Soviecka manipulacja...

Data: 2011-02-18 15:25:45
Autor: wekon
Soviecka manipulacja...
"D. J. MC Donald Musk"  wrote in message news:ijljnb$1bp5$1news.ett.com.ua...

Mistyfikacja MAK: Polscy śledczy już o tym wiedzą - nie ma dowodów na
obecność gen. Andrzeja Błasika w kokpicie. Dzień przed konferencją prasową
polskich prokuratorów rosyjscy eksperci - co istotne, związani z MAK -
sugerują, że na wieży w Smoleńsku mogą pracować szympansy, a samolot Tu-154M
jest stworzony "dla idiotów"
Generała nie było w kokpicie
-- -- -- -- -
Co ty możesz zarzucić Urbanowi?
Przecież to najuczciwszy facet pod słońcem.*Idzikowski 2010.11.10

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W dodatku coraz więcej osób wątpi w autentyczność kopii czarnych skrzynek. Jestem pewien, że nasi wiedzą dużo więcej na temat wątpliwej rzetelności sowieckich katabasów, podobnie jak znali od dawna nagrania z kabiny pilotów.

http://glos-wolajacego-na-pustyni.salon24.pl/279624,jedynak-ekspert-mswia-sfalszowane-czarne-skrzynki

wekon

Data: 2011-02-18 16:11:08
Autor: cyc
Soviecka manipulacja...

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4d5e8167$0$2448$65785112news.neostrada.pl...
[...]

..........wywodzacych sie sposrod sluchaczy RM  i pospolitych koltunow ........

[...]

Trzeba byc calkiem niezle nakreconym aby opowiadac takie idiotyzmy !.
Swirow i tak nikt juz nie przekona do tego , ze to nie byl zamach !.
Upodabniacie sie do tych , ktorzy twierdza , ze czlowiek nigdy na ksiezycu nie ladowal i ze ziemia jest plaska !.

cyc

Data: 2011-02-18 07:41:15
Autor: robertbig
Soviecka manipulacja...
On 18 Lut, 16:11, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

> Upodabniacie sie do tych , ktorzy twierdza , ze czlowiek nigdy na ksiezycu
nie ladowal i ze ziemia jest plaska !.

Ba ! Oni maja nawet chrapke , na palenie na stosie .
Za inne niz ich poglady
;-)

Data: 2011-02-18 17:11:27
Autor: wekon
Soviecka manipulacja...
"robertbig"  wrote in message news:bd7cd0bf-bf82-4a32-903c-e13a6f68d0b8v16g2000vbq.googlegroups.com...

> [...]

nie ladowal i ze ziemia jest plaska !.

Ba ! Oni maja nawet chrapke , na palenie na stosie .

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

teraz juĹź wiem, Ĺźe ty z cycem  to te słynne szympansy, chociaĹź wątpię czy mogłyby być tak puste

wekon

Data: 2011-02-18 10:52:11
Autor: robertbig
Soviecka manipulacja...
On 18 Lut, 17:11, "wekon" <we...@op.pl> wrote:
> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

teraz już wiem, że ty z cycem  to te słynne szympansy, chociaż wątpię czy
mogłyby być tak puste

teraz juz wiem ,ze to małpie gówno znalezione na podłodze wiezy.  To
ty.

Data: 2011-02-18 20:15:53
Autor: wekon
Soviecka manipulacja...
"robertbig"  wrote in message news:00a10ab4-66a2-4ef7-bd73-10fe7ce6aaf5x21g2000vbn.googlegroups.com...

> [...]

mogłyby być tak puste

teraz juz wiem ,ze to małpie gówno znalezione na podłodze wiezy.  To

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

zamilcz bo już dawno wyczerpałeś swój, i tak mierny, potencjał intelektualny

wekon

Data: 2011-02-18 17:16:15
Autor: Rudy 102
Soviecka manipulacja...

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4d5e9a2d$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

teraz juĹź wiem, Ĺźe ty z cycem  to te słynne szympansy, chociaĹź wątpię czy mogłyby być tak puste

Palancie, spadaj stąd!

JanKos

Data: 2011-02-18 17:28:54
Autor: wekon
Soviecka manipulacja...
"Rudy 102"  wrote in message news:4d5e9b4f$1$2508$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

teraz juĹź wiem, Ĺźe ty z cycem  to te słynne szympansy, chociaĹź wątpię czy mogłyby być tak puste

?????? coś Ci sie dziecko pomyliło

wekon

Data: 2011-02-18 18:14:58
Autor: cyc
Soviecka manipulacja...

