Sowiecka agentura wplywu, raz jeszcze. Jak z nia walczyc.

Data: 2012-06-08 21:56:52
Autor: Observatore
Sowiecka agentura wplywu, raz jeszcze. Jak z nia walczyc.
http://socjocybernetyka.wordpress.com/2010/01/25/dr-rafal-brzeski-specjalnie-dla-serwisu-naukowego-socjocybernetyka-pl/

* Działalność agentury wpływu jest najskuteczniejsza w społecznościach
rozchwianych i zdemoralizowanych, gdyż społeczności zwarte, o ustabilizowanym
porządku etycznym oraz jasnych i przestrzeganych normach moralnych mają
*wbudowany* odruchowy system samoobrony przed wrogim podszeptem. * Na okres moralnego rozprzężenia i rozbicia tradycyjnych więzi społecznych po
I wojnie światowej przypadają też szczególnie intensywne działania sowieckie.
Lenin, Bucharin i Dzierżyński twórczo zaadaptowali doświadczenia carskiej
Ochrany zapisane w archiwach przejętych przez CzeKa.

Pionierem tworzenia sieci agentury wpływu był Piotr Iwanowicz Raczkowski, szef
Zagranicznej Agentury Ochrany w Paryżu w latach 1885-1902.*

* Z biegiem lat manipulowanie świadomością stawało się coraz istotniejszym
elementem sowieckiej doktryny wywiadowczej, zwłaszcza w latach 1988-1991,
kiedy na Kremlu zaczęto odchodzić od koncepcji osiągnięcia przewagi militarnej
na rzecz oddziaływania metodami politycznymi. Tym samym wzrosła rola agentury wpływu. Można założyć, że obecnie sytuacja
niewiele się zmieniła, bowiem jak trafnie zauważył Wiktor Szejmow, były oficer
KGB, który zbiegł do USA:

 *komunizm, to nie tylko ideologia. To także sposób myślenia, który nadal
znakomicie funkcjonuje*.

* Najskuteczniejszą obroną państwa przed działaniami agentury wpływu jest
cierpliwe demaskowanie każdej wykrytej manipulacji i zapewnienie obywatelom
stałego dostępu do rzetelnych informacji.

 Sterowanie świadomością całych grup społecznych przy użyciu agentury wpływu
wymaga czasu, co można wykorzystać dla przeciwdziałania. Odpowiedzią na
sterowanie, winna być *gra w otwarte karty*, czyli maksimum prawdy ...

Najskuteczniejszą obroną obywateli przed działaniami agentury wpływu jest
zdanie sobie sprawy z faktu, że jest się obiektem manipulacji, podmiotem
zewnętrznego sterowania. Kiedy naród zbliża się do niebezpiecznego punktu, z którego może już nie być
odwrotu *problemem jest nie tyle ekstremistyczna mniejszość, co apatyczna
większość, która zezwala by nią manewrowano, prano jej mózgi i wtłaczano ją w
przekonanie, że nie ma wyjścia.* ( z ta suytuacja mamy wlasnie do czynienia w
Polsce).

Brak wiary obywateli w świadomie destrukcyjne działanie agentury wpływu wynika
przede wszystkim z braku wiedzy o manipulacyjnych operacjach służb specjalnych.*

Data: 2012-06-09 00:18:20
Autor: jr
Sowiecka agentura wplywu, raz jeszcze. Jak z nia walczyc.

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jqtsf4$8o0$1inews.gazeta.pl...

[...]

Czyki katolickich, jak na przykład Polska.
jb

[...]

Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2012-06-08 22:51:48
Autor: Observatore
Sowiecka agentura wplywu, raz jeszcze. Jak z nia walczyc.

..odpisuje wam, bo jestem zwolennikiem demokracji i dyskusji z kazdym, nawet z
 osobami takimi jak wy.

jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):

> [...]
> rozchwianych i zdemoralizowanych,

Czyki katolickich, jak na przykład Polska.

Profesjonalista od dezinformacji sowieckiej, ktory zbiegl z Sowieckiej Rosji i i edukowal spoleczenstwa zachodnie, twierdzil zupelnie cos innego.

Podczas wykladu powoluje sie na prace pewnego naukowca, ktory udowodnil, ze kazda cywilizacja upada w momencie kiedy odchodzi od wyznawanej przez przodkow wiary.

Spolecznosc zydowska, przekazuje swoja wiare potomkom  od ponad 2000 lat i jak powszechnie wiadomo, jest coraz bardziej wplywowa i trwa.

