¦p. Prezydent RP pod kluczem, czyli moja refleksja na temat pochówku G³owy Pañstwa

Data: 2010-04-15 11:38:08
Autor: Antenka
¦p. Prezydent RP pod kluczem, czyli moja refleksja na temat pochówku G³owy Pañstwa
Z góry zastrzegam, i¿ szanujê podjêt± decyzjê, ale widzê w niej wiele
sprzeczno¶ci - brak jakiejlkolwiek logiki.

¦p. Prezydent RP Lech Kaczyñski od zawsze, czyli od urodzenia by³
zwi±zany ze stolic± Polski. I nie mnie oceniaæ, czy Wawel to godne,
czy niegodne miejsce jego spoczynku.

¯al mi tylko prezydeckiej córki -  Marty Kaczyñskiej, której ojciec
bêdzie "pod kluczem" zamkniêty w krypcie, a ona chc±c siê pomodliæ
przed sarkofagiem rodziców ka¿dorazowo bêdzie petentem prosz±cym o jej
otwarcie.
To bardzo smutne :-((

I na koniec. Tak jak kij ma dwa koñce, tak decyzja podjêta o pochówku
Prezydenta RP w Krakowie powoduje, ¿e jego przeciwnicy polityczni maj±
w Warszawie "problem" z g³owy - oczy¶cili ju¿ sobie przedpole. I¶cie
przewrotna, szatañska decyzja.

Antenka

P.s. Gdzie Gdañsk, a gdzie Kraków... Pani Marto naprawdê wspó³czujê :-
((

Data: 2010-04-15 21:29:01
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-15 20:38, Antenka pisze:
[...]

No ale z tego co wiadomo  córka nie protestowa³a.. :-\

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-15 12:42:17
Autor: Antenka
¦p. Prezydent RP pod kluczem, czyli moja reflek sja na temat pochówku G³owy Pañstwa
> No ale z tego co wiadomo  córka nie protestowa³a.. :-\<

Czy Ty sobie zdajesz sprawê jak siê czuje osoba trac±ca w jednej
sekundzie rodziców? On jest pogr±¿ona w g³êbokiej ¿a³obie, a bêd±c w
takim stanie nie my¶li siê logicznie. Na pewno na ni± naciskali.
Wczoraj s³ysza³am wywiad z kard. Dziwiszem. Zapytany przez
dziennikarkê: "A czy córka Prezydenta wyrazi³a zgodê na  pochówek na
Wawelu?" - kardyna³ nie odpowiedzia³, przemilcza³ to pytanie.

Antenka

Data: 2010-04-15 21:54:00
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-15 21:42, Antenka pisze:
> [...]

dziennikarkê: "A czy córka Prezydenta wyrazi³a zgodê na  pochówek na
Wawelu?" - kardyna³ nie odpowiedzia³, przemilcza³ to pytanie.

No tak, - w takich chwilach nie my¶li siê racjonalnie. A niektórzy to wykorzystuj±... :-(

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-15 21:42:01
Autor: Piotr
¦p. Prezydent RP pod kluczem, czyli moja refleksja na temat pochówku G³owy Pañstwa
Dnia Thu, 15 Apr 2010 11:38:08 -0700 (PDT), Antenka napisa³(a):

Z góry zastrzegam, i¿ szanujê podjêt± decyzjê, ale widzê w niej wiele
sprzeczno¶ci - brak jakiejlkolwiek logiki.

To mo¿e w tym logika? Poczytaj posty jaczejki, jak równym g³osem ¶piewaj±,
¿e "podzielono naród"... I od razu wskazuj± kto, czyli Jarkacz i ko¶ció³...
Czyli mamy od nowa to co by³o, wciskanie dziecka w brzuch - ulubione
zajêcie gwna¿erii.
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nie¼le odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wa³kun usun±³, ale jakby kto chcia³, to mogê podes³aæ na priv.

Data: 2010-04-15 13:15:34
Autor: Antenka
On 15 Kwi, 21:42, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

usun±³, ale jakby kto chcia³, to mogê podes³aæ na priv.

Ale¿ Piotrze, nie musisz mi podpowiadaæ, komu zale¿y na sk³óceniu
narodu. To profesjonali¶ci, szczwane lisy praktykuj±ce na codzieñ
kaba³ê. Sprytnie to uknuli, bardzo sprytnie tak, ¿e wysz³o na to, ¿e
pogr±¿any w ¿a³obie Jaros³aw nie pozby³ siê pychy, ¿e pochówek brata
na Wawelu  jest jego autorstwa. Obrzydliwo¶æ. Wyj±tkowo pod³e i
niskie.

Antenka

Data: 2010-04-15 22:18:13
Autor: awe
¦p. Prezydent RP pod kluczem, czyli moja refleksja na temat pochówku G³owy Pañstwa
Antenka - przestrzelilas temat i to o 180 stopni.
awe

Data: 2010-04-15 14:04:26
Autor: Antenka
On 15 Kwi, 22:18, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Antenka - przestrzelilas temat i to o 180 stopni.
awe

A to niby dlaczego?

Antenka

Data: 2010-04-16 22:04:49
Autor: awe
¦p. Prezydent RP pod kluczem, czyli moja refleksja na temat pochówku G³owy Pañstwa

Data: 2010-04-15 23:14:05
Autor: mkarwan
¦p. Prezydent RP pod kluczem, czyli moja refleksja na temat pochówku G³owy Pañstwa

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:e47b5eeb-35ba-4a28-8edb-01c897a5e1a2q23g2000yqd.googlegroups.com...

Ciekawe co bêdzie gdy ludzie t³umnie zaczn± odwiedzaæ kryptê z Kaczyñskim.
Pewne ¶rodowiska chyba szlag trafi.
¯yczyæ im tego, czy zamkn± pyski?

¦p. Prezydent RP pod kluczem, czyli moja refleksja na temat pochówku G³owy Pañstwa