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

teraz już wiem, że ty z cycem  to te słynne szympansy, chociaż wątpię czy mogłyby być tak puste

Cycowi synku  do piet nie dorastasz !.
Oczywiscie nie pod wzgledem wzrostu , choc pewnie i tu zostajesz w tyle ale intelektualnie a Ty mi tu o szympansach !!.
Psychopatyczne zachowania , paranoiczny sposob postrzegania swiata i otaczajacych Ciebie zjawisk a takze brak mozliwosci samodzielnego , analitycznego spojrzenia na nie , wyklucza Ciebie i takich jak Ty z gatunku homo sapiens  . Jestescie atawizmem i niechlubnym odgalezieniem ewolucji , ktory na sile i w typowy , bezczelny dla was sposob "przykleil" sie do gatunku jak przyslowiowe g...o do okretu i wrzeszczy  "plyniemy " .
Zyjecie bo ludzie w przeciwienstwie do was maja serca przepelnione milosierdziem , madroscia , miloscia i trzezwym spojrzeniem na otaczajacy nas swiat . Zyjecie dlatego , ze pozwalamy zyc wam jak malpom , swiniom , bydlu , szakalom , hienom i innym bezrozumnym stworzeniom . Rozni was od wymienionych to , ze wy jestescie w stanie nienawidziec , zazdroscic , czy zyczyc innym zle ale to wlasnie tylko oddala was od bozych zalozen . Po prostu jestescie Jego " niewypalem " i jedynym bledem popelnionym , bez watpienia w wyniku  przemeczenia i w osmym dniu  tworzenia . Wlasnie dlatego ow osmy dzien wstydliwie jest pomijany w rozliczaniu Jego dokonan !.

cyc

Data: 2011-02-18 18:16:44
Autor: u2
Soviecka manipulacja...
W dniu 2011-02-18 18:14, cyc pisze:
Cycowi synku  do piet nie dorastasz !.

To ty wielki jesteś cycku :)

Data: 2011-02-18 18:22:40
Autor: wekon
Soviecka manipulacja...
"cyc"  wrote in message news:ijm9er$m1d$1news.onet.pl...

> [...]

watpienia w wyniku  przemeczenia i w osmym dniu  tworzenia . Wlasnie dlatego
ow osmy dzien wstydliwie jest pomijany w rozliczaniu Jego dokonan !.

-- -- -- -- -- --

rozmarzyłeś się widzę cycku w swoim wywodzie, ale to akurat ci wolno, marzyć....

wekon

Data: 2011-02-18 19:29:10
Autor: D. J. MC Donald Musk
Soviecka manipulacja...

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ijm9er$m1d$1news.onet.pl...

> [...]

Zyjecie bo ludzie w przeciwienstwie do was maja serca przepelnione milosierdziem , madroscia , miloscia i trzezwym spojrzeniem na otaczajacy nas swiat . Zyjecie dlatego , ze pozwalamy zyc wam jak malpom , swiniom , bydlu , szakalom , hienom i innym bezrozumnym stworzeniom . Rozni was od wymienionych to , ze wy jestescie w stanie nienawidziec , zazdroscic , czy zyczyc innym zle ale to wlasnie tylko oddala was od bozych zalozen . Po prostu jestescie Jego " niewypalem " i jedynym bledem popelnionym , bez watpienia w wyniku  przemeczenia i w osmym dniu  tworzenia . Wlasnie dlatego ow osmy dzien wstydliwie jest pomijany w rozliczaniu Jego dokonan !.

8 dzien lenina gdy stowrzyl swiat dla zlodziei, mordercow i klamcow? Jednym slowem komuchow!

Data: 2011-02-18 17:04:23
Autor: Rudy 102
Soviecka manipulacja...

[...]

Popierdolony podszywańcu! Nie zmieniaj ksywek!

JanKos

Data: 2011-02-18 17:15:42
Autor: Rudy 102
Soviecka manipulacja...

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4d5e995d$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wekon, ty chuju jeden! Przestań się podszywać! Ciągle wyłazisz mi z wora!

JanKos

Data: 2011-02-18 17:28:45
Autor: wekon
Soviecka manipulacja...
"Rudy 102"  wrote in message news:4d5e9b4f$0$2508$65785112news.neostrada.pl...

[...]

?????? coś Ci sie dziecko pomyliło

wekon

Soviecka manipulacja...