Warto wysluchac nagrania z  jego wykladu. Mowi m.innymi KTO i dalaczego popularyzuje homoseksualizm. W Polsce zajmuje sie tym jak wiadomo lewica , podobnie jak i panstwach zachodnich. W Rosji np. homoseksualizm sie zwalcza.

Jak napaść na państwo (całość) Jurij Bezmienow:

http://www.youtube.com/watch?v=lWIpFvGrNak

Data: 2012-06-09 08:12:55
Autor: BomBel
Sowiecka agentura wplywu, raz jeszcze. Jak z nia walczyc.
Ja tez sie zniże do poziomu bagna, które tu reprezentujesz i odpiszę: jesteś nudny!

Zobacz tu: http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

BomBel

Data: 2012-06-09 11:26:21
Autor: u2
W dniu 2012-06-09 00:51,  Observatore pisze:
Spolecznosc zydowska, przekazuje swoja wiare potomkom  od ponad 2000 lat i jak powszechnie wiadomo, jest coraz bardziej wplywowa i trwa.

E tam, to tylko twoj zydowski patriotyzm kaze tobie tak pisac, a prawda
jest jednak troche inna :-)

Data: 2012-06-09 11:36:36
Autor: Observatore
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

E tam, to tylko twoj zydowski patriotyzm kaze tobie tak pisac, a prawda
jest jednak troche inna :-)

Prawda jest taka, ze ja nie jestem Zyem, ale wy na pewno jestescie sowieckim
trollem.

A Zydow cenie i nic na to nie poradze. Wole z Zydami pogadac, bo to madry
narod, anizeli z prosowieckimi matolami ktorzy rozwalaja wszytko co na ich drodze.

Data: 2012-06-09 16:22:18
Autor: u2
W dniu 2012-06-09 13:36,  Observatore pisze:
[...]

W dodatku te twoje sowieckie nalecialosci wskazuja, zes sowiecki zydek :-)

Data: 2012-06-09 13:20:19
Autor: jr
[...]

Tak?...
To powiedz mi, jakiej 'wiary' są Hindusi, albo Japończycy. Widzisz? Nieznasz
sie na tym, a cytujesz tu jakichś podkościelnych profesorów.

Spolecznosc zydowska, przekazuje swoja wiare potomkom  od ponad 2000  lat

No i gdzie jest żydowska cywilizacja?  W małym kraiku oblężonym wrogami?
Jeszcze dwóch takich Obamów i Żydzi nauczą się pływać w Morzu Śródziemnym...

i jak
powszechnie wiadomo, jest coraz bardziej wplywowa i trwa.

Judaizm jest jedyną religią, która się kurczy (takie są statystyki - nawet w
Izraelu). Religie plemienne były dobre dwa, trzy tysiące lat temu, gdy
człowiek nawet prochu nie znał, nie mówiąc o dzisiejszych możliwościach.
Każdy inteligentny człowiek to rozumie (nawet w Izraelu).

Warto wysluchac nagrania z  jego wykladu. Mowi m.innymi KTO i dalaczego
popularyzuje homoseksualizm.

A co mnie to obchodzi? Kościół nie lubi pedałów, to ja mam na nich szczekać?
jb

Data: 2012-06-09 12:12:32
Autor: Observatore
> [...]

To powiedz mi, jakiej 'wiary' są Hindusi, albo Japończycy. Widzisz? Nieznasz
sie na tym, a cytujesz tu jakichś podkościelnych profesorów.

wy qu**wa za to sie na wszstkim znacie. Nawet sowiecki specjalista ktory zawodowo zajmowal sie dezinformacja w innych opanstwach sie na tym co robil
niezna. W Polsce wszyscy sie na wszytkim znaja, a juz szczegolnie ci najglupsi i
dlatego Polsza ma goowno i bedzie miec goowno, o ile w ogole takie cos jak obecna Polska moze przetrwac.

> [...]

człowiek nawet prochu nie znał, nie mówiąc o dzisiejszych możliwościach.
Każdy inteligentny człowiek to rozumie (nawet w Izraelu).

wy sie juz o judaiam nie martwcie, podobnie jak i o chrzescijanstwo.
To nie wy bedziecie decydowac co przetrwa.

> Warto wysluchac nagrania z  jego wykladu. Mowi m.innymi KTO i dalaczego
> popularyzuje homoseksualizm.

A co mnie to obchodzi? Kościół nie lubi pedałów, to ja mam na nich szczekać?

jakbyscie byli mniej przemadrzali, to byscie posluchali co na ten temat
powiedzial Biezmienow, ktory w koncu pracowal dla sowietow, a nie dla Kosciola
Katolickiego.

