Sooobi stracił dziewictwo ;-)

Data: 2009-06-23 00:14:42
Autor: Leszczur
Sooobi stracił dziewictwo ;-)
Za forum e-basketu:

Buła napisał: "ja widze zmiane w jakości gry denver po obu stronach
parkietu, jak ty nie widzisz to trudno. nie ma co rzucać cyferkami"

Na co nasz grupowy romantyk oceniający do niedawna wszystko na visus
odparł:
"tylko wiesz twoje ocenianie denver "na oko - widzialem, wiec wiem jak
jest" jest ocena subiektywna i niekoniecznie musi pokrywac sie z
prawda."

Nie wiem jak Wy, ale ja sie powaznie wzruszyłem. Tak oto padł ostatni
bastion romantyzmu i prsk zakonczyła proces wchodzenia w okres
pozytywizmu :-)))

Dzieło zostało dokonane - przechodze na emeryturę.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-23 05:16:17
Autor: sooobi
Sooobi stracił dziewictwo ;-)
On 23 Cze, 09:14, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
[...]

Czyli do kiedy? Napisz mi kiedy?

Nie wiem jak Wy, ale ja sie powaznie wzruszyłem. Tak oto padł ostatni
bastion romantyzmu i prsk zakonczyła proces wchodzenia w okres
pozytywizmu :-)))

Sluchaj ze Ty uwazasz mnie za romantyka to uwazaj. Wiesz ze jestem
daleki od oceniania tylko na podstawie oka mimo ze wielokrotnie tak
piszesz. Wiesz ze dla mnie najlepsza jest wypadowa tego co widzialem,
poparta statystykami, wiec nie rob ze mnie niewiadomo jakiego
romantyka. Tak jak neguje bule za post tak samo neguje trada.

pzdr

Data: 2009-06-23 05:39:37
Autor: L'e-szczur
Sooobi stracił dziewictwo ;-)
On 23 Cze, 14:16, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

> parkietu, jak ty nie widzisz to trudno. nie ma co rzucać cyferkami"

> Na co nasz grupowy romantyk oceniający do niedawna wszystko na visus

Najwidocznie do dzisiaj. :-)

> [...]

Sluchaj ze Ty uwazasz mnie za romantyka to uwazaj.
Wiesz ze jestem daleki od oceniania tylko na podstawie oka mimo ze wielokrotnie tak

Zaryzykuję, że ktoś zarzuci mi tworzenie paradoksu, ale oceniam Cię
jako romantyka na podstawie tego co widzę ;-)

Wiesz ze dla mnie najlepsza jest wypadowa tego co widzialem,
poparta statystykami, wiec nie rob ze mnie niewiadomo jakiego
romantyka.

No dobra - semiromantyk z okresowym turbodoładowaniem w czasie
pełni ;-)

Tak jak neguje bule za post tak samo neguje trada.

A czyli nie tylko romantyk, ale jeszcze negujący wszystko nihilista!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-23 15:03:24
Autor: wiLQ
Sooobi stracił dziewictwo ;-)
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Um, wydaje mi sie, ze podzial kto jest kim najlepiej ustalic w sytuacji
zupelnie innej tzn gdy to co widziales NIE jest poparte statystykami.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-23 12:18:20
Autor: Tomasz Radko
Sooobi stracił dziewictwo ;-)
Leszczur pisze:
[...]

Yup. Lata pracy u podstaw. Setki, tysiące postów. Wzruszenie odbiera mi głos... Łzy zalewają klawiaturę...

pzdr

TRad

Data: 2009-06-23 03:55:39
Autor: L'e-szczur
Sooobi stracił dziewictwo ;-)
On 23 Cze, 12:18, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]

> pozytywizmu :-)))

Yup. Lata pracy u podstaw. Setki, tysiące postów. Wzruszenie odbiera mi

I ewrybady śpiewają: You'll never walk alone.... :-)))

Dle chetnych na karaoke:
http://www.youtube.com/watch?v=ma3Nax8yyOE

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-23 13:55:24
Autor: wiLQ
Sooobi stracił dziewictwo ;-)
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> pozytywizmu :-)))

Yup. Lata pracy u podstaw. Setki, tysiące postów. Wzruszenie odbiera mi głos... Łzy zalewają klawiaturę...

Przedwczesna jest radosc Wasza, przeciez Bartek odpowie, ze ocenianie na
oko Buly jest do bani, ale jego to zawsze pokrywa sie z prawda ;-P

--
pzdr
wiLQ

Sooobi stracił dziewictwo ;-)