Soszow - Wisła = Gowno jakich malo

Data: 2010-01-18 08:39:32
Autor: pmolski
Soszow - Wisła = Gowno jakich malo
Witam,
czy ja moge poprosic o opis warunkow i tras w Soszowie dla osoby
malowymagajacej i lubiacej jazde po lesie w puchu i skret ciety na
snb.? Znajomi mnie ciagna ze soba w przyszly weekend + poniedzialek do
Wisly, nie wiem czy mam sie skusic.

Wlasnie wrocilem z Zielenca z kursu snb. (2 klasa) i w glowie mi skret
ciety i puchowy las :) :) :) . Pojezdze sobie w Wisle czy sobie
odpuscic? W Zielencu w weekend (poczatek ferii) pojawily sie kolejki
do wyciagow na 4-5 minut, przez caly tydzien bylo OK.
pozdr
Piotr

Soszow - Wisła = Gowno jakich malo