SoundBlaster Audigy SE, jak uzyskać dwa identyczne wyjścia stereo

Data: 2012-05-07 10:25:10
Autor: Leszek
SoundBlaster Audigy SE, jak uzyskać dwa identyczne wyjścia stereo
Cześć,

Nie mogę uzyskać na tej karcie dwóch identycznych analogowych wyjść stereo. Do jednego wyjścia mam podpięte głośniki komputerowe, a do drugiego wzmacniacz. Naraz używam tylko jednej pary głośników. Konfiguracja głośników 4/4.1. W większości sytuacji idzie to samo na obie pary głośników, ale w niektórych grach i filmach na drugą parę głośników idzie tylko ścieżka muzyczna filmu bez dialogów lub tylko część dźwięku gry. W sterownikach nie można przypisać obu wyjściom takiej samej funkcji, jak w kartach zintegrowanych. Muszę używać tej karty zamiast karty zintegrowanej, bo na zintegrowanej mam buczenie w głośnikach, jakieś przebicia.

Znacie jakiś sposób, żeby oba wyjścia były identycznymi wyjściami stereo bez przekładania kabelka?
System Windows 7 x64.

Pozdrawiam,
Leszek

Data: 2012-05-07 10:50:42
Autor: Vituniu
SoundBlaster Audigy SE, jak uzyskać dwa identyczne wyjścia stereo
Znacie jakiś sposób, żeby oba wyjścia były identycznymi
wyjściami stereo bez przekładania kabelka?

kX moze?

Ewentualnie w odtwarzaczu do filmow ustawic zwykle stereo i miec
nadzieje ze sterowniki Creative'a w tej sytuacji racza zdublowac
sygnal.

Z tym, ze to raczej nie temat na te grupe juz. :)

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2012-05-07 11:03:07
Autor: Leszek

Użytkownik "Vituniu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fa78cec$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Dzięki piękne, faktycznie w Bestplayerze jest opcja Miksuj do stereo :)

stery kX kiedyś już próbowałem zainstalować, bo mam ten problem nierozwiązany od dawna, ale wtedy się nie udało, może jeszcze popróbuję.

Pozdrawiam,

Data: 2012-05-07 23:11:10
Autor: Michal
W dniu 2012-05-07 11:03, Leszek pisze:

[...]

Audio routing z mixera KXów aż się prosi, ale na tej karcie możesz sobie darować. KXy obsługują tylko karty na sprzętowym DSP (EMU10k1/EMU10k2) - praktycznie wszystkie SB Live! i Audigy ale z wyjątkiem właśnie SB Live! 24 bit i AudigySE (praktycznie ten sam sprzęt z innym firmware/sterownikami) oraz Audigy Value/LS - te są na okrojonym CA-0106 i nie wspierane przez KXy. Do tewgo celu to już lepiej nawet nadaje się staruszek SB Live! CT4830.

Jak nie chcesz zmieniać sprzętu poćwicz z różnymi wersjami sterowników do kodeka wbudowanego w mobo. Ponieważ z braku slotów i obsługi tylko
dźwięku 5.1 a 7.1 już nie musiałem wymeldować z konfigu SB Audigy zostając przy VIA1806 z mobo trochę krwi mi to napsuło - a to były przesłuchy, a to znikała przednia para głośników na z Logitechów X-540
itp. kwiatki. Sprawę rozwiązała konkretna wersja sterowników (wcale nie najnowsza oraz ustawienie próbkowania na 16bit, 192kHz - na każdej innej rozdzielczości i częstotliwości próbkowania znikała przednia para po pewnym czasie.

--
/MB

Data: 2012-05-07 16:28:27
Autor: Animka
W dniu 2012-05-07 10:25, Leszek pisze:
[...]

Może mikrofon powinieneś wyłączyć?

--
animka

Data: 2012-05-07 16:45:27
Autor: Leszek

UĹźytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jo8m77$g6h$1@node2.news.atman.pl...

Muszę używać tej karty zamiast karty zintegrowanej, bo na
zintegrowanej mam buczenie w głośnikach, jakieś przebicia.

Może mikrofon powinieneś wyłączyć?

Kto wie, może to buczenie było z powodu mikrofonu. Dzięki za tę myśl. Przy najbliższej instalacji systemu spróbuję tak zrobić.

Pozdro,

Data: 2012-05-07 18:33:43
Autor: G Nowak
[...]

Mala szansa, odlsuch mikrofonu jest wylaczony "by default". Tez widzialem plyty, w ktorych szumiala dzwiekowka przy rozmaitych operacjach I/O jak np. dysk, myszka, etc.

--
Pozdr

Data: 2012-05-09 13:10:14
Autor: Doxent
SoundBlaster Audigy SE, jak uzyskać dwa identyczne wyjścia stereo

Znacie jakiś sposób, żeby oba wyjścia były identycznymi wyjściami stereo bez przekładania kabelka?

zwykły trójnik, rozgałęziacz do jednego wyjścia stereo. Mnie też denerwują te dodatkowe funkcje kart dźwiękowych których nie można w prosty sposób wyłączyć.

SoundBlaster Audigy SE, jak uzyskać dwa identyczne wyjścia stereo