Sonyericsson kopiowanie kontaktow z sima

Data: 2011-10-31 11:01:08
Autor: Seba101
Sonyericsson kopiowanie kontaktow z sima
W dniu 2011-10-30 14:21, fenek pisze:
Da się powstrzymać telefony tej marki przed przymusowym kopiowaniem
kontaktów z karty Sim, którą się właśnie umieściło? Przecież to
rozwiązanie jest wkurzające, chcę np skorzystać na chwilę z czyjegoś
telefonu, traf chciał że ma aparat tej badziewnej firmy i już ma
wszystkie moje kontakty, nie ma opcji anuluj. To chore przecież.

Przecież się pyta czy skopiować czy nie, no to odpowiadasz że nie i po kłopocie.

--
Seba101

Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz, po czym zaklął szpetnie.

Data: 2011-10-31 12:02:06
Autor: fenek

Użytkownik "Seba101" <jakis@adres.gdzies> napisał w wiadomości news:j8lrks$qnq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dziwne, bo w sonycheriksonach które miałem w łapie nie było takiego pytania, tylko bach, po włożeniu karty i odpaleniu sam se zasysa i ma w dupie użytkownika, czy mu się to podoba czy nie.

Data: 2011-10-31 13:02:35
Autor: Bydlę
On 2011-10-31 11:02:06 +0000, "fenek" <qwerty@ui.op.as> said:

[...]

A to nie jest tak, że w telefonie użytkownik włączył tę opcję?
A ty jej nie wyłączyłeś przed zmianą karty?

--
Bydlę

Sonyericsson kopiowanie kontaktow z sima