Soundtrack - Star wars - pro¶ba o identyfikację

Data: 2009-08-01 22:50:03
Autor: Ajgor
Soundtrack - Star wars - pro¶ba o identyfikację
Witam.

Czy kto¶ z szanownych forumowiczów był by w stanie podać mi tytuł utworu z gwiezdnych wojen, który leci w czasie walki Qui-Gon-Jinna z darthem Maulem?
Tej, w której Qui-Gonn ginie?
Chodzi konkretnie o t± muzykę:

http://www.youtube.com/watch?v=bPLXwrj7i7Q

Data: 2009-08-01 23:03:39
Autor: Rais

http://en.wikipedia.org/wiki/Duel_of_the_Fates

--
pzdr

Data: 2009-08-01 23:28:38
Autor: Tiber
Soundtrack - Star wars - pro¶ba o identyfikację
Silly, silly Rais nabazgrału:

http://www.youtube.com/watch?v=bPLXwrj7i7Q

http://en.wikipedia.org/wiki/Duel_of_the_Fates

W kompletnym wydaniu jest prze¶liczna wersja z dialogami. (Prze¶liczna w kontek¶cie innych wersji z dialogami z innych wydań.)

--
tbr

Data: 2009-08-02 01:17:46
Autor: Ajgor
Soundtrack - Star wars - pro¶ba o identyfikację
Użytkownik "Rais" napisał w wiadomo¶ci news:h52aj6$vf4$2news.onet.pl...

http://en.wikipedia.org/wiki/Duel_of_the_Fates

DOKŁADNIE o to mi chodziło :) Jeste¶ wielki :)
Ddzięki!!

Soundtrack - Star wars - pro¶ba o identyfikację