Soviety wycinaly wypowiedzi wiezy...

Data: 2011-02-15 09:31:07
Autor: D.J.MC Donald Musk
Soviety wycinaly wypowiedzi wiezy...
W stenogramach i kopiach zapisów rozmów z kokpitu Tu-154 brakuje
fragmentów wyjaśniających, dlaczego wieża nakazała polskiej załodze
wykonanie podejścia od wschodniej, bardziej niebezpiecznej strony
lotniska. Nie ma też zapisów poleceń wieży naprowadzających samolot
według radaru RSP, a takie komendy kontrolerzy musieli wydawać. - W
lądowaniu według RSP, jakie tego dnia obowiązywało na Siewiernym,
odpowiedzialność za bezpieczeństwo ponosi wieża - mówi "Gazecie
Polskiej" jeden z kontrolerów lotu na Okęciu.

reszta tu
http://wiadomosci.wp.pl/kat,9932,title,Tych-slow-nie-ma-w-stenogramach-z-wiezy-w-Smolensku-wyciete,wid,13136631,wiadomosc_prasa.html

Data: 2011-02-15 09:56:31
Autor: Antenka
On 15 Lut, 18:31, "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> wrote:
[...]

Bój się żaby. To co, że brakuje kilku fragmentów. Sowieci dorobią
swoją wersję. I gra muzyka.

Antenka

Data: 2011-02-15 12:50:38
Autor: Bruner
Soviety wycinaly wypowiedzi wiezy...
nakazali z tej samej strony co JAKOWI, i Ruskiemu Ilowi co wiozl ochrone

czemu znowu klamiesz

Data: 2011-02-15 12:50:54
Autor: robertbig
[...]

Gościu. Czy ci płacą za to ???
Znowu musze "wymiatac " te ordynarne i beszczelne kłamstawa po tobie i
tobie podobnych.

Więc kierunek podejścia  to obowiązuje wszytkich taki sam. Zalezy od
kierunku wiatru choćby.
I niby dlaczego ten jest bardziej niebezpieczny ? Skoro od tej mańki
płyta lotniska jest na wzgórzu. Więc jest bezpieczniej.

Podejście PAR musi byc uzgodnione z wieżą. Bardzo szczegółowo.
Nie było o tym nawet mowy. Bo warunków do ladowania tez nie było.
Żadnych.
A co dopiero do zrobienia PAR. Gdzie minimum jest 1000/100 !

Odpowiedzialnośc zawsze ponosi pilot. Tak to wygląda. Zeby wszystko
było jasne i nie było konfliktu decyzyjnego.
Pilot przy PAR musi współpracowac z wieżą. I natychmiast przerwac
podejście. W przypadku najmniejszych niejasności.

Takie 2 drobiazgi.
1-Piloci 36 od bardzo , bardzo dawna nie ćwiczyli tej prastarej
procedury. A ta załoga nie miała bladego pojecia o niej.
2-Protasiuk jako "najmundrzejszy ' miał uprawnienia jedynie zwykłego
podejścia,  z minimami do 1200/120.

Ale co tam twarde fakty dla fanatyków Kartofla ? Co nie ?

Data: 2011-02-15 13:02:51
Autor: Hans Kloss
On 15 Lut, 21:50, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

Znowu musze "wymiatac " te ordynarne i beszczelne kłamstawa

 "Beszczelny" to tu jesteś jedynie ty, chamie zbuntowany.
J-23

Data: 2011-02-15 23:20:18
Autor: robertbig
On 15 Lut, 22:02, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 15 Lut, 21:50, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

> Znowu musze "wymiatac " te ordynarne i beszczelne kłamstawa

 "Beszczelny" to tu jesteś jedynie ty, chamie zbuntowany.
J-23

Ale jak Protasiuk miał uprawnienia 1200/120 ,to jest :
- beszczelnym przestepca ?
- terrorystą powietrznym  ?
- spokojnym ,ale zastraszonym i zaszantażowanym przez przełozonych i
system wojskowy ,człowiekiem ?

*prosze zakreślic właściwa odpowiedź/odpowiedzi

Data: 2011-02-16 08:53:57
Autor: A. Filip
robertbig <robertbig@wp.pl> pisze:
> [...]

system wojskowy ,człowiekiem ?

*prosze zakreślic właściwa odpowiedź/odpowiedzi

+ cienkim i niedoświadczonym bolkiem w obijaniu *własnej* dupy blachą?

W obecnie najkorzystniejszej *dla załogi* wersji chcieli "na odczepnego" dokonać *bezpiecznej* próby podejścia do lądowania, może
z niewielkim "naciąganiem norm" a potem odlecieć  na inne lotnisko ale z
powodu niedoszkolenia + niezgrania +  przeciążenia pierwszego pilota +
przeszacowania swoich umiejętności "nie wyszło i to zabójczo".

