Sp. z o.o. = Wspólnicy - jak często posiedzenia Zarządu

Data: 2010-01-22 13:52:35
Autor: lukeskyobi
Sp. z o.o. = Wspólnicy - jak często posiedzenia Zarządu
Witajcie mam taki problem, zarząd chce papierkową robotę ograniczać do minimum,
de facto skład zarządu pokrywa się ze składem wspólników co oznacza, iż decyzje
zarządu nie będą kwestionowane przez wspólników ;) i teraz w regulaminie zarządu
jest wpis, że zarząd musi zbierać sięco najmniej jeden raz w miesiącu, celem
podejmowania zarządzeń w sprawach związanych z funkcjonowaniem spółki, jak można
to ograniczyć, czy są jakieś wymogi dot. częstotliwości spotkań, albo czy
reprezentatywność na zewnątrz, która jest jednoosobowa, może obowiązywać również
w posiedzeniach zarządu ?

Dziekuję nie jestem praktykiem stąd takie problemy

Data: 2010-01-23 13:23:39
Autor: lukeskyobi
Sp. z o.o. = Wspólnicy - jak często posiedzenia Zarządu
bardzo Was proszę o praktyczną poradę, jak ograniczyć formalności do niezbędnego
minimum.

Data: 2010-01-25 07:54:01
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik <lukeskyobi@vp.pl> napisał w wiadomości news:39da.000004e3.4b5aea4bnewsgate.onet.pl...
bardzo Was proszę o praktyczną poradę, jak ograniczyć formalności do
niezbędnego minimum.

Do notariusza i zmianę umowy spółki sporządzić.

Data: 2010-01-25 08:09:17
Autor: lukeskyobi
> [...]
> niezbędnego minimum.

Do notariusza i zmianę umowy spółki sporządzić.

Ok źle sformułowałem pytanie, chodziło mi o to czy są jakieś prawne ograniczenia
aby np. Zarząd w składzie osobowym de facto tożsamy ze wspólnikami Spółki,
spotykał się nie w terminach określonych, ale tylko po zwołaniu, aby zarząd np.
w swych decyzjach mógł podejmować je jednoosobowo tak jak przewidziano na dziś
reprezentację dla spółki - jeden ze wspólników itd.

Dziękuje

Data: 2010-01-25 08:23:15
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2010-01-25 08:09, lukeskyobi@vp.pl wrote:
[...]

Żadnych. Z formalno-praktycznego punktu widzenia zarząd powinien się zebrać raz w roku, zeby zwołać walne zgromadzenie i zatwierdzić sprawozdanie, bilans itp.

Data: 2010-01-25 08:26:55
Autor: lukeskyobi
On 2010-01-25 08:09, lukeskyobi@vp.pl wrote:

> [...]

Żadnych. Z formalno-praktycznego punktu widzenia zarząd powinien się zebrać raz w roku, zeby zwołać walne zgromadzenie i zatwierdzić sprawozdanie, bilans itp.

Dziękuję za konkret, muszę jeszcze sprawdzić, czy u nich w Regulaminie Prac
Zarządu jest określona częstotliwość posiedzeń, czy w Umowie Spółki, czyli z
formalnego punktu widzenia, jak rozumiem regulamin wprowadza NZW zwykłą uchwałą
podjętą w zaciszu biura ?

--

Sp. z o.o. = Wspólnicy - jak często posiedzenia Zarządu