Sp. z o.o. = Wspólnicy - jak często posiedzenia Zarządu

Data: 2010-01-23 13:23:39
Autor: lukeskyobi
Sp. z o.o. = Wspólnicy - jak często posiedzenia Zarządu
bardzo Was proszę o praktyczną poradę, jak ograniczyć formalności do niezbędnego
minimum.

Data: 2010-01-25 07:54:01
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik <lukeskyobi@vp.pl> napisał w wiadomości news:39da.000004e3.4b5aea4bnewsgate.onet.pl...
bardzo Was proszę o praktyczną poradę, jak ograniczyć formalności do
niezbędnego minimum.

Do notariusza i zmianę umowy spółki sporządzić.

Data: 2010-01-25 08:09:17
Autor: lukeskyobi
> [...]
> niezbędnego minimum.

Do notariusza i zmianę umowy spółki sporządzić.

Ok źle sformułowałem pytanie, chodziło mi o to czy są jakieś prawne ograniczenia
aby np. Zarząd w składzie osobowym de facto tożsamy ze wspólnikami Spółki,
spotykał się nie w terminach określonych, ale tylko po zwołaniu, aby zarząd np.
w swych decyzjach mógł podejmować je jednoosobowo tak jak przewidziano na dziś
reprezentację dla spółki - jeden ze wspólników itd.

Dziękuje

Data: 2010-01-25 08:23:15
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2010-01-25 08:09, lukeskyobi@vp.pl wrote:
[...]

Żadnych. Z formalno-praktycznego punktu widzenia zarząd powinien się zebrać raz w roku, zeby zwołać walne zgromadzenie i zatwierdzić sprawozdanie, bilans itp.

Data: 2010-01-25 08:26:55
Autor: lukeskyobi
On 2010-01-25 08:09, lukeskyobi@vp.pl wrote:

> [...]

Żadnych. Z formalno-praktycznego punktu widzenia zarząd powinien się zebrać raz w roku, zeby zwołać walne zgromadzenie i zatwierdzić sprawozdanie, bilans itp.

Dziękuję za konkret, muszę jeszcze sprawdzić, czy u nich w Regulaminie Prac
Zarządu jest określona częstotliwość posiedzeń, czy w Umowie Spółki, czyli z
formalnego punktu widzenia, jak rozumiem regulamin wprowadza NZW zwykłą uchwałą
podjętą w zaciszu biura ?

--

Sp. z o.o. = Wspólnicy - jak często posiedzenia Zarządu