Sooobi stracił dziewictwo ;-)

Data: 2009-06-23 12:18:20
Autor: Tomasz Radko
Sooobi stracił dziewictwo ;-)
Leszczur pisze:
Za forum e-basketu:

Buła napisał: "ja widze zmiane w jakości gry denver po obu stronach
parkietu, jak ty nie widzisz to trudno. nie ma co rzucać cyferkami"

Na co nasz grupowy romantyk oceniający do niedawna wszystko na visus
odparł:
"tylko wiesz twoje ocenianie denver "na oko - widzialem, wiec wiem jak
jest" jest ocena subiektywna i niekoniecznie musi pokrywac sie z
prawda."

Nie wiem jak Wy, ale ja sie powaznie wzruszyłem. Tak oto padł ostatni
bastion romantyzmu i prsk zakonczyła proces wchodzenia w okres
pozytywizmu :-)))

Yup. Lata pracy u podstaw. Setki, tysiące postów. Wzruszenie odbiera mi głos... Łzy zalewają klawiaturę...

pzdr

TRad

Data: 2009-06-23 03:55:39
Autor: L'e-szczur
Sooobi stracił dziewictwo ;-)
On 23 Cze, 12:18, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]

> pozytywizmu :-)))

Yup. Lata pracy u podstaw. Setki, tysiące postów. Wzruszenie odbiera mi

I ewrybady śpiewają: You'll never walk alone.... :-)))

Dle chetnych na karaoke:
http://www.youtube.com/watch?v=ma3Nax8yyOE

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-23 13:55:24
Autor: wiLQ
Sooobi stracił dziewictwo ;-)
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> pozytywizmu :-)))

Yup. Lata pracy u podstaw. Setki, tysiące postów. Wzruszenie odbiera mi głos... Łzy zalewają klawiaturę...

Przedwczesna jest radosc Wasza, przeciez Bartek odpowie, ze ocenianie na
oko Buly jest do bani, ale jego to zawsze pokrywa sie z prawda ;-P

--
pzdr
wiLQ

Sooobi stracił dziewictwo ;-)