Śp. dr Dariusz Ratajczak, wybitny historyk ofiarą mossadu?

Data: 2012-02-28 09:28:56
Autor: Antenka
Śp. dr Dariusz Ratajczak, wybitny historyk ofiarą mossadu?
Wszystkie fakty dotyczące jego tajemniczej śmierci przemawiają za tym,
iż na tym wybitnym polskim  historyku, w akcie zemsty,  pewna
panosząca się po polskiej ziemi grupa etniczna,  dokonała rytualnego
mordu. :- /

Antenka

Data: 2012-02-28 19:35:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5a19350c-cffb-438d-9526-9cea432267d8k6g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

==========================

A czym to się ten wybitny "historyk" wsławił? Kłamstwem oświęcimskim?

Data: 2012-02-28 10:43:46
Autor: Antenka
On 28 Lut, 19:35, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

A czym to się ten wybitny "historyk" wsławił? Kłamstwem oświęcimskim?<

Był wybitnym znawcą tematu, dlatego zginął.

Antenka

Data: 2012-02-28 19:46:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ea2e2397-d1c5-4ee2-9a34-ddf818884293w4g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

====================

Sranie w banie

Data: 2012-03-02 20:11:53
Autor: pluton
Śp. dr Dariusz Ratajczak, wybitny historyk ofiarą mossadu?
Był wybitnym znawcą tematu, dlatego zginął.

No widzisz ? Wszyscy mowia 'ucz sie, ucz' a tu okazuje sie,
ze nauka szkodzi.

Nullification

Data: 2012-02-28 20:17:03
Autor: K.S.
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f4d1e5f$0$26681$65785112news.neostrada.pl...

[...]

=========================
Sranie w banie (czyli jak ty komu tak ktoś tobie)
Racz przynajmniej przeczytać ustawę o :kłamstwie oświęcimskim".
Ratajczak nie zaprzeczał zbrodniom nazistowski ani komunistycznym, ale interpretuje się to - prawem kaduka - tak, że już pomniejszenie liczby ofiar (choćby o 30%)bądź podważanie mordowania gazem jest uznawane za kłamstwo oświęcimskie.
PS
Przejrzcie internet i sprawdźcie jakie są dowody na zagazowywanie. Bo poza "wszyscy to wiedzą" to .......

Data: 2012-02-28 11:22:27
Autor: Antenka
On 28 Lut, 20:17, "K.S." <kochams...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:4f4d1e5f$0$26681$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

PS
Przejrzcie internet i sprawdźcie jakie są dowody na zagazowywanie. Bo poza

I za to właśnie poniósł śmierć męczeńską.

Antenka

Data: 2012-03-02 20:12:48
Autor: pluton
Śp. dr Dariusz Ratajczak, wybitny historyk ofiarą mossadu?
I za to właśnie poniósł śmierć męczeńską.

A czym sie tak zmeczyl ?

Nullification

Data: 2012-02-28 20:50:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jij979$865$1inews.gazeta.pl...
[...]

A może byś tak udał się do Oświęcimia, to może byś stwierdził, że nie był to obóz wypoczynkowy, jak mówi prof. Bender.
Nie wiem jak jest tam teraz. Ja byłem ze szkolną wycieczką na początku lat sześćdziesiątych i widziałem te sterty włosów, szczoteczek do zębów i przeróżnych protez. Widziałem też film nakręcony po wyzwoleniu obozu. Więc mi tu nie pier.....cie głodnych kawałków.
Zresztą sąd chyb umorzył sprawę o kłamstwo oświęcimskie, ale jak ktoś nasra na środku salonu, to ludzie takiego delikwenta starannie omijają, żeby jego gówno przypadkiem się nie do kogoś nie przykleiło.

Data: 2012-02-28 21:13:41
Autor: A. Filip
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

iĹź na tym wybitnym polskim  historyku, w akcie zemsty,  pewna
[...]

Sławną tablicę z "4 milionami ofiar" *dobrze zapamiętałeś*?
To nie było "Kłamstwo (około) Oświęcimskie" przez dziesięciolecia?

http://en.wikipedia.org/wiki/Aushwitz
  [...] Communist Polish and Soviet authorities maintained a figure
  "between 2.5 and 4 million",[78] and the Auschwitz State Museum itself
  displayed a figure of 4 million killed [...] After the collapse of the
  Communist government in 1989, the plaque at Auschwitz State Museum was
  removed and the official death toll given as 1.1 million. [...]

