Soszow - Wisła = Gowno jakich malo

Data: 2010-01-18 20:47:14
Autor: Jacek
Soszow - Wisła = Gowno jakich malo

Użytkownik "Darek987" <drosniak@onet.eu_spam> napisał w wiadomości news:hivt03$53u$1news.onet.pl...
Witam

   Wlasnie przed chwila wrocilem z tego miejsca. Dziadostwo do potegi. Raz na 2/3 lata daje sie namowic na wyjazd w polskie gory. I za kazdym razem to samo. Namowili mnie teraz na Soszow

Soszow - owszem nowa kanapa dlugosci ok 500 metrow i szybkosc spiacego zolwia - moja ocena 2 ma 10
Trasa - totalny lód.

witam
w weekend bylem w Bielsku
nieznam terenow i wybralem na chybil trafil
padlo na Soszow
Pojechalem rano bo wiadomo ze pozniej to wszedzie tlok(pogodny mrozny dzien)
Pojezdzilem 2h bo tyle mialem czasu
Bylo super
Trasa krotka ale skoro nie bylo kolejki i jezdzilem na okraglo wiec nie przeszkadzalo bardzo
Byle bylo wiecej takich ludzi jak Ty i przenioslo sie za granice
Tutaj zrobi sie luzniej
Moim zdaniem trasa byla Ok
co prawda jezdzilem tylko jedna wzdluz wyciagu a sa chyba jakies inne warianty

pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-01-19 00:29:51
Autor: Funky
Soszow - Wisła = Gowno jakich malo
On 18 Sty, 20:47, "Jacek" <jac_ekNospa...@Nospaamprometeusze.pl>
wrote:
Użytkownik "Darek987" <drosn...@onet.eu_spam> napisał w wiadomościnews:hivt03$53u$1news.onet.pl...

> [...]

padlo na Soszow
Pojechalem rano bo wiadomo ze pozniej to wszedzie tlok(pogodny mrozny dzien)

Nie znasz terenów, więc wybrałeś Soszów i było git, ale jakbyś znał to
pewnie byś tam nie pojechał. Trafiłbyś pewnie na Stożek i też by było
super, bo tam zazwyczaj jest fajnie, a na Soszowie zazwyczaj nie.
Wielu moich znajomych, mieszkających zaledwie godzinę drogi od Wisły,
twierdzi że Soszów to gówno, no chyba że ktoś trafi na ... wyjątek
potwierdzający regułę. Tobie się udało.

Byle bylo wiecej takich ludzi jak Ty i przenioslo sie za granice
Tutaj zrobi sie luzniej

Wystarczy, że zrobią to ludzie, którzy jadą na ferie zimowe z rodziną,
bo nie widzę sensu, żeby płacić tyle kasy za to żeby sobie nie
pojeździć na nartach w beskidach. Wypady na weekend OK.
W zeszłym roku byłem z żoną w Saalbach-Hinterglemm i za 3500 zeta na
tydzień wszystkiego było aż za dużo. Bez żadnego biura turystycznego,
bez żadnego oszczędzania czy uszczerbku na komforcie.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-19 18:54:47
Autor: Darek987
[...]

to mnie cieszy ze w Polsce sa minimalisci,

minimalne wymagania co do trasy, ilosci tras
minimalne wymagania co do jakosci
minimalne wymagania co do płacy
Oby nie doszlo do sytuacji ze w Polsce zostanie tylko rzad , emeryci , rencisci i Ci na panstwowym. Ale beda mieli luz az hej, bo im wystarcza ten standard.

Moim zdaniem trasa byla Ok
co prawda jezdzilem tylko jedna wzdluz wyciagu a sa chyba jakies inne warianty

Hehe, tak jest jeszcze jedne wariant, od miesiaca nienasniezany.

Soszow - Wisła = Gowno jakich malo