Sound Blster Audigi 2 - nagłe problemy w Win7

Data: 2010-11-05 12:37:33
Autor: OMSON
Sound Blster Audigi 2 - nagłe problemy w Win7
Marcin N pisze:

Co ten Creative zrobił takiego, że moja ulubiona karta dźwiękowa się zbiesiła? Próbuję walczyć z tym od tygodnia, ale nie mam żadnych pomysłów.

Nic nie zrobił. Popatrz w we właściwościach dźwięku przy nagrywaniu - wybierz właściwe urządzenie (może masz SPDiF lub HDMI z grafy jeszcze)?

Pzdr, OMSOn

Data: 2010-11-05 16:43:35
Autor: Marcin N

Użytkownik "OMSON" <omson@o-dwa.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ib0q4o$of6$2@news.lublin.pl...
Marcin N pisze:

[...]

Oczywiście wybierałem. Mam pojęcie o tych sprawach, jednak sytuacja mnie przerosła.
Za każdym razem, gdy wybiorę źródło nagrywania (dowolne), uzyskuję informację, że jest w użyciu przez inny program. Nie ma znaczenia, jakim programem próbuję nagrywać - nawet systemowy recorder nie działa.

Data: 2010-11-05 17:12:28
Autor: OMSON
Marcin N pisze:

[...]

Rozumiem. Ale to nadal coś po stronie systemu. Podaj jeszcze oznaczenie karty z PCB.

Pzdr, OMSON

Data: 2010-11-05 20:24:44
Autor: Marcin N

Użytkownik "OMSON" <omson@autograf.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ib1afp$j1m$1@news.onet.pl...
Marcin N pisze:

[...]

PCB? Co to? Karto to zwykły prawdziwy Audigi2, żaden tam Value, czy inna podróba.

Data: 2010-11-07 09:06:47
Autor: OMSON
Marcin N pisze:

PCB? Co to? Karto to zwykły prawdziwy Audigi2, żaden tam Value, czy inna podróba.

http://en.wikipedia.org/wiki/Printed_circuit_board

Pzdr, OMSON

Data: 2010-11-08 09:01:48
Autor: OMSON
Marcin N pisze:

PCB? Co to? Karto to zwykły prawdziwy Audigi2, żaden tam Value, czy inna podróba.

Ok - rzucam link, skoro nie doczekałem sie odpowiedzi:

http://kxproject.com/down.php?language=en

Pzdr, OMSON

P.S. U mnie działa SBLive! 5.1 (SB0102) na 2 pecetach (XP Pro SP3 32-bit, Win7 Ult 64-bit) ze sterownikami kx x86-32/64.

Data: 2010-11-12 07:54:05
Autor: Marcin N

Użytkownik "OMSON" <omson@o-dwa.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ib8ak3$8rm$2@news.lublin.pl...
Marcin N pisze:

[...]

Zainstalowałem sterownik z Twojego linka. Próbował działać, ale trochę mu nie szło. Ostatecznie odinstalowałem go - przy okazji chyba odinstalował syf, jaki pozostawił po sobie sterownik Creative'a, bo po automatycznym zainstalowaniu sterownika MS - wszystko zadziałało. Wszystkie moje problemy zniknęły, łącznie z tym, że karta TV (Compro), która także odmówiła działania (pokazywała tylko czarny ekran zamiast TV) - również zaczęła pracować prawidłowo.

Dzięki więc za pomoc. Udało się naprawić.

Data: 2010-11-12 15:04:41
Autor: OMSON
Marcin N pisze:

Dzięki więc za pomoc. Udało się naprawić.

Nie ma sprawy - w sumie nie o to chodziło ale... Skoro jakoś się udało to dobrze. Prawdopodobnie chodziło o jakiś bałagan w rejestrze systemowym (uninstaller kx'ów coś wywalił widocznie...)

Pzdr, OMSON

Sound Blster Audigi 2 - nagłe problemy w Win7