Data: 2012-02-28 22:28:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87mx82ogwa.fsffenix.anfi.homeunix.org...
[...]

Właśnie! Co tam milion sto tysięcy zamordowanych ludzi? To przecież jak splunąć! No nie? A w ogóle, to tam było jak na wczasach wypoczynkowych. Jeśli nie wierzysz - spytaj Bendera.

Data: 2012-02-28 22:48:37
Autor: K.S.
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f4d46f6$0$1227$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ale p....sz, to znany chwyt:- wmawia się coś co nie było mówione, aby wysuwać pretensje o cokolwiek co było mówione.

Żaden z :"kłamców oświęcimskich" nie twierdził że był to obóz wypoczynkowy ani że milion zamordowanych to tak mało że można na to plunąć.
I co za różnica jak uśmiercano? równie dobrze można by zarzucać "kłamstwo katyńskie" temu kto będzie twierdził że w Katyniu nie wszystkich oficerów rozstrzelano, bo połowę powieszono - i za to go zaszczuwać.

Data: 2012-02-29 10:04:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jiji3g$77f$1inews.gazeta.pl...
[...]

No to poczytaj:
#Oświęcim nie był obozem zagłady, lecz obozem pracy. Żydzi, Cyganie i inni byli tam niszczeni ciężką pracą; zresztą nie zawsze ciężką i nie zawsze byli niszczeni, bo są relacje, iż w obozie posiłki bywały trzy razy dziennie, a chorzy dostawali delikatną zupę, mleko i biały chleb, a Żydzi często pełnili różne funkcje obozowe, np. kapo.#
http://mocneslowa.com/910,19.html

Data: 2012-02-29 08:04:49
Autor: A. Filip
[...]

Milion+ ofiar jednego obozu Nazistowskich Niemiec to *teĹź*
niewyobraĹźalna zbrodnia.

Sądzisz że na "zasługiwaną wiarygodność" nie ma wpływu *zawyżanie*
*dziesięcioleciami* liczby ofiar Auschwitz-Birkenau o setki procent a teraz brak odwagi do (otwartego) przyznawania się samego
memoriału-muzeum że taką tablicę bardzo długimi latami publicznie
wystawiało?
Sądzisz że wiele osób sądzi że (prawie) *wszystkie* "pasujące zawyżania" zostały "skorygowane"? Niby dlaczego miałyby tak sądzić?

Data: 2012-02-29 10:35:01
Autor: boukun
[...]

Ustawa, skonstruowana przez Żydów, na ich potrzeby, by zamknąć Polakom gęby...

boukun

Data: 2012-03-02 20:20:52
Autor: A. Filip
[...]
tym, iĹź na tym wybitnym polskim historyku, w akcie zemsty, pewna
panosząca się po polskiej ziemi grupa etniczna, dokonała rytualnego
mordu. :- /

A czym to się ten wybitny "historyk" wsławił? Kłamstwem oświęcimskim?

A ty potrafisz *precyzyjnie* podać czym miał skłamać według sentencji
wyroku sądu czy zadowalasz się wyłącznie "przypiętą etykietką"?

Data: 2012-02-28 19:55:34
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-28 18:28, Antenka pisze:
[...]

E tam, stado baranów nie tolerujące najświętszego prawa człowieka do własnej opinii i zdania,  doprowadziło go do śmierci. :-(

Data: 2012-02-28 11:20:47
Autor: Antenka
On 28 Lut, 19:55, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

E tam, stado baranów nie tolerujące najświętszego prawa człowieka do
własnej opinii i zdania,  doprowadziło go do śmierci. :-(

Cooo?!II Et tu  Brute contra me?!!! :-E

Antenka

P.s. N.O.Z.W.! :-P

Data: 2012-02-28 20:24:43
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-28 20:20, Antenka pisze:
[...]

Ależ skąd! Tylko po prostu nie chce mi się wierzyć że mógłby w tym maczać pace Mossad. ;-)

T.J,.T.O.Z.W;-)

Data: 2012-02-28 20:42:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jij7v9$5ck$1node2.news.atman.pl...
[...]

