Sośnierz ujawnia na kogo zagłosują z wierzęta...

Data: 2020-10-11 01:34:13
Autor: Lorn
Sośnierz ujawnia na kogo zagłosują z wierzęta...
W dniu 10.10.2020 o 23:21, _Master_ pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=xl1esdpEMPE

Wiem że stare ale w narodzie trzeba pielęgnować WIEDZĘ o UE ;-)

  Mój kot jak widzi Jarusia, to syczy... Jak widzi kogoś od Korwina, to sra mi na podłogę... Muszę gasić Tv, by kota nie stresować.  :>

Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2020-10-11 18:01:06
Autor: u2
W dniu 11.10.2020 o 01:34, Porn pisze:
[...]

może lepiej zmień kota jak tobie ciągle robi

Sośnierz ujawnia na kogo zagłosują z wierzęta...