Sośnierz alarmuje: Bruksela buduje sobie płatną agenturę za 2 MILIARDY euro! [VIDEO]

Data: 2019-01-18 19:29:13
Autor: Lord Donald
Sośnierz alarmuje: Bruksela buduje sobie płatną agenturę za 2 MILIARDY euro! [VIDEO]
Sośnierz alarmuje: Bruksela buduje sobie płatną agenturę za 2 MILIARDY euro! [VIDEO]

W unioparlamencie przegłosowano projekt ,,Prawa i Wartości", który przewiduje potężny zastrzyk gotówki dla organizacji pozarządowych w krajach Europy. Sośnierz ujawnia, że chodzi o agenturę Unii Europejskiej.

https://nczas.com/2019/01/17/sosnierz-alarmuje-bruksela-buduje-sobie-platna-agenture-za-2-miliardy-euro-video/?fbclid=IwAR37oXxQxX1h3WS6-9-B1Kg86MxTtS8TFrJ4Anx4pdAisuMlK5VSlVuzl_I

Data: 2019-01-18 10:41:18
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 18 stycznia 2019 19:29:14 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Jeśli PiS nie będzie mógł położyć na tych funduszach łapy to tylko przyklasnąć. "Program ,,Prawa i Wartości"

"Program ,,Prawa i Wartości" służyć ma ochronie oraz propagowaniu praw i wartości zagwarantowanych w Traktatach UE, m. in. poprzez wspieranie organizacji społeczeństwa obywatelskiego, w celu utrzymania otwartych, demokratycznych i integracyjnych społeczeństw.

Program ten ma następujące trzy cele szczegółowe:
- propagowanie równości i praw (komponent ,,Równość i prawa"),
- propagowanie zaangażowania obywateli w życie demokratyczne Unii i udziału w nim (komponent ,,Zaangażowanie i udział obywateli")
- zwalczanie przemocy (komponent Daphne)."

--
Bruno

Data: 2019-01-18 15:44:47
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Program ten ma następujące trzy cele szczegółowe:
- dać większe wpływy swojakom
- "korygować" demokrację tam gdzie wygrali inaczej myślący niż - Kwestia, która najpierw musi zostać rozwiązana - bez niej bowiem nie jest możliwy żaden postęp - dotyczy ostatecznego zniesienia podziału Europy na państwa narodowe.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Manifest_z_Ventotene

Przeca "ż" i tak mają w chj forsy na nic nierobienie w PL.

2 mld z pewnością będą zwykłą łapówką. Urządzi się spędy
KODOskie, sypnie forsą jak Soros w usa i może się uda odsunąć
demokratycznie wybranych nadszyszkownikow na węgrzech i w PL:)

Kto wie, może i w innych zakątkach UE kiełkują zalążki opcji wywrotowych
i co gorsza jewrosceptycznych i anty łunijnych!
Jakie mikroKurwiny czy co!

Data: 2019-01-18 20:29:30
Autor: japanizer
On Saturday, January 19, 2019 at 8:44:49 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]

Kto wie, może i w innych zakątkach UE kiełkują zalążki opcji wywrotowych
i co gorsza jewrosceptycznych i anty łunijnych!

A wiadomo już pisowski trollu co dzieje się w tej sprawie, tzn. przytulenia przez Ziobrę na lewo 40 tys. euro z Unii?

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/partia-ziobry-wyludzila-pieniadze-z-unii/bkd109c

  Partia Ziobry wyłudziła pieniądze z Unii?

  Zły klimat zapanował wokół Solidarnej Polski - partii Zbigniewa Ziobry (46   l.). Według tygodnika ,,Newsweek", ugrupowanie za 40 tys. euro z unijnej kasy   sfinansowało konferencję na temat polityki klimatycznej. Tyle że zamiast niej   w podanym terminie i za unijne pieniądze odbył się partyjny kongres.

Ale co tam Unia, skoro pisiorom łatwiej wyłudzać kasę w krajowym parlamencie:

https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/587535,kancelaria-sejmu-tomasz-g-pis-solidarna-polska.html

  Były poseł PiS i Solidarnej Polski podejrzany o wyłudzenie fortuny z Sejmu.   Usłyszał już 6 zarzutów

  Były poseł PiS i Solidarnej Polski Tomasz G. usłyszał prokuratorskie zarzuty.   Śledczy z Poznania zarzucają mu m.in. wyłudzenie 400 tys. zł. z Kancelarii   Sejmu. Aj waj, nocnik, pisiont groszy Nowogrodzka nie wypłaci!

Data: 2019-01-19 16:42:26
Autor: andal

bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]

  Kancelarii Sejmu.

Aj waj, nocnik, pisiont groszy Nowogrodzka nie wypłaci!

*na POhybel POjebancu*

Data: 2019-01-19 15:32:46
Autor: japanizer
On Sunday, January 20, 2019 at 1:42:29 AM UTC+9, andal wrote:
> [...]

>   Sejmu. Usłyszał już 6 zarzutów
>   zarzuty.
>   Śledczy z Poznania zarzucają mu m.in. wyłudzenie 400 tys. zł. z

Lubicie kraść, złodzieje z PiS, prawda?

Data: 2019-01-19 16:30:32
Autor: Zenek Kapelinder
Sośnierz alarmuje: Bruksela buduje sobie płatną agenturę za 2 MILIARDY euro! [VIDEO]
Data: 2019-01-18 21:31:35
Autor: silvio balconetti
[...]

O tej agenturze i "Najwyzszym czasie" to roznie pisza:

https://tinyurl.com/ya5vtfgn

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????????????????????????????????????????????????????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała Rodzina Radia Maryja" (MM).

Data: 2019-01-18 23:12:52
Autor: andal

napisał:
[...]

wg tych praw dawanie dupy pederastom bedzie obowiazkowe

Data: 2019-01-21 18:02:19
Autor: Pisiorowy Escobar
andal <andal@andal.org> napisał(-a):

wg tych praw dawanie dupy pederastom bedzie obowiazkowe

nic nie mów doldowi i u2 że na razie nie jest
niech ich dymają :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-21 10:48:23
Autor: Pisiorowy Escobar
Sośnierz alarmuje: Bruksela buduje sobie płatną agenturę za 2 MILIARDY euro! [VIDEO]
lord dildo swoimi bzdurami zarobił dziś 6.60 zł
wspierajmy go !!!!

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Sośnierz alarmuje: Bruksela buduje sobie płatną agenturę za 2 MILIARDY euro! [VIDEO]