=====================

No dobrze. To ja wyrażam moją opinię o tobie:
Jesteś skurw...em, gwałcisz córki sąsiadów i inne nieletnie dzieci.
I co ty na to? Cieszysz się?

Data: 2012-02-29 09:04:23
Autor: Jadryś
[...]

Ja drogi Bogdanie jestem osobą prywatną i nie ma  dla niej miejsca na obrażanie w miejscu publicznym. I się nie godzę na upublicznianie nawet prawdy o sobie. Natomiast sprawa Holokaustu, to sprawa publiczna i każdy może (powinien móc) mieć zdanie o tym wydarzeniu.

Data: 2012-02-29 10:22:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jikmom$k61$3node2.news.atman.pl...

[...]

Napisałeś: "E tam, stado baranów nie tolerujące najświętszego prawa człowieka do własnej opinii i zdania".
Napisałem: "Jesteś skurw...em, gwałcisz córki sąsiadów i inne nieletnie dzieci."

Coś ci nie pasi? Odmawiasz mi "najświętszego prawa człowieka do własnej opinii i zdania"? Bo o tobie jest ta opinia? Hipokrytą jesteś.

Data: 2012-02-29 11:36:43
Autor: K.S.
zrozum wreszcie ....
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f4dee6b$0$1216$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Zrozum wreszcie że odnoszenie się do spraw publicznych, powszechnie znanych i dyskutowanych, a często wątpliwych, , jest zupełnie czymś innym niż wywlekanie nie wiadomo po co spraw prywatnych, a zwłaszcza rzucanie oszczerstw (nawet twój "żarcik" wobec jadrysa jest conajmniej niesmaczny). To kwestia uczciwości i dobrego wychowania.
A jak nie zrozumiesz, to przestań się wypowiadać.

Data: 2012-02-29 12:47:46
Autor: Bogdan Idzikowski
zrozum wreszcie ....

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jikv3l$k9h$1inews.gazeta.pl...
[...]

To w końcu jak jest? Mam: "najświętsze prawo człowieka do własnej opinii i zdania"? Czy też mam takie prawo o ile moje opinie są tożsame z waszymi?
Co do "żartu". Smaczny, czy niesmaczny - oddaje prawdziwy obraz waszego zakłamania.
NIe ma różnicy między sprawami prywatnymi i poblicznymi.

Data: 2012-02-28 20:44:11
Autor: Grzegorz Z.
jadryś napisał:

[...]

Sugerujesz Jadrysiu że Grodzki mógłby mnie również zabić?

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-29 09:03:50
Autor: Jadryś
W dniu 2012-02-28 20:44, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

Nie znam żadnego Grodzkiego, Przykro mi, Grzegorzu.

Data: 2012-02-29 15:57:34
Autor: Grzegorz Z.

jadryś napisał:

[...]

To może inaczej to ujmę - sugerujesz że Krzysztof Bęgowski mógłby mnie
również zabić?

Data: 2012-03-12 20:22:40
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-29 15:57, Grzegorz Z. pisze:

Sugerujesz Jadrysiu że Grodzki mógłby mnie również zabić?

Nie znam żadnego Grodzkiego, Przykro mi, Grzegorzu.
To może inaczej to ujmę - sugerujesz że Krzysztof Bęgowski mógłby mnie
również zabić?

Niestety, tego człowieka też nie mam przyjemności znać. Jesteś pewny że on istnieje?

Data: 2012-03-12 23:40:22
Autor: Grzegorz Z.
jadryś napisał:

[...]

Jego dzieci trzeba by się zapytać. --

Data: 2012-03-13 18:03:51
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-12 23:40, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

Albo, (najwyraźniej) zazdrośników o szczęście tego człowieka..

Data: 2012-03-13 13:57:44
Autor: Antenka
Śp. dr Dariusz Ratajczak, wybitny historyk ofiarą mossadu?
On 13 Mar, 19:38, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Dzieci nie można?<

Nie zadawaj głupich pytań, p....ku ze Szczecina.

Antenka

Data: 2012-03-13 22:18:16
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 13 Mar, 19:38, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Dzieci nie można?<

Nie zadawaj głupich pytań, p....ku ze Szczecina.