Data: 2012-06-09 15:07:43
Autor: jr
Sowiecka agentura wplywu, raz jeszcze. Jak z nia walczyc.

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:jqvejg$fpm$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> sie na tym, a cytujesz tu jakichś podkościelnych profesorów.

wy qu**wa za to sie na wszstkim znacie. Nawet sowiecki specjalista ktory

To widac nawet po tobie. Demonizowaniem Żydów zajmowali sie głównie
sowieckie służby (co niektórzy skwapliwie powielają). Żydzi nie są ani
mądrzejsi, ani głupsi od innych. Także wzajemny protekcjonizm nie musi
swiadczyć o mądrości.
jb

Data: 2012-06-09 13:32:35
Autor: Observatore
> [...]

sowieckie służby (co niektórzy skwapliwie powielają). Żydzi nie są ani
mądrzejsi, ani głupsi od innych. Także wzajemny protekcjonizm nie musi

nastepny, co nie rozumie co ktos inny napisal. Co mysle o Zydach, to juz
napisalem w tekscie do u2. O tym, ze sowieci posluguja sie propaganda
antysemicka, pisalem wczesniej do mkarwana.

Zamiescilem nawet link do filmu pt. Soviet Story, w ktorym o tej antysemickiej
propagandzie( nota bene w tej chwili stosowanej przez rezim Putina w celu
straszenia Rosjan, jankesami) - jest wlasnie mowa.

http://www.youtube.com/watch?v=sqEf2FSbrdY

( Wersja w j.polskim pt.: Historia Sowietow -  zostala na jutubie juz
zablokowana).

W tym watku ponownie powielilem bardzo wazny tekst o sowieckiej
(komunistycznej) dezinformacji, ktory wczesniej wrzucil na te grupe Klin.

Rozumiecie, czy nadal nie o co mi chodzi?

Chcialem zwrocic uwage na te propagande i na metody jej zwalczania.

Data: 2012-06-09 15:53:40
Autor: jr
Sowiecka agentura wplywu, raz jeszcze. Jak z nia walczyc.

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:jqvj9j$8si$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> swiadczyć o mądrości.

nastepny, co nie rozumie co ktos inny napisal.

A ty rozumiesz? To nie powielaj sowieckiej propagandy.
jb

Data: 2012-06-09 15:52:51
Autor: Klin
Sowiecka agentura wplywu, raz jeszcze. Jak z nia walczyc.
W dniu 2012-06-09 00:51,  Observatore pisze:

Jak napaść na państwo (całość) Jurij Bezmienow:

http://www.youtube.com/watch?v=lWIpFvGrNak

   Dokładnie to zrobiła Ameryka z ZSRR zniszczyła
   to państwo przez zdemoralizowanie jego obywateli,
   stosując z sukcesem wskazówki Sun Tzu.

   http://comma.dt.pl/e-books/BingFa/Screen/SCREEN.pdf

   Nie wiadomo czy się cieszyć - bo zło jakie przy tym
   wyrządzono będzie trudniej może naprawić niż, gdyby
   doszło do prawdziwej wojny energetycznej mówiąc
   językiem Brzeskiego.

Data: 2012-06-09 14:01:04
Autor: Observatore
Sowiecka agentura wplywu, raz jeszcze. Jak z nia walczyc.
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                             ,>

[...]

na razie nic jeszcze Ameryka nie zniszczyla, chociaz agentura sowiecka bardzo
sie o to stara.

Tam sa sluby jankeskie, a nie prosowieckie takie jak np.w Polsce. --

Data: 2012-06-09 16:19:08
Autor: jr

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości
> [...]

> http://www.youtube.com/watch?v=lWIpFvGrNak

   Dokładnie to zrobiła Ameryka z ZSRR zniszczyła
   to państwo przez zdemoralizowanie jego obywateli

Najbardziej zdemoralizowano partyjnych aparatczyków i kagiebowskich katów.
Zamiast posyłać pociagi z ludźmi do łagrów, zaczęli ogladać amerykańskie
pornole, no i odechciało im sie żyć..

jb

Data: 2012-06-09 08:12:08
Autor: BomBel
[...]

Nudny jesteś. Monotematyczny.

Data: 2012-06-09 16:09:27
Autor: Yogi
Sowiecka agentura wplywu, raz jeszcze. Jak z nia walczyc.
at ys oc az ejden braktu ? zorobic ci qq?/? :O))))))))))))))))))

BomBel