¦p. dr Dariusz Ratajczak, wybitny historyk ofiar± mossadu?

Data: 2012-02-28 19:35:08
Autor: Bogdan Idzikowski
¦p. dr Dariusz Ratajczak, wybitny historyk ofiar± mossadu?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5a19350c-cffb-438d-9526-9cea432267d8k6g2000vbz.googlegroups.com...
Wszystkie fakty dotycz±ce jego tajemniczej ¶mierci przemawiaj± za tym,
iż na tym wybitnym polskim  historyku, w akcie zemsty,  pewna
panosz±ca się po polskiej ziemi grupa etniczna,  dokonała rytualnego
mordu. :- /

==========================

A czym to się ten wybitny "historyk" wsławił? Kłamstwem o¶więcimskim?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-02-28 10:43:46
Autor: Antenka
On 28 Lut, 19:35, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

A czym to się ten wybitny "historyk" wsławił? Kłamstwem o¶więcimskim?<

Był wybitnym znawc± tematu, dlatego zgin±ł.

Antenka

Data: 2012-02-28 19:46:37
Autor: Bogdan Idzikowski
¦p. dr Dariusz Ratajczak, wybitny historyk ofiar± mossadu?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ea2e2397-d1c5-4ee2-9a34-ddf818884293w4g2000vbc.googlegroups.com...

====================

Sranie w banie

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-03-02 20:11:53
Autor: pluton
¦p. dr Dariusz Ratajczak, wybitny historyk ofiar± mossadu?
Był wybitnym znawc± tematu, dlatego zgin±ł.

No widzisz ? Wszyscy mowia 'ucz sie, ucz' a tu okazuje sie,
ze nauka szkodzi.

Nullification

Data: 2012-02-28 20:17:03
Autor: K.S.
¦p. dr Dariusz Ratajczak, wybitny historyk ofiar± mossadu?
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f4d1e5f$0$26681$65785112news.neostrada.pl...

[...]

=========================
Sranie w banie (czyli jak ty komu tak kto¶ tobie)
Racz przynajmniej przeczytać ustawę o :kłamstwie o¶więcimskim".
Ratajczak nie zaprzeczał zbrodniom nazistowski ani komunistycznym, ale interpretuje się to - prawem kaduka - tak, że już pomniejszenie liczby ofiar (choćby o 30%)b±dĽ podważanie mordowania gazem jest uznawane za kłamstwo o¶więcimskie.
PS
Przejrzcie internet i sprawdĽcie jakie s± dowody na zagazowywanie. Bo poza "wszyscy to wiedz±" to .......

Data: 2012-02-28 11:22:27
Autor: Antenka
On 28 Lut, 20:17, "K.S." <kochams...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶cinews:4f4d1e5f$0$26681$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

PS
Przejrzcie internet i sprawdĽcie jakie s± dowody na zagazowywanie. Bo poza

I za to wła¶nie poniósł ¶mierć męczeńsk±.

Antenka

Data: 2012-03-02 20:12:48
Autor: pluton
¦p. dr Dariusz Ratajczak, wybitny historyk ofiar± mossadu?
I za to wła¶nie poniósł ¶mierć męczeńsk±.

A czym sie tak zmeczyl ?

Nullification

Data: 2012-02-28 20:50:38
Autor: Bogdan Idzikowski
¦p. dr Dariusz Ratajczak, wybitny historyk ofiar± mossadu?

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jij979$865$1inews.gazeta.pl...
[...]

A może by¶ tak udał się do O¶więcimia, to może by¶ stwierdził, że nie był to obóz wypoczynkowy, jak mówi prof. Bender.
Nie wiem jak jest tam teraz. Ja byłem ze szkoln± wycieczk± na pocz±tku lat sze¶ćdziesi±tych i widziałem te sterty włosów, szczoteczek do zębów i przeróżnych protez. Widziałem też film nakręcony po wyzwoleniu obozu. Więc mi tu nie pier.....cie głodnych kawałków.
Zreszt± s±d chyb umorzył sprawę o kłamstwo o¶więcimskie, ale jak kto¶ nasra na ¶rodku salonu, to ludzie takiego delikwenta starannie omijaj±, żeby jego gówno przypadkiem się nie do kogo¶ nie przykleiło.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-02-28 21:13:41
Autor: A. Filip
Ĺšp. dr Dariusz Ratajczak, wybitny historyk ofiarÄ… mossadu?
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:4f4d1e5f$0$26681$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Wszystkie fakty dotyczące jego tajemniczej śmierci przemawiają za tym,
iĹĽ na tym wybitnym polskim  historyku, w akcie zemsty,  pewna
panoszÄ…ca siÄ™ po polskiej ziemi grupa etniczna,  dokonaĹ‚a rytualnego
mordu. :- /

==========================

A czym to się ten wybitny "historyk" wsławił? Kłamstwem oświęcimskim?
=========================
Sranie w banie (czyli jak ty komu tak ktoĹ› tobie)
Racz przynajmniej przeczytać ustawę o :kłamstwie oświęcimskim".
Ratajczak nie zaprzeczał zbrodniom nazistowski ani komunistycznym,
ale interpretuje siÄ™ to - prawem kaduka - tak, ĹĽe juĹĽ pomniejszenie
liczby ofiar (choćby o 30%)bądź podważanie mordowania gazem jest
uznawane za kłamstwo oświęcimskie.
PS
Przejrzcie internet i sprawdĹşcie jakie sÄ… dowody na
zagazowywanie. Bo poza "wszyscy to wiedzÄ…" to .......