Głupich pytań?

Wytłumacz mi więc, krynico mądrości, jak to możliwe że "Grodzka" jest
jednocześnie "kobietą" oraz ojcem?

Data: 2012-03-14 11:27:17
Autor: Jadryś
W dniu 2012-03-13 19:38, Grzegorz Z. pisze:

Albo, (najwyraźniej) zazdrośników o szczęście tego człowieka..
Dzieci nie można?

Nie wiem, ale zazdrośników można.

Data: 2012-03-14 16:42:41
Autor: Grzegorz Z.
Jadryś napisał:

W dniu 2012-03-13 19:38, Grzegorz Z. pisze:

Albo, (najwyraźniej) zazdrośników o szczęście tego człowieka..
Dzieci nie można?

Nie wiem

Przecież ma dzieci, jest ojcem. --

Data: 2012-03-14 20:20:15
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-14 16:42, Grzegorz Z. pisze:
Jadryś napisał:

W dniu 2012-03-13 19:38, Grzegorz Z. pisze:

Albo, (najwyraźniej) zazdrośników o szczęście tego człowieka..
Dzieci nie można?

Nie wiem
Przecież ma dzieci, jest ojcem.

No i dobrze. Kiedyś takie operacje nie były możliwe.

Data: 2012-03-16 21:19:07
Autor: Grzegorz Z.

Jadryś napisał:

[...]

Jakie operacje? Fiuta przecież też ma. Cycki sobie wyhodował łykając
hormny, cała tajemnica jego "kobiecości". Jak przestanie łykać zmniejszą mu
się, za to zacznie mu rosnąć broda.

Data: 2012-05-01 22:27:04
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-16 21:19, Grzegorz Z. pisze:

[...]

Operacje zmiany płci. Nie ważne co kto nosi w majtkach, ważne czym się czuje. Pani Grodzka czuje się kobietą więc pozostaje tylko to uszanować.

Data: 2012-05-02 09:58:12
Autor: mkarwan
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jnpguq$887$4node2.news.atman.pl...
Operacje zmiany płci. Nie ważne co kto nosi w majtkach, ważne czym się czuje. Pani Grodzka czuje się kobietą więc pozostaje tylko to uszanować.

Skoro kobieta czuje się mężczyzną to może zapłodnić inna kobietę?
Skoro  mężczyzną czuje się  kobietę to może zostać zapłodniony przez innego mężczyznę?
Przyroda nie uwzględnia tego jak się kto czuje, ale albo on przenosi geny zapładniając kobietę albo ona zostaje zapłodniona.

Data: 2012-05-02 11:20:19
Autor: jadryś
W dniu 2012-05-02 09:58, mkarwan pisze:
[...]

Zupełnie nie rozumiem twoich pytań, i nie mam pojęcia o  czym ty prawisz. Chodzi tylko o to że dzisiaj człowiek ma możliwości poprawy tego co zepsuła natura.

Data: 2012-02-28 20:40:49
Autor: kefirh
[...]

Za negację, w Polsce, dostaje się czapę.
W Niemczech na razie tylko zsyłka, jak za cara.

"Za nieautoryzowanie pobranie próbek w imieniu instytutu Rudolf został zwolniony i poświęcił się pracy wydawniczej i publicystyce propagujących negacjonizm. Skazany 1994 w Tybindze za głoszenie swoich poglądów, na 14 miesięcy więzienia, by uniknąć odsiadywania wyroku Rudolf uciekł kolejno do Hiszpanii, Anglii i Chicago. W Stanach Zjednoczonych wystąpił o azyl polityczny, jednak w trakcie oczekiwania na decyzję władz USA, został aresztowany 19 października 2005, a następnie wydalony do Niemiec, gdzie osadzono go w więzieniu. 15 lipca 2007 roku niemiecki sąd skazał go ponownie, tym razem na 30 miesięcy więzienia. Germar Rudolf ostatecznie wyszedł na wolność 5 lipca 2009."

Data: 2012-02-28 20:46:17
Autor: A. Filip
kefirh <kefirh@reuter.si> pisze:
[...]

Linki głupcze!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Germar_Rudolf

Śp. dr Dariusz Ratajczak, wybitny historyk ofiarą mossadu?