SoundBlaster Audigy SE, jak uzyskać dwa identyczne wyjścia stereo

Data: 2012-05-07 10:50:42
Autor: Vituniu
SoundBlaster Audigy SE, jak uzyskać dwa identyczne wyjścia stereo
Znacie jakiś sposób, żeby oba wyjścia były identycznymi
wyjściami stereo bez przekładania kabelka?

kX moze?

Ewentualnie w odtwarzaczu do filmow ustawic zwykle stereo i miec
nadzieje ze sterowniki Creative'a w tej sytuacji racza zdublowac
sygnal.

Z tym, ze to raczej nie temat na te grupe juz. :)

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2012-05-07 11:03:07
Autor: Leszek

Użytkownik "Vituniu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fa78cec$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Dzięki piękne, faktycznie w Bestplayerze jest opcja Miksuj do stereo :)

stery kX kiedyś już próbowałem zainstalować, bo mam ten problem nierozwiązany od dawna, ale wtedy się nie udało, może jeszcze popróbuję.

Pozdrawiam,

Data: 2012-05-07 23:11:10
Autor: Michal
W dniu 2012-05-07 11:03, Leszek pisze:

[...]

Audio routing z mixera KXów aż się prosi, ale na tej karcie możesz sobie darować. KXy obsługują tylko karty na sprzętowym DSP (EMU10k1/EMU10k2) - praktycznie wszystkie SB Live! i Audigy ale z wyjątkiem właśnie SB Live! 24 bit i AudigySE (praktycznie ten sam sprzęt z innym firmware/sterownikami) oraz Audigy Value/LS - te są na okrojonym CA-0106 i nie wspierane przez KXy. Do tewgo celu to już lepiej nawet nadaje się staruszek SB Live! CT4830.

Jak nie chcesz zmieniać sprzętu poćwicz z różnymi wersjami sterowników do kodeka wbudowanego w mobo. Ponieważ z braku slotów i obsługi tylko
dźwięku 5.1 a 7.1 już nie musiałem wymeldować z konfigu SB Audigy zostając przy VIA1806 z mobo trochę krwi mi to napsuło - a to były przesłuchy, a to znikała przednia para głośników na z Logitechów X-540
itp. kwiatki. Sprawę rozwiązała konkretna wersja sterowników (wcale nie najnowsza oraz ustawienie próbkowania na 16bit, 192kHz - na każdej innej rozdzielczości i częstotliwości próbkowania znikała przednia para po pewnym czasie.

--
/MB

SoundBlaster Audigy SE, jak uzyskać dwa identyczne wyjścia stereo