A może byś tak udał się do Oświęcimia, to może byś stwierdził, że nie
był to obóz wypoczynkowy, jak mówi prof. Bender.
Nie wiem jak jest tam teraz. Ja byłem ze szkolną wycieczką na początku
lat sześćdziesiątych i widziałem te sterty włosów, szczoteczek do
zębów i przeróżnych protez. Widziałem też film nakręcony po wyzwoleniu
obozu. Więc mi tu nie pier.....cie głodnych kawałków.
Zresztą sąd chyb umorzył sprawę o kłamstwo oświęcimskie, ale jak ktoś
nasra na środku salonu, to ludzie takiego delikwenta starannie
omijają, żeby jego gówno przypadkiem się nie do kogoś nie przykleiło.

Sławną tablicę z "4 milionami ofiar" *dobrze zapamiętałeś*?
To nie było "Kłamstwo (około) Oświęcimskie" przez dziesięciolecia?

http://en.wikipedia.org/wiki/Aushwitz
  [...] Communist Polish and Soviet authorities maintained a figure
  "between 2.5 and 4 million",[78] and the Auschwitz State Museum itself
  displayed a figure of 4 million killed [...] After the collapse of the
  Communist government in 1989, the plaque at Auschwitz State Museum was
  removed and the official death toll given as 1.1 million. [...]

Data: 2012-02-28 22:28:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87mx82ogwa.fsffenix.anfi.homeunix.org...
[...]

Właśnie! Co tam milion sto tysięcy zamordowanych ludzi? To przecież jak splunąć! No nie? A w ogóle, to tam było jak na wczasach wypoczynkowych. Jeśli nie wierzysz - spytaj Bendera.

Data: 2012-02-28 22:48:37
Autor: K.S.
¦p. dr Dariusz Ratajczak, wybitny historyk ofiar± mossadu?
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f4d46f6$0$1227$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:87mx82ogwa.fsffenix.anfi.homeunix.org...
[...]

Sławn± tablicę z "4 milionami ofiar" *dobrze zapamiętałe¶*?
To nie było "Kłamstwo (około) O¶więcimskie" przez dziesięciolecia?

[...]

Wła¶nie! Co tam milion sto tysięcy zamordowanych ludzi? To przecież jak splun±ć! No nie? A w ogóle, to tam było jak na wczasach wypoczynkowych. Je¶li nie wierzysz - spytaj Bendera.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ale p....sz, to znany chwyt:- wmawia się co¶ co nie było mówione, aby wysuwać pretensje o cokolwiek co było mówione.

Żaden z :"kłamców o¶więcimskich" nie twierdził że był to obóz wypoczynkowy ani że milion zamordowanych to tak mało że można na to plun±ć.
I co za różnica jak u¶miercano? równie dobrze można by zarzucać "kłamstwo katyńskie" temu kto będzie twierdził że w Katyniu nie wszystkich oficerów rozstrzelano, bo połowę powieszono - i za to go zaszczuwać.

Data: 2012-02-29 10:04:29
Autor: Bogdan Idzikowski
¦p. dr Dariusz Ratajczak, wybitny historyk ofiar± mossadu?

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jiji3g$77f$1inews.gazeta.pl...
[...]

No to poczytaj:
#O¶więcim nie był obozem zagłady, lecz obozem pracy. Żydzi, Cyganie i inni byli tam niszczeni ciężk± prac±; zreszt± nie zawsze ciężk± i nie zawsze byli niszczeni, bo s± relacje, iż w obozie posiłki bywały trzy razy dziennie, a chorzy dostawali delikatn± zupę, mleko i biały chleb, a Żydzi często pełnili różne funkcje obozowe, np. kapo.#
http://mocneslowa.com/910,19.html

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-02-29 08:04:49
Autor: A. Filip
[...]

Milion+ ofiar jednego obozu Nazistowskich Niemiec to *teĹĽ*
niewyobraĹĽalna zbrodnia.

Sądzisz że na "zasługiwaną wiarygodność" nie ma wpływu *zawyżanie*
*dziesięcioleciami* liczby ofiar Auschwitz-Birkenau o setki procent a teraz brak odwagi do (otwartego) przyznawania się samego
memoriału-muzeum że taką tablicę bardzo długimi latami publicznie
wystawiało?
Sądzisz że wiele osób sądzi że (prawie) *wszystkie* "pasujące zawyżania" zostały "skorygowane"? Niby dlaczego miałyby tak sądzić?

Data: 2012-02-29 10:35:01
Autor: boukun
[...]

Ustawa, skonstruowana przez Żydów, na ich potrzeby, by zamkn±ć Polakom gęby...

boukun

Data: 2012-03-02 20:20:52
Autor: A. Filip
[...]
panosząca się po polskiej ziemi grupa etniczna, dokonała rytualnego
mordu. :- /

A czym to się ten wybitny "historyk" wsławił? Kłamstwem oświęcimskim?

A ty potrafisz *precyzyjnie* podać czym miał skłamać według sentencji
wyroku sądu czy zadowalasz się wyłącznie "przypiętą etykietką"?

¦p. dr Dariusz Ratajczak, wybitny historyk ofiar± mossadu?