W najmniej korzystnej *dla załogi* wersji chcieli wylądować z bardzo
ostrym i świadomym olewaniem progów bezpieczenstwa a te wszystkie
"pomyłkowe wciskania przycisków" były kryciem sobie dupy jakby ważny
gość się "kiedyś po fakcie" zdenerwował że jego życie wystawiano na
zagrożenie -> tej wersji *udowodnić* chyba już praktycznie nie sposób.

Ja sobie poczytałem opisy biurokratycznych gierek przy okazji "lotu do Gruzji" i finezja *pisemnych* rozkazów (przesyłanych faksem) w
kryciu dupy je wydających była "całkiem wysokiej klasy", widać Protasiuk
nie został przeszkolony do osiągnięcia tego poziomu "artyzmu".

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Strach nie jest długotrwałym nauczycielem obowiązku.

Data: 2011-02-15 18:48:07
Autor: boukun

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:9467ebad-29af-4031-ac36-e785b46765cby3g2000vbh.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
No właśnie, mogli przecież lądować od końca pasa...

boukun

Data: 2011-02-15 18:57:37
Autor: u2
W dniu 2011-02-15 18:31, D.J.MC Donald Musk pisze:
[...]

Czyli wzrasta prawdopodobieństwo popełnienia zamachu przez ruskich
czekistów.

Data: 2011-02-15 10:05:39
Autor: Marek
On Feb 15, 6:57 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-15 18:31, D.J.MC Donald Musk pisze:

> W stenogramach i kopiach zapis w rozm w z kokpitu Tu-154 brakuje
> fragment w wyja niaj cych, dlaczego wie a nakaza a polskiej za odze
> wykonanie podej cia od wschodniej, bardziej niebezpiecznej strony
> lotniska. Nie ma te zapis w polece wie y naprowadzaj cych samolot
> wed ug radaru RSP, a takie komendy kontrolerzy musieli wydawa . - W
> l dowaniu wed ug RSP, jakie tego dnia obowi zywa o na Siewiernym,
> odpowiedzialno za bezpiecze stwo ponosi wie a - m wi "Gazecie
> Polskiej" jeden z kontroler w lotu na Ok ciu.

Czyli wzrasta prawdopodobie stwo pope nienia zamachu przez ruskich
czekist w.

Jakie "prawdopodobienstwo" ?
Przeciez wiadomo, ze oni to zrobili.

Data: 2011-02-15 13:09:14
Autor: Bruner

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> wrote in message news:ed335810-5c23-4ce7-a0f3-

Jakie "prawdopodobienstwo" ?
Przeciez wiadomo, ze oni to zrobili.

trudno bedzie im udowodnic glowny zamachowiec nie zyje i jest pochowany na Wawelu

Data: 2011-02-15 10:19:04
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 15 Lut, 19:09, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:
"Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote in message

>Jakie "prawdopodobienstwo" ?
>Przeciez wiadomo, ze oni to zrobili.

trudno bedzie im udowodnic glowny zamachowiec nie zyje i jest pochowany na
Wawelu

Faktycznie bedzie trudno udowodnic, ze kaczynski zrobil zamach skoro
przyjaciele sovieccy Tuska ewidentnie matacza i ukrywaja dowody winy
prezydenta RP!
Co za swinie!

Data: 2011-02-15 19:09:51
Autor: u2
W dniu 2011-02-15 19:05, Marek pisze:
Jakie "prawdopodobienstwo" ?
Przeciez wiadomo, ze oni to zrobili.

Nie ty prowadzisz śledztwo więc możesz mówić tylko o hipotezach. Ja
osobiście uważam hipotezę o zamachu za najbardziej prawdopodobną dlatego
zwykle tak piszę o katastrofie w Smoleńsku.

Data: 2011-02-16 08:59:29
Autor: cyc
[...]

Bo to byl zamach !! Dobze wiedzieli , ze z tej strony rosnie brzoza w ktora samolot walnie skrzydlem !.
To takie proste !. Zntek nawet tego nie musi wyjasniac .
Dodam , ze brzoze ta posadzono specjalnie z oczywistym zamiarem dokonania na L.Kaczynskim zamachu !.

cyc

Data: 2011-02-16 10:55:19
Autor: Dobromir
[...]

Zobacz, a mgły nie wycieli! Jeden z kontrolerów na Okęciu mówił mi, że trzeba być pierdolniętym by kazać lądować takim samolotem na ruskiej łące!

PD

Data: 2011-02-16 11:52:20
Autor: WW
Soviety wycinaly wypowiedzi wiezy...

"Soviety" - Goebbels wiecznie żywy ?

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Soviety wycinaly wypowiedzi wiezy...