Sovieckie dzienniki pieja z zachwytu

Data: 2009-09-18 10:04:34
Autor: konserwator
Sovieckie dzienniki pieja z zachwytu
 GWno uspokaja....

Data: 2009-09-18 10:33:22
Autor: matador
Sovieckie dzienniki pieja z zachwytu
konserwator pisze:
 GWno uspokaja....
A "sondasze" już są ? ;-)

matador.

Data: 2009-09-18 08:43:04
Autor: iaforek
matador <matador@poczta.neostrada.pl> napisał(a):
konserwator pisze:
>  GWno uspokaja.... > > A "sondasze" już są ? ;-)

Ja czekam na ogłoszenie kolejnego "sukcesu" przez premiera. Nowy, lepszy świat. Nowa, lepsza, mobilna tarcza antyrakietowa...

--
iaforek

Data: 2009-09-18 10:45:41
Autor: matador
iaforek pisze:

Ja czekam na ogłoszenie kolejnego "sukcesu" przez premiera. Nowy, lepszy świat. Nowa, lepsza, mobilna tarcza antyrakietowa...

Tia... jeszcze będziemy płacili za benzynę do tej mobilnej.

matador.

Data: 2009-09-18 10:54:09
Autor: matador
iaforek pisze:

Ja czekam na ogłoszenie kolejnego "sukcesu" przez premiera. Nowy, lepszy świat. Nowa, lepsza, mobilna tarcza antyrakietowa...

Na razie phłemieł wlazł do szafy:

http://wiadomosci.onet.pl/2045313,11,item.html

#
Donald Tusk zostaje w Brukseli po wczorajszym szczycie Unii Europejskiej. Oficjalnie, żeby spotkać się z szefem PE Jerzym Buzkiem. Nieoficjalnie, jak zauważa radio RMF FM, żeby przeczekać burzę związaną z decyzją o USA o wycofaniu się z budowy elementów tarczy antyrakietowej w Polsce.
#

;-)

matador.

Data: 2009-09-18 09:43:09
Autor: iaforek
[...]

Chyba próbuję podobnej sztuczki jak przy "sprzedaży" stoczni i wyborach do PE. Najpierw uniki, przekładanie spotkania ze stoczniowcami, a poźniej ogłoszenie "cudu" - "rząd znalazł inwestora" (jak pokazała historia dupa, a nie znalazł tylko wykonał _rozkaz_ Brukseli i sprzedał nie wiadomo komu, nie wiadomo czy sprzedał. Nic nie wiadomo. No ale przed samymi wyborami piękny obraz powstał - premiera-ratownika stoczni) i chęć "rozmów" (autoprezentacji przed wyborami). Ciekawe czy tym razem mu się uda? Propagandziści PełO pewnie pełną parą pracują jak tu pokazać, że jak jest źle to jest dobrze :) Kilka dni potrzebują więc trzeba premiera schować. Ciekawe czy tym razem społeczeństwo da się nabrać i kupi kolejny "cud"? Oby nie.

--
iaforek

Data: 2009-09-18 11:48:09
Autor: matador
iaforek pisze:

[...]

Ja chyży rój wyjdzie z szafy ogłosi zapewne, że dzięki decyzji Obamy gaz z Kataru popłynie rurą Nordstream. Pryszczaci to "kupią".

matador.

Data: 2009-09-18 11:48:18
Autor: raff
[...]

Podobno sam poprosil o te wizyte Buzka, hehe. A przez pol dnia bedzie kiblowal na lotnisku.

R.

Data: 2009-09-18 09:58:02
Autor: iaforek
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(a):
Podobno sam poprosil o te wizyte Buzka, hehe. A przez pol dnia bedzie kiblowal na lotnisku.

Już pobiegł do Kaczyńskiego, skomleć o pomoc. A do niedawna nawet krzesłem się nie chciał podzielić:

http://www.dziennik.pl/polityka/article445771/Tusk_chce_wspolpracowac_z_Kaczynskim.html

--
iaforek

Data: 2009-09-18 11:58:34
Autor: raff
[...]

Raczej chce sie podzielic "sukcesem".

R.

Data: 2009-09-18 12:01:24
Autor: matador
raff pisze:
[...]

Powinien dostać od Prezydenta jakąś porządną "premię".

matador.

Data: 2009-09-18 18:08:58
Autor: Piotr
Dnia Fri, 18 Sep 2009 08:43:04 +0000 (UTC), iaforek napisał(a):

Ja czekam na ogłoszenie kolejnego "sukcesu" przez premiera. Nowy, lepszy świat. Nowa, lepsza, mobilna tarcza antyrakietowa...

Od  tego są sondasze, żeby pan premier nie musiał się sam chwalić, to
się wymodzi sondasz na 68%. 68% czegokolwiek, popierającego.
Piotr

Data: 2009-09-18 18:13:01
Autor: matador
Piotr pisze:
[...]

http://img.interia.pl/poboczem/nimg/2/Polska_tarcza_3419887.jpg

Mobilną taczę własnej produkcji mamy już od dawna dzięki Edegierkowi.

matador.

Data: 2009-09-18 18:22:02
Autor: raff
[...]

To jest ta nowa, lepsza o ktorej mowi Radzik ?

R.

Data: 2009-09-18 18:45:32
Autor: Piotr
Dnia Fri, 18 Sep 2009 18:13:01 +0200, matador napisał(a):

Mobilną taczę własnej produkcji mamy już od dawna dzięki Edegierkowi.

Ba, i za Gierka mieliśmy w sklepach rzeczy, o których wałkunowi się
nie śniło!
Piotr

Data: 2009-09-18 11:05:22
Autor: boukun
Sovieckie dzienniki pieja z zachwytu

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h8vf2r$d1g$1atlantis.news.neostrada.pl...
GWno uspokaja....

Było do przewidzenia. Też powinieneś się cieszyć.

boukun

Data: 2009-09-18 12:29:13
Autor: brat_olin
Sovieckie dzienniki pieja z zachwytu
"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

GWno uspokaja....

Na salon24.pl dzis tytul: "Powazny inwestor z Kataru
jest gotów zbudowac w Polsce Tarcze" :)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-09-18 12:36:25
Autor: matador
brat_olin pisze:

Na salon24.pl dzis tytul: "Powazny inwestor z Kataru
jest gotów zbudowac w Polsce Tarcze" :)

Czyli możemy czuć się bezpieczni.
Premier może jednak słusznie zostawił Grada?
Zawsze lepiej z doświadczonym w tych sprawach.

matador.

Data: 2009-09-18 18:47:21
Autor: Piotr
Dnia Fri, 18 Sep 2009 12:29:13 +0200, brat_olin napisał(a):

Na salon24.pl dzis tytul: "Powazny inwestor z Kataru
jest gotów zbudowac w Polsce Tarcze" :)

He, he, he...
To przydałby się jeszcze ktoś, kto by zgdjął te zużyte pampersy z głów
Donka i Radka.
Piotr

Data: 2009-09-18 21:00:04
Autor: konserwator

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h8vndo$o6c$1news.onet.pl...
"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

GWno uspokaja....

Na salon24.pl dzis tytul: "Powazny inwestor z Kataru
jest gotów zbudowac w Polsce Tarcze" :)

ja strzeli w majtki to dopiero bedzie "tarcza" az sie Kawecki zeszczy1

Sovieckie dzienniki pieja z zachwytu