Trudno powiedzieć, w telewizorach HD (czy HD Ready) w zasadzie oceniać jakość obrazu można po tym jak wygląda przesyłany po HDMI z odpowiedniego źródła. Pewnie i jedno i drugi połączenie spowoduje że zapragniesz natychmiast zakupić tuner HD z HDMI. moje doświadczenie mówi że obraz SD wygląda o niebo lepiej przez HDMi niż przez component czy RGB-Scart

Data: 2010-09-09 12:33:44
Autor: pawell32
W dniu 2010-09-09 11:10, boxfish pisze:
[...]

to nie jest wykładnia.
zaleĹźy od dekodera i tv. ww dekoder posiada wy component,
ale nie pamiętam już jaka była różnica, poza tym o ile pamięta
component prawidłowo w tym dekoderze działa tylko na sofcie
oryginalnym, z octagenem był problem. może już nie.
w każdym bądź razie jeżeli jest to warto przez nie podłączyć.
co do tv różnie to wygląda, na niektórych jest większa lub mniejsza różnica w obrazie - przy tym samym box`ie.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-09 14:29:24
Autor: boxfish
W dniu 2010-09-09 12:33, pawell32 pisze:
[...]

róşnica w obrazie - przy tym samym box`ie.

Ok zapomniałem dodać że jest tak w przypadku transmisji cyfrowej, pomijając urządzenia "skopane" HDMI będzie lepszym transportem

Data: 2010-09-09 16:47:06
Autor: konieczko
W dniu 2010-09-09 10:58, P. Gawryjołek pisze:
[...]

Wez poprawke na rachunki za prad x2

Data: 2010-09-09 19:25:44
Autor: pawell32
W dniu 09.09.2010 16:47, konieczko pisze:

Wez poprawke na rachunki za prad x2

nie bardzo rozumiem do czego to odnosisz

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-09 18:44:46
Autor: konieczko
W dniu 2010-09-09 19:25, pawell32 pisze:
W dniu 09.09.2010 16:47, konieczko pisze:

Wez poprawke na rachunki za prad x2

nie bardzo rozumiem do czego to odnosisz

Do tego baranie ze belejaki LCD ma2 razy wiekszy pobor pradu niz banka.

Data: 2010-09-09 19:54:36
Autor: pawell32
W dniu 09.09.2010 18:44, konieczko pisze:

nie bardzo rozumiem do czego to odnosisz
Do tego baranie ze belejaki LCD ma2 razy wiekszy pobor pradu niz banka.

po pierwsze baranem sam jesteś.
po drugie jesteś mocno niedouczony
po trzecie PLONK

Data: 2010-09-09 19:34:48
Autor: konieczko
W dniu 2010-09-09 19:54, pawell32 pisze:
[...]

Przyglup douczony TVNem

Data: 2010-09-09 20:15:27
Autor: Cavallino
Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości news:i6b2to$106$1news.onet.pl...
W dniu 2010-09-09 19:25, pawell32 pisze:
W dniu 09.09.2010 16:47, konieczko pisze:

Wez poprawke na rachunki za prad x2

nie bardzo rozumiem do czego to odnosisz

Do tego baranie

PLONK

Sony bravia 37 czy 32 proszę o poradę