Soszow - Wisła = Gowno jakich malo

Data: 2010-01-27 11:36:13
Autor: karamba
Soszow - Wisła = Gowno jakich malo

Szanowni ludzie, radze sobie odpuscic 3-5 wyjazdow do Polski, dolozyc
300-500 zl. i pojechac do Austrii

Dokładnie tak.Ok.10 lat temu dałem się namówić na Alpy i od tamtej
pory
co roku omijam "nasze góry" i grzeję na  Alpy.
Wróciłem 16.I. z Dolomitów, Canazei i okolice.Czy to drogo za 7dni?
720zł pobyt ze śniadaniami
800zł superskipas bez ograniczeń trasowo-czasowych, można też tańszy.
240zł dojazd na twarz, byliśmy w czworo jedno auto, 1300km, 12-14h i
na miejscu.
+ pasza na obiadokolacje zabrana z Polski, nie liczę bo w domu też
trzeba jeść :)
+browary, winko i prosciutto na miejscu
Wszystko max 1900zł
Wszystko na ten temat.
A trasy!! , miód.

Data: 2010-01-27 21:16:55
Autor: ADAM
Soszow - Wisła = Gowno jakich malo
Dokładnie tak.Ok.10 lat temu dałem się namówić na Alpy i od tamtej
pory
co roku omijam "nasze góry" i grzeję na  Alpy.

Przepraszam ale mnie irytuje takie gadanie. Poleciales w Alpy - super, tydzien polatales po ekstra stokach - super, ale co dalej? Sezon sie dla Ciebie skonczyl, czy jeszcze planujesz jeden wypad? 12-14 dni na stoku w sezonie jest dla Ciebie satysfakcjonujace, ze omijasz nasze gory z daleka?

pozdro
Adam

Data: 2010-01-28 05:08:29
Autor: karamba
On 27 Sty, 21:16, "ADAM" <a...@xxxfreebords.pl> wrote:
> [...]

sezonie jest dla Ciebie satysfakcjonujace, ze omijasz nasze gory z daleka?

Sezon zaczynam co roku ok.5.XII. wyjazd przed świętami z rodziną
(tydzień).Drugi zaraz po 2-3.I.z żoną. (tydzień).Trzeci wyjazd 10-cio
dniowy na początku marca z kumplami połączony z lotami na
paralotniach.Wszystko w Alpach.Terminy ze względu na niższe ceny.Mi
starczy tym bardziej, że mam też inne zainteresowania i hobby.
pozdrawiam

Data: 2010-01-28 14:16:51
Autor: ADAM
[...]

Super, jak cie stac na taka zabawe i wystarczaja Ci niecale 3 tyg na stoku to tylko pogratulowac.
Ja nie olewam polskich gor chocby z tego wzgledu, ze na stoczek 500m mam 3 min jazdy samochodem.

pozdro
Adam

Data: 2010-01-28 07:15:22
Autor: karamba
Soszow - Wisła = Gowno jakich malo
On 28 Sty, 14:16, "ADAM" <a...@xxxfreebords.pl> wrote:
***Sezon zaczynam co roku ok.5.XII. wyjazd przed wi tami z rodzin
(tydzie ).Drugi zaraz po 2-3.I.z on . (tydzie ).Trzeci wyjazd 10-cio
dniowy na pocz tku marca z kumplami po czony z lotami na
paralotniach.Wszystko w Alpach.Terminy ze wzgl du na ni sze ceny.Mi
starczy tym bardziej, e mam te inne zainteresowania i hobby.

[...]

No to szczęściarz z Ciebie, bo ja chłopak z nizin skazany na 450km w
nasze góry, które chętnie odwiedzam latem i jesienią na loty i
wspinaczkę.
pozdrawiam i życzę miłego szusowania na pustych i pięknie
przygotowanych trasach.

Data: 2010-01-28 16:58:48
Autor: ADAM

Użytkownik "karamba" <karamba63@tlen.pl> napisał w wiadomości news:0b4904dc-e2ed-44d0-9592-d13454ea9cd5z26g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Patrz kogo i jak cytujesz bo sie totalny metlik robi.

pozdro
Adam

Data: 2010-01-29 03:02:24
Autor: karamba
Soszow - Wisła = Gowno jakich malo

Patrz kogo i jak cytujesz bo sie totalny metlik robi.
pozdro
Adam

Dzięki Adamie za słuszną uwagę.
pozdrawiam